Dostawy materiałów w ramach projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice”

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-08 00:00:00
Instytucja Gmina Wisznice
Miejscowość Wisznice
Województwo lubelskie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Wyroby biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579035-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 221100004, 302132007, 373000001, 31210005, 161600004, 301920001, 441000001, 426520001, 181000000, 331960000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, sprzętu, odzieży oraz pomocy dydaktycznych,
niezbędnych do realizacji projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice”.
2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje następujące dostawy:
22110000-4 Drukowane książki
37524200-9 Gry planszowe
30213200-7 Komputer tablet
32580000-2 Sprzęt do obsługi danych
37300000-1 Instrumenty muzyczne i ich części
37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze,
materiały i akcesoria artystyczne
03111000-2 Nasiona
03450000-9 Produkty szkółek leśnych
03441000-3 Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty
14212400-4 Gleby
19241000-7 Okrywa włókienna
03121000-5 Produkty ogrodnicze
24440000-0 Różne nawozy
24450000-3 Wyroby rolno-chemiczne
44511200-7 Narzędzia ogrodnicze
44511000-5 Narzędzia ręczne
16300000-8 Kosiarki
16100000-6 Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy
gleby
16160000-4 Różny sprzęt ogrodniczy
30192000-1 Wyroby biurowe
44832200-3 Rozcieńczalniki
14810000-2 Wyroby ścierne
44100000-1 Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
44192000-2 Gwoździe
44511000-5 Narzędzia ręczne
42652000-1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne
43800000-1 Urządzenia warsztatowe
18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
33141720-3 Pomoce do chodzenia
33192100-3 Łóżka do użytku medycznego
33192300-5 Meble medyczne
33193120-6 wózki inwalidzkie
33190000-0 Pomoce medyczne
33141720-3 Urządzenia do podawania tlenu
33193120-6 Sprzęt do terapii mechanicznej
33196000-0 Różne urządzenia i produkty medyczne
33196000-0 Pomoce medyczne

3. Zamówienie składa się z niżej wymienionych dziesięciu części, obejmujących dostawy w ramach
projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice” tj.:

Część 1: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z biblioterapii
Część 2: Dostawa czytników do biblioterapii
Część 3: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć muzycznych
Część 4: Dostawa materiałów do zajęć z hortiterapii
Część 5: Dostawa narzędzi do zajęć z hortiterapii
Część 6: Dostawa materiałów biurowych
Część 7: Dostawa materiałów do zajęć manualnych
Część 8: Dostawa narzędzi do zajęć manualnych
Część 9: Dostawa odzieży i akcesoriów ochronnych
Część 10: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego

4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe można składać na dowolną
ilość części zamówienia (od 1 do 10).
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy Pzp.
8. Podwykonawstwo:
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych
części zamówienia.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
zgodnie z pkt 9.8 SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ea8f0c4-b8ff-40b0-8e1c-874de2896e08
Biuletyn 579035-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wisznice
Regon 30237753000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Wisznice
Zamawiajacy kod pocztowy 21-580
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833 782 102
Zamawiajacy fax 833 782 039
Zamawiajacy email kwierzchowski@wisznice.pl
Adres strony url www.wisznice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice (sekretariat - pok. nr 102)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów w ramach projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice”
Numer referencyjny FE.271.2.2020.PR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, sprzętu, odzieży oraz pomocy dydaktycznych, niezbędnych do realizacji projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice”. 2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje następujące dostawy: 22110000-4 Drukowane książki 37524200-9 Gry planszowe 30213200-7 Komputer tablet 32580000-2 Sprzęt do obsługi danych 37300000-1 Instrumenty muzyczne i ich części 37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 03111000-2 Nasiona 03450000-9 Produkty szkółek leśnych 03441000-3 Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty 14212400-4 Gleby 19241000-7 Okrywa włókienna 03121000-5 Produkty ogrodnicze 24440000-0 Różne nawozy 24450000-3 Wyroby rolno-chemiczne 44511200-7 Narzędzia ogrodnicze 44511000-5 Narzędzia ręczne 16300000-8 Kosiarki 16100000-6 Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby 16160000-4 Różny sprzęt ogrodniczy 30192000-1 Wyroby biurowe 44832200-3 Rozcieńczalniki 14810000-2 Wyroby ścierne 44100000-1 Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 44192000-2 Gwoździe 44511000-5 Narzędzia ręczne 42652000-1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne 43800000-1 Urządzenia warsztatowe 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 33141720-3 Pomoce do chodzenia 33192100-3 Łóżka do użytku medycznego 33192300-5 Meble medyczne 33193120-6 wózki inwalidzkie 33190000-0 Pomoce medyczne 33141720-3 Urządzenia do podawania tlenu 33193120-6 Sprzęt do terapii mechanicznej 33196000-0 Różne urządzenia i produkty medyczne 33196000-0 Pomoce medyczne 3. Zamówienie składa się z niżej wymienionych dziesięciu części, obejmujących dostawy w ramach projektu „Usługi społeczne w Gminie Wisznice” tj.: Część 1: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z biblioterapii Część 2: Dostawa czytników do biblioterapii Część 3: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć muzycznych Część 4: Dostawa materiałów do zajęć z hortiterapii Część 5: Dostawa narzędzi do zajęć z hortiterapii Część 6: Dostawa materiałów biurowych Część 7: Dostawa materiałów do zajęć manualnych Część 8: Dostawa narzędzi do zajęć manualnych Część 9: Dostawa odzieży i akcesoriów ochronnych Część 10: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe można składać na dowolną ilość części zamówienia (od 1 do 10). 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 8. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Części 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 zamówienia należy wykonać w do dnia 09.10.2020 r. 2. Część 4 zamówienia należy wykonać: Dostawa I do dnia 09.10.2020 r., Dostawa II w okresie 01.03 – 31.03.2021 r. 3. Wykonawca jest zobowiązany także do uczestniczenia w ewentualnych kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego lub inne organy uprawnione do kontroli oraz egzekwowanie ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli przez okres wykonywania zamówienia do czasu jego zakończenia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 5 niniejszej SIWZ. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej to oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej może załączyć do ofert wykreślając w treści oświadczenie pkt 1 i 2. 2. W przypadku gdy na daną część zamówienia złożona zostanie tylko jedna oferta to Wykonawca, który złożył tą ofertę nie ma obowiązku składania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna w dniu 08.09.2020 r. o godz. 11:15.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z biblioterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22110000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa czytników do biblioterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-09T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć muzycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-09T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów do zajęć z hortiterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03121000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Część 4 zamówienia należy wykonać: Dostawa I do dnia 09.10.2020 r., Dostawa II w okresie 01.03 – 31.03.2021 r.
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W ramach zamówienia planowany jest zakup materiałów z podziałem na dwie dostawy (I dostawa 2020 rok, II dostawa I kwartał 2021 rok).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi do zajęć z hortiterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16160000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-09T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-09T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów do zajęć manualnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-09T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi do zajęć manualnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42652000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-09T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży i akcesoriów ochronnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-09T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-09T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)