GuidZP400 |
ba54c606-bbf4-4a48-b8d0-44603e27ee1b
|
Biuletyn |
581466-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Łaskarzew
|
Regon |
71158237400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Duży Rynek im. Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łaskarzew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
256 845 024
|
Zamawiajacy fax |
256 845 024
|
Zamawiajacy email |
wojt@laskarzew.pl
|
Adres strony url |
www.laskarzew.pl, www.bip.laskarzew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pt. „Uczniowie na start - rozwijamy kompetencje kluczowe w Gminie Łaskarzew” realizowany w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.laskarzew.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.laskarzew.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Łaskarzewie, ul. Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew (Sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. „Uczniowie na start - rozwijamy kompetencje kluczowe w Gminie Łaskarzew” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Numer referencyjny |
ZF.271.28.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. „Uczniowie na start - rozwijamy kompetencje kluczowe w Gminie Łaskarzew” realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dostawa obejmuje następujący asortyment:
1.Laptopy dla nauczycieli- szt. 6
2.Głośniki- szt.3
3.Drukarka/ urządzenie wielofunkcyjne laserowe- szt.3
4.Tablet- szt. 1
5.Torba na laptopy- szt. 6
6.Listwa zasilająca- szt. 2
7.Laptop- szt.2
8.Głośniki- szt. 5
9.Drukarka/ urządzenie wielofunkcyjne laserowe- szt.1
10.Tablet- szt.1
11.Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe- szt.3
12.Szafa zamykana na klucz do przechowywania laptopów uczniowskich - szt. 1
13.Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt.1
14.Pendrive- szt.1
15.Drukarka 3D- szt.1
16.Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 1
17.Pendrive- szt.1
18.Urządzenie wielofunkcyjne laserowe- szt.1
19.Laptopy dla uczniów- szt.8
20.Laptopy dla nauczycieli- szt. 3
21.Tablety dla uczniów - szt. 14
22.Tablety dla nauczycieli- szt. 3
23.Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 1
24.Laptop z oprogramowaniem biurowym- szt. 2
25.Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe- szt. 1
26.Tablet- szt. 10
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie) sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie, dla żadnej z części zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, dla żadnej z części zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy brutto 00/100)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu dokonania wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, złożył oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.1 w odniesieniu do podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.1 niniejszej SIWZ, dotyczące tych podmiotów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których jest mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w zakresie informacji określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, wraz ze szczegółowym formularzem cenowo- asortymentowym przygotowanym na podstawie załącznika nr 6 opis przedmiotu zamówienia, wypełnionym przez Wykonawcę w zakresie kolumn 5,6,7,8 ;
- oświadczenie własne stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,
o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
b) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
c) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
d) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;
e) potwierdzenie wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu;
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Łaskarzewie :
nr 28 9217 0001 0004 2866 2000 0050
Z dopiskiem „Wadium - dostawa sprzętu komputerowego”
5. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach) należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności:
a)nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,
b)zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
c)zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
d)zmiany stawki podatku VAT i akcyzy (w przypadku zmian ustawowych),
e)zmiana Podwykonawcy (za zgodą Zamawiającego),
f)ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,
g)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych,
h) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego,
i) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa,
j) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
k) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
l) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności
m) zmiana zasad rozliczania wynagrodzenia w zakresie podatków od towarów i usług w związku
z obowiązkiem stosowania podzielonej płatności oraz w zakresie wskazania przez Wykonawcę numeru rachunku bankowego Wykonawcy zgłoszonego w wykazie podatników zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT .
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019r., poz. 1010), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 3. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005r. (Sygn. II CZP 74/05) ich odtajnieniem. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art.90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2020-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|