Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 8 części

Data publikacji 2020-09-04
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581743-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302300000, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 8 części:
1) Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
2) Dostawa notebooków dla jednostek jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w zakresie części 1 i 2 postępowania.
3) Dostawa części i akcesoriów do komputerów dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego
w Lublinie
4) Dostawa skanera samoobsługowego A3 dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego
w Lublinie.
5) Dostawa urządzenia GPS dla Instytutu Inżynierii Ogrodniczej
6) Dostawa stacjonarnego niestandardowego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Katedry Fizjologii Zwierząt
7) Dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Techniki Cieplnej i Inżynierii Procesowej
8) Dostawa stacjonarnego niestandardowego zestawu komputerowego dla Katedry Fizyki
2. Dotyczy części 1, 2, 6, 7 i 8: Zamawiający informuje, że wymóg osiągnięcia w testach PassMark/G3D Mark wymaganego wyniku dla procesorów/ kart graficznych winien być osiągnięty na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (zrzut z ekranu strony z wynikami testów PassMark i G3D Mark z dnia opublikowania ogłoszenia dostępny jest pod załącznikami do SIWZ).
Wyjątek: W przypadku pojawienia się modeli procesorów/kart graficznych niefunkcjonujących na rynku w dacie opublikowania ogłoszenia, a które wprowadzono do obrotu rynkowego i podlegały ocenie w testach PassMark i G3D Mark po opublikowaniu ogłoszenia Zamawiający oceniać będzie zgodnie z punktacją w testach PassMark i G3D z dnia otwarcia ofert.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach opisanych w załącznikach
nr 1-8 do SIWZ,
4. Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej,
5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem na własny koszt do wskazanej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i uruchomić.
6. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach, ma być bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych prac, dostaw oraz zastosowanych podzespołów i materiałów.
9. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy podzespołów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 43677148-6214-458f-9c8a-c8dc0130a781
Biuletyn 581743-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Regon 18960000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 4456603, 4456073
Zamawiajacy fax 81 4456730
Zamawiajacy email zamowienia@up.lublin.pl
Adres strony url www.up.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia w części 3 poz. 10 finansowany jest z projektu „ Ochrona czynna aldrowandy pęcherzykowatej (Aldrovanda vesiculosa) na terenie Lubelszczyzny” nr: POIS.02.04.00-00-0034/18. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, działanie 2.4. Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, podtyp 2.4.1a Działania o charakterze dobrych praktyk, związane z ochroną zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych.Przedmiot zamówienia w części 4 finansowany jest z projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” nr POWR.03.05.00-00-Z232/17. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Przedmiot zamówienia w części 5 finansowany jest z projektu „ Ochrona czynna aldrowandy pęcherzykowatej (Aldrovanda vesiculosa) na terenie Lubelszczyzny” nr: POIS.02.04.00-00-0034/18. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, działanie 2.4. Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, podtyp 2.4.1a Działania o charakterze dobrych praktyk, związane z ochroną zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych. Przedmiot zamówienia w części 6 finansowany jest z projektu „Przyrodniczy MIT program dostosowania Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie do wyzwań Nauki 2.0” - nr POWR.03.05.00-00-Z209/18. Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój Działanie 3.5 Kompleksowe Programy Szkół Wyższych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://up.lublin.pl/zamowienia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://up.lublin.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55,20-950 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 8 części
Numer referencyjny EZ-p/PNO/28/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 8 części: 1) Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie 2) Dostawa notebooków dla jednostek jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w zakresie części 1 i 2 postępowania. 3) Dostawa części i akcesoriów do komputerów dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie 4) Dostawa skanera samoobsługowego A3 dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. 5) Dostawa urządzenia GPS dla Instytutu Inżynierii Ogrodniczej 6) Dostawa stacjonarnego niestandardowego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Katedry Fizjologii Zwierząt 7) Dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Techniki Cieplnej i Inżynierii Procesowej 8) Dostawa stacjonarnego niestandardowego zestawu komputerowego dla Katedry Fizyki 2. Dotyczy części 1, 2, 6, 7 i 8: Zamawiający informuje, że wymóg osiągnięcia w testach PassMark/G3D Mark wymaganego wyniku dla procesorów/ kart graficznych winien być osiągnięty na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (zrzut z ekranu strony z wynikami testów PassMark i G3D Mark z dnia opublikowania ogłoszenia dostępny jest pod załącznikami do SIWZ). Wyjątek: W przypadku pojawienia się modeli procesorów/kart graficznych niefunkcjonujących na rynku w dacie opublikowania ogłoszenia, a które wprowadzono do obrotu rynkowego i podlegały ocenie w testach PassMark i G3D Mark po opublikowaniu ogłoszenia Zamawiający oceniać będzie zgodnie z punktacją w testach PassMark i G3D z dnia otwarcia ofert. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach opisanych w załącznikach nr 1-8 do SIWZ, 4. Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej, 5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem na własny koszt do wskazanej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i uruchomić. 6. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach, ma być bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych prac, dostaw oraz zastosowanych podzespołów i materiałów. 9. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy podzespołów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 645517,54
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dot. części 1. a) zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające, że sprzęt t.j. Jednostka centralna KOD A, KOD B został wyprodukowany zgodnie z wdrożoną normą zarządzania środowiskiem ISO 14001 lub równoważną b) zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające, że sprzęt t.j. Jednostka centralna KOD A, KOD B został wyprodukowany zgodnie z wdrożoną normą zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważną. w zakresie części 6 a) zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające, że sprzęt t.j. Jednostka centralna KOD ZKN1 został wyprodukowany zgodnie z wdrożoną normą zarządzania środowiskiem ISO 14001 lub równoważną b) zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające, że sprzęt t.j. Jednostka centralna ZKN1 został wyprodukowany zgodnie z wdrożoną normą zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważną. w zakresie części 8 a) zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające, że sprzęt t.j. Jednostka centralna KOD ZKN2 został wyprodukowany zgodnie z wdrożoną normą zarządzania środowiskiem ISO 14001 lub równoważną b) zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające, że sprzęt t.j. Jednostka centralna ZKN2 został wyprodukowany zgodnie z wdrożoną normą zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważną.
