GuidZP400 |
10dbe40e-8aba-4bd5-8c72-441f76a78083
|
Biuletyn |
579421-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego
|
Regon |
93191178400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzegomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-611
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 798 67 00,
|
Zamawiajacy fax |
71 798 42 00
|
Zamawiajacy email |
kwolicka@ckz.edu.pl, rlukaczyk@ckz.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.ckz.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Mali odkrywcy - upowszechnienie i zapewnienie wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wrocław”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie przygotowuje i przeprowadza Centrum Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu na podstawie:
1) Pełnomocnictwa nr 80/I/JO/20 Prezydenta Wrocławia z dnia 01.07.2020r.,
2) Upoważnienia Dyrektora Przedszkola nr 17 we Wrocławiu,
3) Upoważnienia Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu (Przedszkole nr 73).
Umowy o udzielenie zamówienia podpisywać będą odpowiednio dyrektorzy wskazanych przedszkoli.
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ckz.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ckz.edu.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej (zgodnie z zapisami siwz).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław (budynek A, I piętro, pokój nr 112)
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu TIK do 2 przedszkoli Gminy Wrocław - w podziale na 7 Zadań.
|
Numer referencyjny |
11/PN/J/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu TIK (zwanych dalej „pomocami”) do 2 przedszkoli Gminy Wrocław - w podziale na 7 Zadań:
1) Zadanie 1: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych - aktywność i odpoczynek;
2) Zadanie 2: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych – oczyszczacze;
3) Zadanie 3: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych – pomoce dydaktyczne, zabawki, artykuły plastyczne;
4) Zadanie 4: Dostawa pomocy dydaktycznych – zajęcia interdyscyplinarne;
5) Zadanie 5: Dostawa pomocy dydaktycznych – logopedia;
6) Zadanie 6: Dostawa pomocy dydaktycznych – zajęcia specjalistyczne;
7) Zadanie 7: Dostawa sprzętu TIK.
2. Dostawa pomocy, stanowiących przedmiot zamówienia, realizowana jest w ramach projektu: „Mali odkrywcy - upowszechnienie i zapewnienie wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wrocław” (zwanego dalej „projektem”), realizowanego przez Centrum Kształcenia Zawodowego.
Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020:
a) Numer i nazwa Osi priorytetowej: 10 Edukacja
b) Numer i nazwa Działania: 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej
c) Numer i nazwa Poddziałania: 10.1.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej - ZIT WROF.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Wskazany powyżej (II.8) termin jest maksymalnym okresem realizacji zamówienia dla każdego z Zadań (4 tygodnie - 28 dni).
termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (4 tygodnie - 0 punktów, 3 tygodnie - 20 punktów, 2 tygodnie - 40 punktów).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (Rozdział VII ust. 2 siwz) – z zastrzeżeniem ust. 5.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 2 stosuje się.
5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 346), a Wykonawca wskazał to w złożonej ofercie (informacje takie należy umieścić w ust. 12 Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 8 do siwz).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Treść oferty stanowi wypełniony;
1) „Formularz oferty” stanowiący załącznik nr 8 do siwz
2) „Arkusz kalkulacyjny dla Zad. ….” (dla Zadania, dla którego składana jest oferta) stanowiący załącznik nr 1 dla Zadania 1; załącznik nr 2 dla Zadania 2, Załącznik nr 3 dla Zadania 3, załącznik nr 4 dla Zadania 4, załącznik nr 5 dla Zadania 5, załącznik nr 6 dla Zadania 6 i załącznik nr 7 dla Zadania 7 do swiz.
2. Wraz z ofertą muszą zostać złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 1 siwz;
2) dla Zadania 7 (wyłącznie):
a) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony https://www.cpubenchmark.net z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście PassMark CPU Mark jakie osiąga oferowany przez Wykonawcę procesor dla komputera przenośnego (laptopa) dla nauczyciela - min. 5750 punktów w teście Pass Mark CPU Mark;
b) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony http://www.videocardbenchmark.net z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście Passmark G3D Mark jakie osiąga oferowana przez Wykonawcę karta graficzna dla komputera przenośnego (laptopa) dla nauczyciela - min. 840 punktów w teście Passmark G3D Mark;
c) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony https://www.androidbenchmark.net/device_list.php z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście PassMark jakie osiąga oferowany przez Wykonawcę „Tablet edukacyjny” (w zakresie wydajności) - min. 1850 punktów w teście Pass Mark;
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
UWAGA:
Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
UWAGA:
Jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika wprost z ogólnodostępnych dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i ust. 3 siwz, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do ich załączenia do oferty - w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
4. Zamawiający zaleca wykorzystanie wzorów formularzy stanowiących integralną część niniejszej siwz. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej siwz.
