Dostawa sprzętu medycznego II

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579249-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku.

3.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 186).

3.3. Postępowanie podzielone zostało na 8 zadań, opisanych w załącznikach 2.1 – 2.8 do SIWZ:
• Zadanie 1 – dostawa kardiotokografu,
• Zadanie 2 – dostawa mikrosilnika protetycznego,
• Zadanie 3 – dostawa wstrząsarki laboratoryjnej,
• Zadanie 4 – dostawa fotela ginekologicznego,
• Zadanie 5 – dostawa lampy do fotela ginekologicznego,
• Zadanie 6 – dostawa lasera oraz HIFU ginekologicznego,
• Zadanie 7 – dostawa zestawu do diagnostyki urodynamicznej,
• Zadanie 8 – dostawa cystoskopu,

3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8258034f-dff5-4ac0-8661-615b0b11e178
Biuletyn 579249-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Regon 77097910500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tuwima
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (059) 87 74 500
Zamawiajacy fax (059) 84 74 510
Zamawiajacy email przetargi@spmzoz-slupsk.pl
Adres strony url www.spmzoz-slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spmzoz-slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spmzoz-slupsk.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.spmzoz-slupsk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego II
Numer referencyjny www.spmzoz-slupsk.pl
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci -
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy -
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku. 3.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 186). 3.3. Postępowanie podzielone zostało na 8 zadań, opisanych w załącznikach 2.1 – 2.8 do SIWZ: • Zadanie 1 – dostawa kardiotokografu, • Zadanie 2 – dostawa mikrosilnika protetycznego, • Zadanie 3 – dostawa wstrząsarki laboratoryjnej, • Zadanie 4 – dostawa fotela ginekologicznego, • Zadanie 5 – dostawa lampy do fotela ginekologicznego, • Zadanie 6 – dostawa lasera oraz HIFU ginekologicznego, • Zadanie 7 – dostawa zestawu do diagnostyki urodynamicznej, • Zadanie 8 – dostawa cystoskopu, 3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę zadań.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst -
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe -
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych. ii. Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2.1 – 2.8 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 6.5. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty : a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: i. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. b) W celu potwierdzenia spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: i. Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych. ii. Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2.1 – 2.8 do SIWZ 6.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.5.a) i) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.5.a ii) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 6.7. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.6 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.6. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 6.7 SIWZ stosuje się odpowiednio. 7. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 7.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5 - 6.8 SIWZ 7.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa w pkt. 7.1. SIWZ 7.7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówieni podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału z postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.6.1. SIWZ 8. WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ O ZAMÓWIENIE: 8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.2. Pełnomocnictwo powinno: a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, c) być podpisane przez każdego z wykonawców. 8.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 8.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1. niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 8.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców.
Wadium -
Przewiduje udzielenie zaliczek -
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe -
Znaczenie warunkow wykonawcow -
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe -
Obejmuje ustanowienie -
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe -
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona -
Elementy aukcji elektronicznej -
Informaje udostepnione wykonawcom -
Informaje przebiegu aukcji -
Warunki do licytacji -
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego -
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja --
Warunki zamkniecia aukcji -
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania -
IV 3 1 etapy negocjacji -
IV 3 1 dodatkowe informacje -
IV 3 2 opis potrzeb -
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod -
IV 3 2 wstepny harmonogram -
IV 3 2 EtapyDialogu -
IV 3 2 DodatkoweInformacje -
IV 3 3 ElementyOpisu -
IV 3 3 DodatkoweInfo -
IV 4 6 -
IV 4 7 -
IV 4 8 -
IV 4 9 -
IV 4 12 -
IV 4 13 -
IV IstotnePostanowienia -
IV 4 14 -
IV LicytacjeDodatkoweInformacje -
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, które stanowią załączniki numer 4 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania -
IV 6 1 srodki ochrony -
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 6 2 Powody -
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z Art. 93 par. 1. ust 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa kardiotokografu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa kardiotokografu zgodnie z zal 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa mikrosilnika protetycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa mikrosilnika protetycznego zgodnie z załącznikiem 2.2. do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa wstrząsarki laboratoryjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa wstrząsarki laboratoryjnej zgodnie z zał. 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa fotela ginekologicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa fotela ginekologicznego zgodnie z zał. 2.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa lampy do fotela ginekologicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa lampy do fotela ginekologicznego zgodnie z zał. 2.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa lasera oraz HIFU ginekologicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa lasera oraz HIFU ginekologicznego zgodnie z zał. 2.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa zestawu do diagnostyki urodynamicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa zestawu do diagnostyki urodynamicznej zgodnie z zał. 2.7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa cystoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa cystoskopu zgodnie z zał. 2.8 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)