Dostawa, montaż i instalacja systemów multimedialnych w ramach budowy Parku Kulturowego – Biblioteki w Stężycy

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-08 00:00:00
Instytucja INWESTYCJE GMINNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejscowość Stężyca
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579106-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, montaż i instalacja systemów multimedialnych w ramach budowy Parku Kulturowego – Biblioteki w Stężycy: w szczególności system prezentacji obrazów, system nagłośnienia, system zintegrowanego sterowania AV i transmisji sygnałowej, system zarządzania urządzeniami AV, system zarządzania wyposażeniem multimedialnym, system oświetlenia scenicznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3a59587-6339-45a5-bb07-8dd19ac4caee
Biuletyn 579106-N-2020
Zamawiajacy nazwa INWESTYCJE GMINNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Regon 38560307100000
Zamawiajacy adres ulica Jana III Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Stężyca
Zamawiajacy kod pocztowy 83-322
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 684-62-25
Zamawiajacy email inwestycje@inwestycjestezyca.pl
Adres strony url www.inwestycjegminne.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.inwestycjegminne.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jana III Sobieskiego 31, 83-322 Stężyca
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i instalacja systemów multimedialnych w ramach budowy Parku Kulturowego – Biblioteki w Stężycy
Numer referencyjny IG.ZP.271.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa, montaż i instalacja systemów multimedialnych w ramach budowy Parku Kulturowego – Biblioteki w Stężycy: w szczególności system prezentacji obrazów, system nagłośnienia, system zintegrowanego sterowania AV i transmisji sygnałowej, system zarządzania urządzeniami AV, system zarządzania wyposażeniem multimedialnym, system oświetlenia scenicznego.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania, polegające na: dostawie, montażu i uruchomieniu systemu prezentacji obrazu, nagłośnienia i systemu centralnego sterowania systemem audiowizualnym, o wartości co najmniej 500.000 zł każde. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dowodów określających czy te zadana zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy „Wykaz dostaw” (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz dokumentów załączonych do „Wykazu dostaw”.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, wskazanych poniżej: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda dokumentów: 1) wykazu dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione Składane wraz z ofertą: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych podmiotach. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą: oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach określonych w pkt. 8.1 pkt. 2)-5) SIWZ, oraz kopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (zgodnie z pkt 10.9 -10.14. SIWZ), którą można w sposób trwały związać z ofertą. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie każdy Wykonawca, spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa dokumenty, które Zamawiający określił w pkt 6 SIWZ. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, aby przy ich ocenie wspólnie spełniali w/w warunki. Oświadczenie złożone przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca ponadto ma obowiązek w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Szczegółowa instrukcja dot. składania dokumentów zawarta jest w SIWZ.
Wadium Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 15.000 zł na warunkach określonych w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają dokonanie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez zmiany: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy, który może ulec przedłużeniu w uzasadnionych przypadkach takich jak: a) z powodu okoliczności będących działaniem siły wyższej. b) wstrzymanie wykonania zamówienia przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym w przypadku konieczności uzyskania wyjaśnień zakresu zamówienia lub wprowadzenia zmian, c) przedłużeniem terminu związania ofertą. 2) postanowień umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania zamówienia lub uzyskania założonego efektu, w tym zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności poprzez: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy; konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 4) wynagrodzenia poprzez: a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy ustawowej stawki podatku VAT w kwocie wynikającej ze zmiany stawki oraz w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT. b) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu lub technologii lub wystąpienia innych sytuacji opisanych w niniejszej umowie mających wpływ na wynagrodzenie. 5) warunków płatności w przypadku konieczności dostosowania do wytycznych instytucji udzielających dofinansowania zadania lub sytuacji finansowej Zamawiającego. 6) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego, 7) z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej. 8) w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek). 2. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia lub mało prawdopodobne oraz niemożliwe do zapobieżenia w zakresie jego następstw, np. katastrofalne działania przyrody (powódź, huragan, trzęsienie ziemi, śnieżyca), zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne, działania wojenne, terroryzm) 3. Zmiana umowy może być dokonana na pisemny wniosek Strony, zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne. W przypadku wniosku dotyczącego zmiany wynagrodzenia należy zawrzeć we wniosku wyczerpujące i dokładne wyliczenie zmiany kwoty wynagrodzenia. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)