5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
6. Zaleca się aby wszystkie strony oferty i załączników były ponumerowane.
7. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności każda zmiana, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 4 7 |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach:
1) warunki istotne, w szczególności:
a) opisane w § 3 ust. 5 projektu umowy - a wskazane poniżej;
b) zmiany lub uzupełnienia umowy w innym – niż termin – zakresie, w przypadku gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczność w szczególności prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia;
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw;
2) warunki nieistotne, w szczególności:
a) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych;
b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy;
c) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy;
d) zmiany obowiązujących przepisów prawa;
e) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy.
Warunki opisane w § 3 ust. 5 projektu umowy:
Termin końcowy, ustalony w ust. 1, może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy;
3) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
4) opóźnień powstałych lub wynikających w związku z występowaniem COVID-19
5) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
6) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność w szczególności prawna, techniczna lub ekonomiczna za którą żadna ze storn nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto - 60% (60 pkt)
Termin realizacji - 40% (40 pkt) przy czym:
Realizacja zamówienia w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 - Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia sal dydaktycznych (aktywność i wypoczynek) do 2 przedszkoli Gminy Wrocław.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto - 60% (60 pkt)
Termin realizacji - 40% (40 pkt) przy czym:
Realizacja zamówienia w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wyposażenia sal dydaktycznych (zwanego dalej „wyposażeniem”) do 2 przedszkoli gminy Wrocław, w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w przedszkolach wymienionych w pkt. 5 oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zmontowania, zamontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 1, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 1”).
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenia było fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
5. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych przedszkoli:
1) Przedszkole nr 17 we Wrocławiu, z/s: ul. Okulickiego 2A;
2) Przedszkole nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu, z/s: ul. Przedwiośnie 47.
6. Zamawiający informuje, iż użytkownikami dostarczanego wyposażenia będą dzieci w wieku 3-6 lat – w tym dzieci z niepełnosprawnościami.
7. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia będą między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był odpowiednio przystosowany w celu umożliwienia korzystania z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
8. Wyposażenie musi być dostosowane do podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
9. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
10. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
11. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
12. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 - Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia sal dydaktycznych (oczyszczacze) do 2 przedszkoli Gminy Wrocław.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42514200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto - 60% (60 pkt)
Termin realizacji - 40% (40 pkt) przy czym:
Realizacja zamówienia w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wyposażenia sal dydaktycznych - oczyszczacze (zwanego dalej „wyposażeniem”) do 2 przedszkoli gminy Wrocław, w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w przedszkolach wymienionych w pkt. 5 oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zmontowania, zamontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 2, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 2”).
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie był fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
5. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych przedszkoli:
3) Przedszkole nr 17 we Wrocławiu, z/s: ul. Okulickiego 2A;
4) Przedszkole nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu, z/s: ul. Przedwiośnie 47.
6. Zamawiający informuje, że dostarczane wyposażenie będzie wykorzystywane w salach dostępnych dla dzieci w wieku przedszkolnym, w tym dzieci z niepełnosprawnościami.
7. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
8. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
9. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
10. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 - Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia sal dydaktycznych (pomoce dydaktycne, zabawki, artykuły plastyczne) do 2 przedszkoli Gminy Wrocław.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto - 60% (60 pkt)
Termin realizacji - 40% (40 pkt) przy czym:
Realizacja zamówienia w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wyposażenia sal dydaktycznych – pomoce dydaktyczne, zabawki, artykuły plastyczne (zwanego dalej „wyposażeniem”) do 2 przedszkoli gminy Wrocław, w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w przedszkolach wymienionych w pkt. 5 oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zmontowania, zamontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 3, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 3”).
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie był fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
5. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych przedszkoli:
5) Przedszkole nr 17 we Wrocławiu, z/s: ul. Okulickiego 2A;
6) Przedszkole nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu, z/s: ul. Przedwiośnie 47.
6. Zamawiający informuje, iż użytkownikami dostarczanego wyposażenia będą dzieci w wieku 3-6 lat – w tym dzieci z niepełnosprawnościami.
7. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia będą między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był odpowiednio przystosowany w celu umożliwienia korzystania z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
8. Wyposażenie musi być dostosowane do podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
9. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
10. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
11. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
12. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4 - Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia sal dydaktycznych (zajęcia interdyscyplinarne) do 2 przedszkoli Gminy Wrocław.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto - 60% (60 pkt)
Termin realizacji - 40% (40 pkt) przy czym:
Realizacja zamówienia w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pomocy dydaktycznych – zajęcia interdyscyplinarne (zwanego dalej „pomocami”) do 2 przedszkoli gminy Wrocław, w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w przedszkolach wymienionych w pkt. 5 oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zmontowania, zamontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 4, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 4”).
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
5. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych przedszkoli:
1. Przedszkole nr 17 we Wrocławiu, z/s: ul. Okulickiego 2A;
2. Przedszkole nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu, z/s: ul. Przedwiośnie 47.
6. Zamawiający informuje, iż użytkownikami dostarczanych pomocy będą dzieci w wieku 3-6 lat – w tym dzieci z niepełnosprawnościami.
7. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia będą między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był odpowiednio przystosowany w celu umożliwienia korzystania z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
8. Wyposażenie musi być dostosowane do podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
9. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
10. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
11. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
12. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5 - Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia sal dydaktycznych (logopedia) do 2 przedszkoli Gminy Wrocław.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto - 60% (60 pkt)
Termin realizacji - 40% (40 pkt) przy czym:
Realizacja zamówienia w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pomocy dydaktycznych – logopedia (zwanego dalej „pomocami”) do 2 przedszkoli gminy Wrocław, w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w przedszkolach wymienionych w pkt. 5 oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zmontowania, zamontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 5, stanowiącym załącznik nr 5 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 5”).
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
5. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych przedszkoli:
1) Przedszkole nr 17 we Wrocławiu, z/s: ul. Okulickiego 2A;
2) Przedszkole nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu, z/s: ul. Przedwiośnie 47.
6. Zamawiający informuje, iż użytkownikami dostarczanych pomocy będą dzieci w wieku 3-6 lat – w tym dzieci z niepełnosprawnościami.
7. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia będą między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był odpowiednio przystosowany w celu umożliwienia korzystania z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
8. Pomoce muszą być dostosowane do podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
9. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
10. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
11. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
1. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6 - Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia sal dydaktycznych (zajęcia specjalistyczne) do przedszkola nr 17 we Wrocławiu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto - 60% (60 pkt)
Termin realizacji - 40% (40 pkt) przy czym:
Realizacja zamówienia w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pomocy dydaktycznych – zajęcia specjalistyczne (zwanego dalej „pomocami”) do Przedszkola nr 17 we Wrocławiu, w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w przedszkolu wskazanym w pkt. 5 oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zmontowania, zamontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 6, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 6”).
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
5. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibie Przedszkola nr 17 we Wrocławiu, z/s: ul. Okulickiego 2A.
6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
7. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
9. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 2 przedszkoli Gminy Wrocław.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium oceny ofert:
Cena oferty brutto - 60% (60 pkt)
Termin realizacji - 40% (40 pkt) przy czym:
Realizacja zamówienia w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt
Realizacja zamówienia w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dostawy sprzętu TIK (zwanego dalej „sprzętem”) do 2 przedszkoli gminy Wrocław, w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w przedszkolach wymienionych w pkt. 5 oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zmontowania, zamontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie - dla każdego rodzaju dostarczanego wyposażenia TIK - instruktażu dla maksymalnie 4 osób wskazanych przez Dyrektorów każdego z przedszkoli wskazanych w ust. 6, w zakresie obsługi urządzeń (podłączenie, włączenie i wyłączenie, demonstracja podstawowych funkcji). Szkolenie na trwać minimum 15 min dla każdego modelu urządzenia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 7, stanowiącym załącznik nr 7 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 7”).
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
6. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych przedszkoli:
1) Przedszkole nr 17 we Wrocławiu, z/s: ul. Okulickiego 2A;
2) Przedszkole nr 73 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 23 we Wrocławiu, z/s: ul. Przedwiośnie 47.
7. Zamawiający informuje, iż użytkownikami dostarczanych pomocy będą dzieci w wieku 3-6 lat – w tym dzieci z niepełnosprawnościami.
8. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia będą między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był odpowiednio przystosowany w celu umożliwienia korzystania z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi, w tym m.in.:
1) monitor interaktywny - możliwość zainstalowania w przyszłości oprogramowania oraz podłączenia urządzeń takich jak: klawiatura specjalistyczna, urządzenia zastępujące mysz komputerową, dla osób niedosłyszących, niedowidzących oraz dla osób z niepełnosprawnością ruchową.”
9. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
10. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
11. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
12. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |