GuidZP400 |
c0365916-52c3-4e28-8d28-ce3aa21b5534
|
Biuletyn |
580791-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Łapsze Niżne
|
Regon |
49189240000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łapsze Niżne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-442
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 659 310
|
Zamawiajacy fax |
182 659 315
|
Zamawiajacy email |
gmina@lapszenizne.pl
|
Adres strony url |
http://bip.malopolska.pl/uglapszenizne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.malopolska.pl/uglapszenizne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.malopolska.pl/uglapszenizne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta złożona w formie pisemnej podpisana/opatrzona własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności, złożona osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Łapszach Niżnych, ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie Gminy Łapsze Niżne
|
Numer referencyjny |
ZP.271.13.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łapsze Niżne zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach wskazanych w siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych energooszczędnych opraw oświetlenia ulicznego w technologii LED – ilość objęta niniejszym zamówieniem wynosi: zamówienie podstawowe - 40 szt., a prawem opcji 20 szt., maksymalnie 60 szt. opraw oświetlenia ulicznego LED oraz 27 szt. źródeł światła LED (trzy rodzaje dokładnie opisane w Załączniku nr 1 do siwz) . Ilość lamp objęta niniejszym zamówieniem jest uzależniona od ceny jednostkowej za 1 sztukę energooszczędnej oprawy typu LED jaką Wykonawca przedstawi w formularzu ofertowym oraz od kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na zadanie pn.: Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie Gminy Łapsze Niżne.
Obliczenie ilości lamp będzie następowało według wzoru:
Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na zadanie – wymiana 27 szt. źródeł światła LED
Ilość lamp = ------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cena jednostkowa za oprawę LED
2. W zakres zamówienia wchodzi:
1) demontaż istniejących opraw sodowych oraz ich utylizacja;
2) dostawa wraz z montażem (adaptacja) energooszczędnych opraw drogowych typu LED,
na terenie gminy Łapsze Niżne, w miejscach w których zajdzie konieczność należy wymienić także zaciski i/lub bezpieczniki i/lub okablowanie.
3) montaż (adaptacja) źródła światła typu LED w istniejących oprawach w ilości 27szt. (rodzaje źródeł światła do lamp opisane zostały w Załączniku nr 1 Dane techniczne)
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia (zestawienie lamp w poszczególnych obwodach),
5) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
3. Parametry techniczne opraw oraz dane techniczne niezbędne do skalkulowania oferty określone zostały w Załączniku nr 1 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) doświadczenia, tzn.: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedną dostawę połączoną z modernizacją systemu oświetlenia lub roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat, których zakresem była modernizacja systemu oświetlenia, w ramach której wykonano modernizację punktów oświetleniowych o wartości min. 40 000,00 zł brutto. (wymagana modernizacja punktów oświetleniowych ma odnosić się do jednej wykonanej modernizacji w ramach np.: gminy, miejscowości, terenu ze sobą powiązanego). Zamawiający nie uzna za spełniony warunek w zakresie wymaganej ilości punktów oświetleniowych, jeżeli wykonawca osiągnął go w ramach sumowania ilości opraw zamontowanych na terenach ze sobą niepowiązanych. Na wezwanie do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z odpowiednimi przepisami i prawidłowo ukończone. Przez dowody należy rozumieć referencje, poświadczenie lub inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,
b) Wykaz osób, tzn.: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj.:
1) Dysponowania min 1 osobą , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
2) Dysponowania min 1 osobą posiadającą uprawnienia do prac pod napięciem PPN.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale X (art.22a ustawy), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust.1 pkt 1-2.
Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1-2 i ust.2, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, aktualne na dzień złożenia, Wykonawca dostarcza na wezwanie Zamawiającego w trybie art.26 ust.2 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w rozdziale IX ust.1 pkt 3 Zamawiający żąda:
1) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat lub robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub roboty budowlane zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy, roboty budowlane były wykonywane.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia lub kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale X (art.22a ustawy), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Oświadczenia i/lub dokumenty, o których mowa w ust.1 i 2, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień złożenia, Wykonawca dostarcza na wezwanie Zamawiającego w trybie art.26 ust.2 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda dokumentów w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składa się wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz oferty ( wg Załącznik nr 4)
2. Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów;
3) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa rozdziale XXI ust.4 (art.86 ust.5 ustawy), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt 3 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 000,00zł słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych.
3. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN).
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2, będącym jej integralną częścią.
2) Zmiana zawartej umowy może nastąpić również w przypadkach zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|