GuidZP400 |
fa941fd0-81c6-4401-9cb3-716e04df1d23
|
Biuletyn |
578626-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
01212648200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(47) 7238608 ,
|
Zamawiajacy fax |
(47) 723-76-42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.policja.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ściany wizyjnej
|
Numer referencyjny |
WZP-4401/20/256/Ł
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawę ściany wizyjnej, zwanej w dalszej dokumentacji postępowania „zestawem”.
2. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia zestaw musi posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania.
3. Wykonawca w ramach umowy wykonawczej zobowiązuje się do:
a. dostarczenia wymaganego zestawu do siedziby Zamawiającego;
b. wykonania prac instalacyjnych oraz montażowych;
c. uruchomienia i przetestowania zainstalowanego zestawu w obecności przedstawicieli Zamawiającego oraz przeprowadzenia szkoleń, o których mowa w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania.
d. z uwagi na prace prowadzone w czynnym obiekcie, wymaga się na czas wykonywanej usługi, zabezpieczenia wszelkich przewodów pod napięciem;
e. uporządkowania miejsca prac, naprawienia uszkodzeń powstałych podczas montażu;
f. sporządzenia dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach wraz z wykazem zainstalowanych części składowych zestawu.
4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony zestaw będzie:
a) oznakowany znakiem CE, fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem i zgodny z poziomem technologii istniejącym
w momencie podpisania umowy;
b) umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym go przed uszkodzeniami mechanicznymi;
c) o parametrach techniczno-funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane w załączniku 2 do dokumentacji postępowania
d) wyprodukowany nie dalej jak w 2020 roku, nie będzie to sprzęt odnowiony tj. refurbished;
e) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony i zainstalowany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia umowy na okres 4 lat.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszych ofert, wezwie Wykonawców, których oferty zostaną ocenione najwyżej, tj. uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje 1 do 3, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wystawionych przez producenta potwierdzających, że określone części składowe ściany wizyjnej posiadają następujące certyfikaty:
1) ISO 9001:2008, ISO 14001:2009, ROHS, TUV, CE, FCC lub równoważne na procesor graficzny określony w pkt. 6.6. Rozdz. V Załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania,
2) CE lub równoważne na przełącznik LAN z PoE określony w pkt. 6.7. Rozdz. V Załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania,
3) CE, RoHS, WEEE, FCC Class A lub równoważne na przełącznik klawiatury i myszy określony w pkt. 6.8. Rozdz. V Załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania,
4) CE, RoHS, WEEE, FCC Class A lub równoważne na extender USB (nadajnik i odbiornik) określone w pkt. 6.9. Rozdz. V Załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
1
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości do 100% kwoty, o której mowa w umowie, w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi, a Wykonawca zgodnie ze złożonym oświadczeniem zobowiązuje się do jej przyjęcia z jednoczesną wpłatą zabezpieczenia w formie wskazanej w ust. 2. Jeżeli Zamawiający postanowi udzielić Wykonawcy zaliczki, Wykonawca nie może odmówić jej przyjęcia.
2. Przed udzieleniem zaliczki, na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego określonym, nie krótszym niż 3 dni, przed dokonaniem przelewu środków finansowych, Wykonawca wniesie zabezpieczenie zaliczki w wysokości zgodnej z kwotą udzielanej zaliczki, w formie pieniądza.
3. Zabezpieczenie zaliczki w pieniądzu, Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
4. Zabezpieczenie zaliczki uwalniane będzie jednorazowo w terminie do 10 dni od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru jakościowego.
5. W terminie do 3 dni od uznania zaliczki na rachunku bankowym Wykonawcy, jest on zobowiązany wystawić i doręczyć Zamawiającemu fakturę wystawioną na wartość zgodną z udzieloną zaliczką.
6. Nie wniesienie zabezpieczenia zaliczki skutkuje odstąpieniem przez Zamawiającego od jej udzielenia.
7. W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę wszystkich dowodów zapłaty dla Podwykonawców, Zamawiający wstrzyma uwolnienie zabezpieczenia zaliczki, o którym mowa w ust. 4.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu zaliczki w terminie wskazanym przez Zamawiającego na jego pisemne wezwanie w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron.
9. Zamawiający skorzysta z zabezpieczenia zaliczki, jeżeli Wykonawca nie zwrócił zaliczki w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w przypadku opisanym w ust. 8.
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
3
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
2. Zamawiający w celu udzielenia zamówienia, zaprosi do złożenia oferty Wykonawcę, z którym zawarł umowę ramową, a Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oferty.
3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert, kierując się kryteriami wyboru wskazanymi w zaproszeniu, o którym mowa w pkt. 2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa wykonawcza, która będzie podstawą wykonania zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku niedostępności zaoferowanego asortymentu Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy ramowej dostarczenie asortymentu pochodzących od tego samego lub innego producenta o wyższych parametrach niż opisane w umowie ramowej przy zachowaniu pozostałych warunków umowy ramowej, w tym cen brutto nie wyższych od wskazanych w załączniku nr 3 do umowy ramowej. W przypadku zaoferowania w ramach umowy wykonawczej asortymentu o wyższych parametrach, Wykonawca musi do oferty złożonej w wyniku zaproszenia, o którym mowa w §2 ust. 2, załączyć dokumenty potwierdzające iż parametry asortymentu spełniają wymogi Zamawiającego.
2. Strony dopuszczają, zmianę ceny jednostkowej brutto w PLN za zestaw, gdy umowa zostanie przedłużona w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu.
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|