Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie Gminy Łapsze Niżne

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Gmina Łapsze Niżne
Miejscowość Łapsze Niżne
Województwo małopolskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580791-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łapsze Niżne zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach wskazanych w siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych energooszczędnych opraw oświetlenia ulicznego w technologii LED – ilość objęta niniejszym zamówieniem wynosi: zamówienie podstawowe - 40 szt., a prawem opcji 20 szt., maksymalnie 60 szt. opraw oświetlenia ulicznego LED oraz 27 szt. źródeł światła LED (trzy rodzaje dokładnie opisane w Załączniku nr 1 do siwz) . Ilość lamp objęta niniejszym zamówieniem jest uzależniona od ceny jednostkowej za 1 sztukę energooszczędnej oprawy typu LED jaką Wykonawca przedstawi w formularzu ofertowym oraz od kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na zadanie pn.: Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie Gminy Łapsze Niżne.
Obliczenie ilości lamp będzie następowało według wzoru:

Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na zadanie – wymiana 27 szt. źródeł światła LED
Ilość lamp = ------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cena jednostkowa za oprawę LED

2. W zakres zamówienia wchodzi:
1) demontaż istniejących opraw sodowych oraz ich utylizacja;
2) dostawa wraz z montażem (adaptacja) energooszczędnych opraw drogowych typu LED,
na terenie gminy Łapsze Niżne, w miejscach w których zajdzie konieczność należy wymienić także zaciski i/lub bezpieczniki i/lub okablowanie.
3) montaż (adaptacja) źródła światła typu LED w istniejących oprawach w ilości 27szt. (rodzaje źródeł światła do lamp opisane zostały w Załączniku nr 1 Dane techniczne)
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach),
5) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
3. Parametry techniczne opraw oraz dane techniczne niezbędne do skalkulowania oferty określone zostały w Załączniku nr 1 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0365916-52c3-4e28-8d28-ce3aa21b5534
Biuletyn 580791-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Łapsze Niżne
Regon 49189240000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Łapsze Niżne
Zamawiajacy kod pocztowy 34-442
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 659 310
Zamawiajacy fax 182 659 315
Zamawiajacy email gmina@lapszenizne.pl
Adres strony url http://bip.malopolska.pl/uglapszenizne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/uglapszenizne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/uglapszenizne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta złożona w formie pisemnej podpisana/opatrzona własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności, złożona osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Łapszach Niżnych, ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie Gminy Łapsze Niżne
Numer referencyjny ZP.271.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łapsze Niżne zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach wskazanych w siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych energooszczędnych opraw oświetlenia ulicznego w technologii LED – ilość objęta niniejszym zamówieniem wynosi: zamówienie podstawowe - 40 szt., a prawem opcji 20 szt., maksymalnie 60 szt. opraw oświetlenia ulicznego LED oraz 27 szt. źródeł światła LED (trzy rodzaje dokładnie opisane w Załączniku nr 1 do siwz) . Ilość lamp objęta niniejszym zamówieniem jest uzależniona od ceny jednostkowej za 1 sztukę energooszczędnej oprawy typu LED jaką Wykonawca przedstawi w formularzu ofertowym oraz od kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na zadanie pn.: Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie Gminy Łapsze Niżne. Obliczenie ilości lamp będzie następowało według wzoru: Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na zadanie – wymiana 27 szt. źródeł światła LED Ilość lamp = ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Cena jednostkowa za oprawę LED 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) demontaż istniejących opraw sodowych oraz ich utylizacja; 2) dostawa wraz z montażem (adaptacja) energooszczędnych opraw drogowych typu LED, na terenie gminy Łapsze Niżne, w miejscach w których zajdzie konieczność należy wymienić także zaciski i/lub bezpieczniki i/lub okablowanie. 3) montaż (adaptacja) źródła światła typu LED w istniejących oprawach w ilości 27szt. (rodzaje źródeł światła do lamp opisane zostały w Załączniku nr 1 Dane techniczne) 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach), 5) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 3. Parametry techniczne opraw oraz dane techniczne niezbędne do skalkulowania oferty określone zostały w Załączniku nr 1 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) doświadczenia, tzn.: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedną dostawę połączoną z modernizacją systemu oświetlenia lub roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat, których zakresem była modernizacja systemu oświetlenia, w ramach której wykonano modernizację punktów oświetleniowych o wartości min. 40 000,00 zł brutto. (wymagana modernizacja punktów oświetleniowych ma odnosić się do jednej wykonanej modernizacji w ramach np.: gminy, miejscowości, terenu ze sobą powiązanego). Zamawiający nie uzna za spełniony warunek w zakresie wymaganej ilości punktów oświetleniowych, jeżeli wykonawca osiągnął go w ramach sumowania ilości opraw zamontowanych na terenach ze sobą niepowiązanych. Na wezwanie do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z odpowiednimi przepisami i prawidłowo ukończone. Przez dowody należy rozumieć referencje, poświadczenie lub inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, b) Wykaz osób, tzn.: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj.: 1) Dysponowania min 1 osobą , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) Dysponowania min 1 osobą posiadającą uprawnienia do prac pod napięciem PPN.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale X (art.22a ustawy), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust.1 pkt 1-2. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1-2 i ust.2, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, aktualne na dzień złożenia, Wykonawca dostarcza na wezwanie Zamawiającego w trybie art.26 ust.2 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w rozdziale IX ust.1 pkt 3 Zamawiający żąda: 1) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat lub robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub roboty budowlane zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy, roboty budowlane były wykonywane. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia lub kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale X (art.22a ustawy), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Oświadczenia i/lub dokumenty, o których mowa w ust.1 i 2, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień złożenia, Wykonawca dostarcza na wezwanie Zamawiającego w trybie art.26 ust.2 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składa się wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz oferty ( wg Załącznik nr 4) 2. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa rozdziale XXI ust.4 (art.86 ust.5 ustawy), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt 3 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 000,00zł słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych. 3. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2, będącym jej integralną częścią. 2) Zmiana zawartej umowy może nastąpić również w przypadkach zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (minimum 5 lat) przewidzianego przez Zamawiającego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto (bez prawa opcji)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)