Zakup i dostawa urządzeń sieciowych, okablowania strukturalnego oraz urządzeń peryferyjnych do szkolnych pracowni w ramach projektu pn. „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol”

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Gmina Andrespol
Miejscowość Andrespol
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia multimedialne,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580891-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń sieciowych, okablowania strukturalnego oraz urządzeń peryferyjnych do szkolnych pracowni w ramach projektu pn. „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol”.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części i obejmuje:
2.1. Część nr 1 – Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego
- Serwer dedykowany pod „domenę” wraz z systemem operacyjnym – 2 sztuki
- Licencje CAL DEVICE – 100 sztuk
- Kontroler sprzętowy sieci bezprzewodowej – 2 sztuki
- Punkt dostępowy Access Point – 27 sztuk
- Przełącznik sieciowy SWITCH – 2 sztuki
- Szafa RACK 19” 800x1000 – 2 sztuki
- Zasilacz awaryjny UPS Rack 19” – 2 sztuki
- Listwa zasilająca PDU – 4 sztuki
- Ekranowy patchpanel RJ45 – 100 sztuk
- Kabel S/UTP cat. 6 – 2400 metrów
2.2. Część nr 2 – Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych
- Radioodtwarzacz CD - 1 sztuka
- Głośnik przenośny – 5 sztuk
- Radio z CD – 5 sztuk
- Robot do nauki programowania – 2 sztuki
- Wizualizer – 2 sztuki
- System do zbierania i analizowania odpowiedzi – 2 zestawy
- Wizualizer – 1 sztuka
- Kolumna aktywna – systemu nagłośnieniowego - 1 sztuka
- Aparat fotograficzny – 1 sztuka
- Zestaw nagłośnieniowy - 1 sztuka
- Drukarka laserowa – 1 sztuka
- Kamera cyfrowa ze statywem – 1 sztuka
- Aparat fotograficzny – 1 sztuka
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dwóch części.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres przedmiotowy i ilościowy wyszczególnione zostały w:
4.1. Załączniku nr 1a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ.
4.2. Załączniku nr 1b do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ.
5. Oferta dla swojej ważności w danej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części.
6. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol” nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r.
7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Niespełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
9. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, wyprodukowany najpóźniej 12 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.
10. Urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz, nośniki instalacyjne, instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
11. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
12. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) przedmiotu zamówienia w miejsce realizacji zamówienia, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach szkół.
13. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
14. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy.
15. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą:
15.1. Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi im. J. Brzechwy w Justynowie,
ul. Łódzka 17, 95-020 Andrespol.
15.2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bedoniu Wsi, ul. Jarzębinowa 1, 95-020 Andrespol.
15.3. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32,
95-020 Andrespol.
15.4. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Karskiego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32,
95-020 Andrespol
16. Użytkownikami przedmiotu zamówienia będą w/w placówki oświatowe. Zamówienie związane jest z działalnością dydaktyczną placówek oświatowych. Zakupione urządzenia zostaną nieodpłatnie przekazane w użytkowanie placówkom oświatowym, w celu wykorzystania na cele edukacyjne.
17. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Warunki gwarancji zostały opisane w załączniku 1a i 1b do SIWZ.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany w Rozdziale XVI SIWZ.
18. Podane w SIWZ oraz w jej załącznikach wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
19. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, w ramach dostawy, spełniają wymagania określone w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ed6fcd6-d0f5-4d5f-81fb-f0ba332547e4
Biuletyn 580891-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Andrespol
Regon 47205774400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rokicińska
Zamawiajacy adres numer domu 126
Zamawiajacy miejscowosc Andrespol
Zamawiajacy kod pocztowy 95-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 132 440
Zamawiajacy fax 422 132 434
Zamawiajacy email ug@andrespol.pl
Adres strony url www.andrespol.bip.cc
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol” nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.andrespol.bip.cc
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.andrespol.bip.cc
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego. Ofertę można złożyć osobiście, przez posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1041). Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu złożenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską lub pocztową.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Andrespolu, 95 – 020 Andrespol ul. Rokicińska 126, Sekretariat Urzędu Gminy (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa urządzeń sieciowych, okablowania strukturalnego oraz urządzeń peryferyjnych do szkolnych pracowni w ramach projektu pn. „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol”
