GuidZP400 |
820403a7-a3ab-4404-a0e1-03c25300cdd4
|
Biuletyn |
580797-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Gliwicki
|
Regon |
27625498500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zygmunta Starego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 32 332 66 00,
|
Zamawiajacy fax |
32 332 66 47
|
Zamawiajacy email |
przetargi@starostwo.gliwice.pl,
|
Adres strony url |
http://www.starostwo.gliwice.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacyjna Rozwój 2014-2020 Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/15022650
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/15022650
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty po rygorem niewaznoscinalezy zlozy¢ w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Gliwicach ul. Zygmunta Starego 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19”
|
Numer referencyjny |
WIF-RZPO.272.00008.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu IT (komputery przenośne, słuchawki, torby na komputery przenośne, myszy komputerowe, podkładki pod myszy) i oprogramowania (system operacyjny), na potrzeby realizacji projektu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej
w okresie pandemii COVID-19".
W zakres zamówienia wchodzi dostawa i instalacja poniższego sprzętu IT i oprogramowania:
a) komputery przenośne dla pieczy zastępczej (104 szt.),
b) słuchawki (104 szt.),
c) torby na komputery przenośne (104 szt.),
d) myszki komputerowe (104 szt.),
e) podkładki pod myszki (104 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załączniki nr 1 do SIWZ.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-15T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do dnia 15 października 2020r.
Termin stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania warunku, wykonawca przedstawi, iż:
- wykonał dostawę sprzętu komputerowego* o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100) brutto w maksymalnie dwóch zamówieniach (1 zamówienie powyżej 100 000,00 zł brutto lub 2 zamówienia o łącznej wartości min. 100 000,00 zł brutto);
Przez sprzęt komputerowy* Zamawiający rozumie stacje robocze/terminale lub komputery przenośne (laptopy/notebooki).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a)potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
•odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymaga się złożenia tego oświadczenia w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składanie oświadczeń w formie dokumentu elektronicznego poprzez środek komunikacji elektronicznej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty dla poszczególnych typów urządzeń:
KOMPUTERY PRZENOŚNE:
a) Raport z testu wydajności PassMark - CPU Mark potwierdzający osiągnięcie przez procesor oferowanego serwera wyniku na poziomie:
- High End CPU min. 7 000 pkt;
b) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań producenta urządzenia z normami jakościowymi, potwierdzające wdrożenie przez producenta oferowanego produktu normy PN-EN ISO 9001 lub równoważnej, w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych – certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta urządzenia;
c) Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia;
d) karta produktowa oferowanego komputera przenośnego oraz numer produktu potwierdzające spełnienie przez urządzenie wymogów określonych w pkt 3, 5, 6, 9, 10 Załącznika nr 1 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
- potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
- Wykaz dostaw (Załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu wykonania,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jak również brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku wykonawca zamieszcza informację dotyczącą miejsca (publikator, witryna internetowa, itp.), w którym oświadczenia lub dokumenty te się znajdują.
Dokumenty/oświadczenia wykonawca może złożyć w formie pisemnej lub poprzez dokument elektroniczny środkiem komunikacji elektronicznej. Wymagania w tym zakresie zamawiający opisał w rozdziale VII SIWZ.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym i § 9 projektu umowy (Załącznik 2).
2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn,
o których mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawiera uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 6 2 Powody |
Termin stanowi kryterium oceny ofert.
Ocena punktowa w kryterium „termin wykonania usługi” obliczona zostanie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę skrócenia terminu wykonania całości usługi na podstawie tabeli powyżej. Wskazanie daty wykonania dostawy przed 5 października 2020 r. nie będzie dodatkowo punktowane, i zostanie zakwalifikowane dla celów obliczenia punktacji jako termin „5 października 2020 r.” Z kolei wskazanie terminu przekraczającego termin 15 października 2020 r. spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ.
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi byé sporzadzonaw jezyku polskim. Zastrzezenie nie dotyczy dokumentów przedmiotowych żądanych na wezwanie Zamawiającego (w zakresie deklaracji zgodności CE dla urządzeń, kart katalogowych, certyfikatów ISO), które mogą być składane również w języku angielskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Dotyczy osób będących:
- wykonawcami - osobami fizycznymi,
- wykonawcami - osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą
- pełnomocnikami wykonawców,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Dz. U. UE.L.04.05.2016) informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzibą
w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – email: iod@starostwo.gliwice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem oraz weryfikacją oferty złożonej w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” (o ile taka sytuacja wystąpi);
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
______________________
* Wyjaśnienie: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzania 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- Wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
|