GuidZP400 |
4cfcf5e1-89ae-493c-8c34-e7eb56c4f5d5
|
Biuletyn |
581782-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
|
Regon |
35013258400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zarzecze
|
Zamawiajacy adres numer domu |
106
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-134
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12)6399250
|
Zamawiajacy fax |
(12)6399259
|
Zamawiajacy email |
przetargi@straz.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.straz.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, kurier, złożenie osobiste
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP CZĘŚCI PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DO STRAŻNICY KP PSP W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ – DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH
|
Numer referencyjny |
WZP.2370.14.3.2020.ŁB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż mebli biurowych do strażnicy KP PSP w Dąbrowie Tarnowskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ,
b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił warunków w tym zakresie.
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda:
1. Oświadczenia o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
2. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
3. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia przedmiotowego oświadczenia jedynie w przypadku upłynięcia terminu o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Prawa zamówień publicznych.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający żąda:
1. Wzornika kolorów płyt meblowych.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z niżej wymienionych okoliczności:
1. Zmiana rozwiązań technicznych i/lub technologicznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności poprzez zaoferowanie nowych rozwiązań, ulepszających działanie przedmiotu umowy w stosunku do złożonej oferty (m.in. np. nowszy model sprzętu o lepszych parametrach) lub z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia przedmiotu umowy pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu, a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego. W przypadku wprowadzenia zmian technicznych lub technologicznych wykonania przedmiotu umowy Zamawiający może wydłużyć termin końcowy określony w umowie o czas niezbędny do prawidłowej realizacji umowy.
2. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie, gdy konieczność dokonania zmiany będzie niezbędna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy u użytkowników lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu:
a) ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych lub,
b) opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów.
3. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku, gdy Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż z przyczyn od niego nie zależnych nie może zrealizować przedmiotu umowy w terminie.
4. Zmiany określone w pkt 1-3 są dopuszczalne przy założeniu, że cena ofertowa nie ulegnie zwiększeniu.
5. Zmiany umowy są dopuszczalne, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6. Zmiana Wykonawcy może nastąpić:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem podwykonawców.
7. Wprowadzane zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzję o zakresie ewentualnej zmiany umowy pod warunkiem,
iż zaproponowana zmiana jest nie istotna w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmienia ogólnego charakteru umowy oraz nie narusza równowagi ekonomicznej zawartej umowy.
9. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do urnowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|