GuidZP400 |
8258034f-dff5-4ac0-8661-615b0b11e178
|
Biuletyn |
579249-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
|
Regon |
77097910500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tuwima
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(059) 87 74 500
|
Zamawiajacy fax |
(059) 84 74 510
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spmzoz-slupsk.pl
|
Adres strony url |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego II
|
Numer referencyjny |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
-
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
-
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku.
3.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 186).
3.3. Postępowanie podzielone zostało na 8 zadań, opisanych w załącznikach 2.1 – 2.8 do SIWZ:
• Zadanie 1 – dostawa kardiotokografu,
• Zadanie 2 – dostawa mikrosilnika protetycznego,
• Zadanie 3 – dostawa wstrząsarki laboratoryjnej,
• Zadanie 4 – dostawa fotela ginekologicznego,
• Zadanie 5 – dostawa lampy do fotela ginekologicznego,
• Zadanie 6 – dostawa lasera oraz HIFU ginekologicznego,
• Zadanie 7 – dostawa zestawu do diagnostyki urodynamicznej,
• Zadanie 8 – dostawa cystoskopu,
3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę zadań.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
-
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
-
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych. ii. Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2.1 – 2.8 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.5. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty :
a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu:
i. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
b) W celu potwierdzenia spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego:
i. Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych.
ii. Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2.1 – 2.8 do SIWZ
6.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.5.a) i) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.5.a ii) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
6.7. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.6 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.6. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 6.7 SIWZ stosuje się odpowiednio.
7. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM
7.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
7.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5 - 6.8 SIWZ
7.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
7.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa w pkt. 7.1. SIWZ
7.7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówieni podwykonawcom
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
z postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.6.1. SIWZ
8. WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ O ZAMÓWIENIE:
8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.2. Pełnomocnictwo powinno:
a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania,
b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
c) być podpisane przez każdego z wykonawców.
8.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
8.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1. niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
8.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców.
|
Wadium |
-
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
-
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
-
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
-
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
-
|
Obejmuje ustanowienie |
-
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
-
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
-
|
Elementy aukcji elektronicznej |
-
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
-
|
Informaje przebiegu aukcji |
-
|
Warunki do licytacji |
-
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
-
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
--
|
Warunki zamkniecia aukcji |
-
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
-
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
-
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
-
|
IV 3 2 opis potrzeb |
-
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
-
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
-
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
-
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
-
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
-
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
-
|
IV 4 6 |
-
|
IV 4 7 |
-
|
IV 4 8 |
-
|
IV 4 9 |
-
|
IV 4 12 |
-
|
IV 4 13 |
-
|
IV IstotnePostanowienia |
-
|
IV 4 14 |
-
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
-
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, które stanowią załączniki numer 4 do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
-
|
IV 6 1 srodki ochrony |
-
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 6 2 Powody |
-
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z Art. 93 par. 1. ust 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa kardiotokografu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa kardiotokografu zgodnie z zal 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa mikrosilnika protetycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa mikrosilnika protetycznego zgodnie z załącznikiem 2.2. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wstrząsarki laboratoryjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa wstrząsarki laboratoryjnej zgodnie z zał. 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa fotela ginekologicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa fotela ginekologicznego zgodnie z zał. 2.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa lampy do fotela ginekologicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa lampy do fotela ginekologicznego zgodnie z zał. 2.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa lasera oraz HIFU ginekologicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa lasera oraz HIFU ginekologicznego zgodnie z zał. 2.6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawa zestawu do diagnostyki urodynamicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa zestawu do diagnostyki urodynamicznej zgodnie z zał. 2.7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
dostawa cystoskopu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa cystoskopu zgodnie z zał. 2.8 do SIWZ
|
| |