Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej”.
I. Przedmiot dostawy:
1) Laptop z ekranem 15,6 cali – 3 szt.,
2) Laptop z ekranem 17 cali i parametrami do pracy z programem COREL DRAW – 1 szt.,
3) Zewnętrzny napęd optyczny – czytnik CD – Rom i Blu-Ray – 4 szt.,
4) Dysk zewnętrzny 4Tb – 2 szt.,
5) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A3 i skanerem w formacie A3 – 1 szt.,
6) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A4 i skanerem w formacie A4 – 2 szt.,
7) Mysz komputerowa – bezprzewodowa – 5 szt.,
8) Projektor multimedialny – 1 szt.,
9) Telewizor LED 55 cali – 5 szt.,
10) Komputer stacjonarny, parametrami gotowy do pracy z programem COREL DRAW – 1 szt.,
11) Monitor komputerowy 27 cali – 1 szt.,
12) Tablica interaktywna – 93 cale – 1 szt.,
13) Pakiet programów MS Office – 5 szt.,
14) Program antywirusowy – 5 szt.,
15) Pakiet programów COREL DRAW 2020 – 2 szt.,
16) Uniwersalny obrotowy uchwyt TV do telewizorów LED – 5 szt.
II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6,
2. Wykaz wyposażenia – załącznik 7.
3.3. Inne wymagania i uwagi.
3.3.1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi
w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
3.3.2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, przy czym okres gwarancji dla urządzeń określonych w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, formularza ofertowego jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
UWAGA!
Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
|
GuidZP400 |
e29d211b-e04c-4716-b7b4-895a78406fef
|
Biuletyn |
578568-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
|
Regon |
63197600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Powstańców Wielkopolskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
062 5822400, 7366241
|
Zamawiajacy fax |
625 918 206
|
Zamawiajacy email |
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.umostrow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 302 (III piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej”.
|
Numer referencyjny |
WRM.RZP.271.29.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej”.
I. Przedmiot dostawy:
1) Laptop z ekranem 15,6 cali – 3 szt.,
2) Laptop z ekranem 17 cali i parametrami do pracy z programem COREL DRAW – 1 szt.,
3) Zewnętrzny napęd optyczny – czytnik CD – Rom i Blu-Ray – 4 szt.,
4) Dysk zewnętrzny 4Tb – 2 szt.,
5) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A3 i skanerem w formacie A3 – 1 szt.,
6) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A4 i skanerem w formacie A4 – 2 szt.,
7) Mysz komputerowa – bezprzewodowa – 5 szt.,
8) Projektor multimedialny – 1 szt.,
9) Telewizor LED 55 cali – 5 szt.,
10) Komputer stacjonarny, parametrami gotowy do pracy z programem COREL DRAW – 1 szt.,
11) Monitor komputerowy 27 cali – 1 szt.,
12) Tablica interaktywna – 93 cale – 1 szt.,
13) Pakiet programów MS Office – 5 szt.,
14) Program antywirusowy – 5 szt.,
15) Pakiet programów COREL DRAW 2020 – 2 szt.,
16) Uniwersalny obrotowy uchwyt TV do telewizorów LED – 5 szt.
II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6,
2. Wykaz wyposażenia – załącznik 7.
3.3. Inne wymagania i uwagi.
3.3.1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi
w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
3.3.2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, przy czym okres gwarancji dla urządzeń określonych w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, formularza ofertowego jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
UWAGA!
Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowany komputer stacjonarny, opisane w pkt 3.1 ppkt 10 SIWZ spełnia wymagania zamawiającego, wykonawca składa także:
a) certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji systemów komputerowych oraz obsługę serwisową;
b) certyfikat jakości ISO 14001:2004 lub równoważny dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania i produkcji systemów komputerowych oraz obsługę serwisową;
c) deklarację zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi, (Deklaracja CE);
d) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki;
e) certyfikat MIL-STD-810G dla obudowy komputera stacjonarnego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 4). 2. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1) zmian warunków umowy w związku z zawarciem oraz zmianami umowy związanej z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych,
2) zmian warunków umowy w związku ze zmianą uchwały budżetowej,
3) zmiany sposobu spełnienia świadczenia – na skutek niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów/urządzeń lub pojawienia się na rynku materiałów/urządzeń nowej generacji albo nowych technologii – zmiana sprzętu na równoważną lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie,
4) zmiany parametrów technicznych wyposażenia, dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania będą równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy,
5) wydłużenia terminu w związku z przekroczeniem terminu wykonania robót budowlanych przez generalnego wykonawcę na przedmiotowym obiekcie,
6) wydłużenia terminu w związku ze zmianami w dokumentacji projektowej wprowadzonych przez zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|