Numer referencyjny ZP.271.26.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń sieciowych, okablowania strukturalnego oraz urządzeń peryferyjnych do szkolnych pracowni w ramach projektu pn. „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol”. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części i obejmuje: 2.1. Część nr 1 – Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego - Serwer dedykowany pod „domenę” wraz z systemem operacyjnym – 2 sztuki - Licencje CAL DEVICE – 100 sztuk - Kontroler sprzętowy sieci bezprzewodowej – 2 sztuki - Punkt dostępowy Access Point – 27 sztuk - Przełącznik sieciowy SWITCH – 2 sztuki - Szafa RACK 19” 800x1000 – 2 sztuki - Zasilacz awaryjny UPS Rack 19” – 2 sztuki - Listwa zasilająca PDU – 4 sztuki - Ekranowy patchpanel RJ45 – 100 sztuk - Kabel S/UTP cat. 6 – 2400 metrów 2.2. Część nr 2 – Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych - Radioodtwarzacz CD - 1 sztuka - Głośnik przenośny – 5 sztuk - Radio z CD – 5 sztuk - Robot do nauki programowania – 2 sztuki - Wizualizer – 2 sztuki - System do zbierania i analizowania odpowiedzi – 2 zestawy - Wizualizer – 1 sztuka - Kolumna aktywna – systemu nagłośnieniowego - 1 sztuka - Aparat fotograficzny – 1 sztuka - Zestaw nagłośnieniowy - 1 sztuka - Drukarka laserowa – 1 sztuka - Kamera cyfrowa ze statywem – 1 sztuka - Aparat fotograficzny – 1 sztuka 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dwóch części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres przedmiotowy i ilościowy wyszczególnione zostały w: 4.1. Załączniku nr 1a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.2. Załączniku nr 1b do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5. Oferta dla swojej ważności w danej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części. 6. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol” nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r. 7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Niespełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 9. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, wyprodukowany najpóźniej 12 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 10. Urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz, nośniki instalacyjne, instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. 11. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) przedmiotu zamówienia w miejsce realizacji zamówienia, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach szkół. 13. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 14. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy. 15. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą: 15.1. Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi im. J. Brzechwy w Justynowie, ul. Łódzka 17, 95-020 Andrespol. 15.2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bedoniu Wsi, ul. Jarzębinowa 1, 95-020 Andrespol. 15.3. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol. 15.4. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Karskiego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol 16. Użytkownikami przedmiotu zamówienia będą w/w placówki oświatowe. Zamówienie związane jest z działalnością dydaktyczną placówek oświatowych. Zakupione urządzenia zostaną nieodpłatnie przekazane w użytkowanie placówkom oświatowym, w celu wykorzystania na cele edukacyjne. 17. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji zostały opisane w załączniku 1a i 1b do SIWZ. Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany w Rozdziale XVI SIWZ. 18. Podane w SIWZ oraz w jej załącznikach wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 19. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, w ramach dostawy, spełniają wymagania określone w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę).
Okreslenie warunkow 2. Zamawiający w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 3. Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 4. Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wymaga: 4.1. dla Części 1 – aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał: co najmniej jedną dostawę urządzeń sieciowych o wartości brutto dostawy minimum 30 000,00 PLN - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane. 4.2. dla Części 2 – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie, żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Uwaga (dotyczy Części 1): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 PZP), spełnianie warunków określonych w pkt. 4 ppkt. 4.1. zamówienia oceniane będzie łącznie. 2) W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres dostaw, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość dostaw, o których mowa powyżej. 3) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu dostaw. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonanego zakresu dostaw oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. 4) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, Zamawiający za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.2.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2. składa wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: 8.1. dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiednio w terminie określonym w punktach 8.1. 9. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.2.
Zakresie warunkow udzialu 7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.1.1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) – dotyczy Części 1 zamówienia. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.3. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.3.1. Oryginalne ulotki producenta, katalogi, ulotki o produkcie, karty danych technicznych w języku polskim potwierdzających wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) – w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych i określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki: 1a, 1b do SIWZ. W przypadku gdyby któryś z parametrów nie był potwierdzony w dokumentach jak wyżej Wykonawca przedłoży oświadczenie producenta lub autoryzowanego przedstawiciela /dystrybutora producenta dotyczące spełniania tego parametru.