Inne dokumenty niewymienione 1. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy złożyć wraz z ofertą: 1.1 Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 1.2. Wypełniony i podpisany formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 1.3. Wykaz asortymentowy i ilościowy do wyceny części postępowania, w której Wykonawca bierze udział, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1A i/lub 2A i/lub 3A i/lub 4A i/lub 5A i/lub 6A i/lub 7A i/lub 8A do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 1.4 Wypełniony i podpisany Formularz „Kryterium Oceny Ofert – Parametry Techniczne” zgodnie z Zalacznikiem Nr 4B do SIWZ – w przypadku składania oferty na Część 4. 1.5. pełnomocnictwo – oryginał podpisany przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopia urzędowo potwierdzona przez notariusza - w przypadku, gdy upoważnienie do tych czynności nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli dotyczy, 1.6. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli dotyczy, 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 3.Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym spółka cywilna. 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 3.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: a) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1, 6.3 składa każdy z Wykonawców, b) dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2, 6.4 składają Wykonawcy wspólnie. 3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23, 3.5. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawców określonymi w dokumentach rejestrowych lub innych dokumentach, właściwych dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3.6. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujące wspólnie (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, kwarantanny z uwagi na wystąpienie zagrożeń związanych z występowaniem chorób zakaźnych, 2) wartości umowy brutto, o której mowa § 6 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek. Zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 3) zmiany obowiązujących przepisów, w dacie zawarcia umowy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4) zmiany parametrów sprzętu zaproponowanego w ofercie w części 1* 2* na elementy (podzespoły) równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji. Parametry nowego sprzętu wymagają uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego, 5) zmiana osób i danych, o których mowa w § 4 ust. 7 następuje przez pisemne powiadomienie drugiej strony i nie stanowi zmiany treści umowy, 6) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2- 5 nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie jest Pani Anna Buchlińska, tel. 81 445-60-12, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie dostawy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 8 części znak sprawy: EZ-p/PNO/28/2020, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Zarządzeniem Rektora Nr 32 z dnia 27 sierpnia 2012 roku, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawartej umowy przez okres 10 lat (jednakże nie krócej niż okres udzielonej gwarancji i rękojmi); lub w zakresie części 4, 5, 6 postępowania przez czas nie krótszy niż 10 lat od dnia przyznania ostatniej pomocy w ramach projektu unijnego, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 248206,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy zamówienia podstawowego to 21 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa notebooków dla jednostek jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 197600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia podstawowego to 21 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa notebooków dla jednostek jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa części i akcesoriów do komputerów dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11240,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa części i akcesoriów do komputerów dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie Przedmiot zamówienia w części 3 poz. 10 finansowany jest z projektu „ Ochrona czynna aldrowandy pęcherzykowatej (Aldrovanda vesiculosa) na terenie Lubelszczyzny” nr: POIS.02.04.00-00-0034/18. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, działanie 2.4. Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, podtyp 2.4.1a Działania o charakterze dobrych praktyk, związane z ochroną zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa skanera samoobsługowego A3 dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa skanera samoobsługowego A3 dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Przedmiot zamówienia w części 4 finansowany jest z projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie” nr POWR.03.05.00-00-Z232/17. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 w ramach działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia GPS dla Instytutu Inżynierii Ogrodniczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5040,64
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzenia GPS dla Instytutu Inżynierii Ogrodniczej Przedmiot zamówienia w części 5 finansowany jest z projektu „ Ochrona czynna aldrowandy pęcherzykowatej (Aldrovanda vesiculosa) na terenie Lubelszczyzny” nr: POIS.02.04.00-00-0034/18. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, działanie 2.4. Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna, podtyp 2.4.1a Działania o charakterze dobrych praktyk, związane z ochroną zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa stacjonarnego niestandardowego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Katedry Fizjologii Zwierząt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 129430,90
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa stacjonarnego niestandardowego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Katedry Fizjologii Zwierząt Przedmiot zamówienia w części 6 finansowany jest z projektu „Przyrodniczy MIT program dostosowania Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie do wyzwań Nauki 2.0” - nr POWR.03.05.00-00-Z209/18. Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój Działanie 3.5 Kompleksowe Programy Szkół Wyższych.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Techniki Cieplnej i Inżynierii Procesowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9650,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa niestandardowego notebooka dla Katedry Techniki Cieplnej i Inżynierii Procesowej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa stacjonarnego niestandardowego zestawu komputerowego dla Katedry Fizyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6350,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa stacjonarnego niestandardowego zestawu komputerowego dla Katedry Fizyki
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)