Dostawa ściany wizyjnej

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578626-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawę ściany wizyjnej, zwanej w dalszej dokumentacji postępowania „zestawem”.
2. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia zestaw musi posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania.
3. Wykonawca w ramach umowy wykonawczej zobowiązuje się do:
a. dostarczenia wymaganego zestawu do siedziby Zamawiającego;
b. wykonania prac instalacyjnych oraz montażowych;
c. uruchomienia i przetestowania zainstalowanego zestawu w obecności przedstawicieli Zamawiającego oraz przeprowadzenia szkoleń, o których mowa w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania.
d. z uwagi na prace prowadzone w czynnym obiekcie, wymaga się na czas wykonywanej usługi, zabezpieczenia wszelkich przewodów pod napięciem;
e. uporządkowania miejsca prac, naprawienia uszkodzeń powstałych podczas montażu;
f. sporządzenia dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach wraz z wykazem zainstalowanych części składowych zestawu.
4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony zestaw będzie:
a) oznakowany znakiem CE, fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem i zgodny z poziomem technologii istniejącym
w momencie podpisania umowy;
b) umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym go przed uszkodzeniami mechanicznymi;
c) o parametrach techniczno-funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane w załączniku 2 do dokumentacji postępowania
d) wyprodukowany nie dalej jak w 2020 roku, nie będzie to sprzęt odnowiony tj. refurbished;
e) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony i zainstalowany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa941fd0-81c6-4401-9cb3-716e04df1d23
Biuletyn 578626-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (47) 7238608 ,
Zamawiajacy fax (47) 723-76-42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
Adres strony url www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ściany wizyjnej
Numer referencyjny WZP-4401/20/256/Ł
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawę ściany wizyjnej, zwanej w dalszej dokumentacji postępowania „zestawem”. 2. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia zestaw musi posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania. 3. Wykonawca w ramach umowy wykonawczej zobowiązuje się do: a. dostarczenia wymaganego zestawu do siedziby Zamawiającego; b. wykonania prac instalacyjnych oraz montażowych; c. uruchomienia i przetestowania zainstalowanego zestawu w obecności przedstawicieli Zamawiającego oraz przeprowadzenia szkoleń, o których mowa w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania. d. z uwagi na prace prowadzone w czynnym obiekcie, wymaga się na czas wykonywanej usługi, zabezpieczenia wszelkich przewodów pod napięciem; e. uporządkowania miejsca prac, naprawienia uszkodzeń powstałych podczas montażu; f. sporządzenia dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach wraz z wykazem zainstalowanych części składowych zestawu. 4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony zestaw będzie: a) oznakowany znakiem CE, fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem i zgodny z poziomem technologii istniejącym w momencie podpisania umowy; b) umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym go przed uszkodzeniami mechanicznymi; c) o parametrach techniczno-funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane w załączniku 2 do dokumentacji postępowania d) wyprodukowany nie dalej jak w 2020 roku, nie będzie to sprzęt odnowiony tj. refurbished; e) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony i zainstalowany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 30231310-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia umowy na okres 4 lat.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszych ofert, wezwie Wykonawców, których oferty zostaną ocenione najwyżej, tj. uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje 1 do 3, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wystawionych przez producenta potwierdzających, że określone części składowe ściany wizyjnej posiadają następujące certyfikaty: 1) ISO 9001:2008, ISO 14001:2009, ROHS, TUV, CE, FCC lub równoważne na procesor graficzny określony w pkt. 6.6. Rozdz. V Załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania, 2) CE lub równoważne na przełącznik LAN z PoE określony w pkt. 6.7. Rozdz. V Załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania, 3) CE, RoHS, WEEE, FCC Class A lub równoważne na przełącznik klawiatury i myszy określony w pkt. 6.8. Rozdz. V Załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania, 4) CE, RoHS, WEEE, FCC Class A lub równoważne na extender USB (nadajnik i odbiornik) określone w pkt. 6.9. Rozdz. V Załącznika nr 2 do dokumentacji postępowania.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Przewiduje udzielenie zaliczek 1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości do 100% kwoty, o której mowa w umowie, w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi, a Wykonawca zgodnie ze złożonym oświadczeniem zobowiązuje się do jej przyjęcia z jednoczesną wpłatą zabezpieczenia w formie wskazanej w ust. 2. Jeżeli Zamawiający postanowi udzielić Wykonawcy zaliczki, Wykonawca nie może odmówić jej przyjęcia. 2. Przed udzieleniem zaliczki, na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego określonym, nie krótszym niż 3 dni, przed dokonaniem przelewu środków finansowych, Wykonawca wniesie zabezpieczenie zaliczki w wysokości zgodnej z kwotą udzielanej zaliczki, w formie pieniądza. 3. Zabezpieczenie zaliczki w pieniądzu, Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Zabezpieczenie zaliczki uwalniane będzie jednorazowo w terminie do 10 dni od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru jakościowego. 5. W terminie do 3 dni od uznania zaliczki na rachunku bankowym Wykonawcy, jest on zobowiązany wystawić i doręczyć Zamawiającemu fakturę wystawioną na wartość zgodną z udzieloną zaliczką. 6. Nie wniesienie zabezpieczenia zaliczki skutkuje odstąpieniem przez Zamawiającego od jej udzielenia. 7. W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę wszystkich dowodów zapłaty dla Podwykonawców, Zamawiający wstrzyma uwolnienie zabezpieczenia zaliczki, o którym mowa w ust. 4. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu zaliczki w terminie wskazanym przez Zamawiającego na jego pisemne wezwanie w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron. 9. Zamawiający skorzysta z zabezpieczenia zaliczki, jeżeli Wykonawca nie zwrócił zaliczki w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w przypadku opisanym w ust. 8.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 2. Zamawiający w celu udzielenia zamówienia, zaprosi do złożenia oferty Wykonawcę, z którym zawarł umowę ramową, a Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oferty. 3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert, kierując się kryteriami wyboru wskazanymi w zaproszeniu, o którym mowa w pkt. 2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa wykonawcza, która będzie podstawą wykonania zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku niedostępności zaoferowanego asortymentu Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy ramowej dostarczenie asortymentu pochodzących od tego samego lub innego producenta o wyższych parametrach niż opisane w umowie ramowej przy zachowaniu pozostałych warunków umowy ramowej, w tym cen brutto nie wyższych od wskazanych w załączniku nr 3 do umowy ramowej. W przypadku zaoferowania w ramach umowy wykonawczej asortymentu o wyższych parametrach, Wykonawca musi do oferty złożonej w wyniku zaproszenia, o którym mowa w §2 ust. 2, załączyć dokumenty potwierdzające iż parametry asortymentu spełniają wymogi Zamawiającego. 2. Strony dopuszczają, zmianę ceny jednostkowej brutto w PLN za zestaw, gdy umowa zostanie przedłużona w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu.
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)