Inne dokumenty niewymienione 12. Wykonawca bez wezwania Zamawiającego, zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w dziale XIII pkt. 7 SIWZ do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana umowy musi być dokonana w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w okolicznościach wskazanych w art. 144 ustawy (o ile zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru umowy), a w szczególności w wypadku zmiany: 2.1. Terminu realizacji przedmiotu umowy - gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności, jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla Zamawiającego lub w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności o obiektywnym charakterze). 2.2. Parametrów technicznych przedmiotu umowy – w przypadku gdy z przyczyn technicznych konieczne jest dokonanie zmiany np. rodzaju /modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie Wykonawcy. 2.3. Wartości przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, która weszła w życie przed upływem terminu określonego w § 3, z zastrzeżeniem, że cena netto przedmiotu umowy pozostanie bez zmian, 2.4. Wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku konieczności zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy zmiana ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 2.1. lub pkt. 2.2., zmiany umowy będą dopuszczalne o ile nie ulegnie zwiększeniu wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 4 ust. 1. 4. Każda ewentualna zmiana umowy będzie odrębnie rozpatrzona przez Zamawiającego i nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 5. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty przygotowanej zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz oferty, dokumenty wymienione poniżej. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt. 1 Ustawy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2.1. Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków powołuje się na zasoby innych podmiotów to jest zobowiązany do umieszczenia stosownych informacji w o tych podmiotach w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt. 1 Ustawy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.1. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, to w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza w oświadczeniu stosowną informację o tych pomiotach. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, wówczas do oferty powinien dołączyć również zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć dokumenty, które określają w szczególności: 5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.4. czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu 6. Zgodnie z wyborem Zamawiającego na podstawie art. 24aa Ustawy Zamawiający zastosuje tzw. odwróconą procedurę oceny ofert. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu odbywa się dwuetapowo: 6.1. Etap I - Zamawiający na podstawie art. 24aa Ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena ta odbędzie się na podstawie informacji zawartych w ofercie i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Jeżeli wykonawca ten uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 6.2. Etap II - ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów to potwierdzających. Ocenie na tym etapie podlegać będzie wyłącznie oferta Wykonawcy, która została najwyżej oceniona. Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy. 14. Informacja dla Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy. 14.1. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 14.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 14.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5. 14.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 14.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 14.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, innego podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 14.6.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 14.6.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 15. Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 15.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 15.2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 15.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 2.1. Część nr 1 – Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego - Serwer dedykowany pod „domenę” wraz z systemem operacyjnym – 2 sztuki - Licencje CAL DEVICE – 100 sztuk - Kontroler sprzętowy sieci bezprzewodowej – 2 sztuki - Punkt dostępowy Access Point – 27 sztuk - Przełącznik sieciowy SWITCH – 2 sztuki - Szafa RACK 19” 800x1000 – 2 sztuki - Zasilacz awaryjny UPS Rack 19” – 2 sztuki - Listwa zasilająca PDU – 4 sztuki - Ekranowy patchpanel RJ45 – 100 sztuk - Kabel S/UTP cat. 6 – 2400 metrów 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres przedmiotowy i ilościowy wyszczególnione zostały w: Załączniku nr 1a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5. Oferta dla swojej ważności w danej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części. 6. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol” nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r. 7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Niespełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 9. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, wyprodukowany najpóźniej 12 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 10. Urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz, nośniki instalacyjne, instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. 11. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) przedmiotu zamówienia w miejsce realizacji zamówienia, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach szkół. 13. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 14. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy. 15. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą: - Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol. -Liceum Ogólnokształcące im. Jana Karskiego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol 16. Użytkownikami przedmiotu zamówienia będą w/w placówki oświatowe. Zamówienie związane jest z działalnością dydaktyczną placówek oświatowych. Zakupione urządzenia zostaną nieodpłatnie przekazane w użytkowanie placówkom oświatowym, w celu wykorzystania na cele edukacyjne. 17. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji zostały opisane w załączniku 1a i 1b do SIWZ. Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany w Rozdziale XVI SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 2.2. Część nr 2 – Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych - Radioodtwarzacz CD - 1 sztuka - Głośnik przenośny – 5 sztuk - Radio z CD – 5 sztuk - Robot do nauki programowania – 2 sztuki - Wizualizer – 2 sztuki - System do zbierania i analizowania odpowiedzi – 2 zestawy - Wizualizer – 1 sztuka - Kolumna aktywna – systemu nagłośnieniowego - 1 sztuka - Aparat fotograficzny – 1 sztuka - Zestaw nagłośnieniowy - 1 sztuka - Drukarka laserowa – 1 sztuka - Kamera cyfrowa ze statywem – 1 sztuka - Aparat fotograficzny – 1 sztuka 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres przedmiotowy i ilościowy wyszczególnione zostały w: Załączniku nr 1b do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5. Oferta dla swojej ważności w danej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części. 6. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol” nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r. 7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Niespełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 9. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, wyprodukowany najpóźniej 12 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 10. Urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz, nośniki instalacyjne, instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. 11. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) przedmiotu zamówienia w miejsce realizacji zamówienia, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach szkół. 13. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 14. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy. 15. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą: 15.1. Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi im. J. Brzechwy w Justynowie, ul. Łódzka 17, 95-020 Andrespol. 15.2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bedoniu Wsi, ul. Jarzębinowa 1, 95-020 Andrespol. 15.3. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol. 15.4. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Karskiego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol 16. Użytkownikami przedmiotu zamówienia będą w/w placówki oświatowe. Zamówienie związane jest z działalnością dydaktyczną placówek oświatowych. Zakupione urządzenia zostaną nieodpłatnie przekazane w użytkowanie placówkom oświatowym, w celu wykorzystania na cele edukacyjne. 17. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji zostały opisane w załączniku 1a i 1b do SIWZ. Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany w Rozdziale XVI SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja - okres dodatkowo udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)