GuidZP400 |
55f027e7-aded-4afb-8d3a-600b17637339
|
Biuletyn |
574192-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina i Miasto Tuliszków
|
Regon |
52957400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Powstańców Styczniowych
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tuliszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-740
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 793 116
|
Zamawiajacy fax |
632 892 105
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@tuliszkow.pl
|
Adres strony url |
http://tuliszkow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.tuliszkow.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.tuliszkow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
obowiązuje forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy i Miasta w Tuliszkowie, Plac Powstańców Styczniowych 1863 r. 1, 62-740 Tuliszków, punkt podawczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie
|
Numer referencyjny |
RRG.271.11.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż pierwszego wyposażenia budynku po byłym dworcu autobusowym. Zamówienie obejmuje dwa zadania:
a) pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie z przeznaczeniem na bibliotekę;
b) pierwsze wyposażenie budynku po byłym dworcu autobusowym w Tuliszkowie – część biurowa (przeznaczona na MGOPS).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) opis przedmiotu zamówienia
Stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej jedną dostawę polegające na wykonaniu mebli na wymiar wraz z ich dostawą i montażem o wartości co najmniej 30 000 zł brutto , które zostały wykonane w sposób należyty.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie prac tylko takich, które potwierdzą spełnienie warunków postawionego przez Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 i ust. 5 pkt. 1ustawy – zgodnie z Załącznikiem nr 1B do SIWZ (składane razem z ofertą);
b) oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy) zgodnie z Załącznikiem nr 1C do SIWZ.
UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
c) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych prac wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone -zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (składany razem z ofertą).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; Kosztorys ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 2A do SIWZ
b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem;
c) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ).
d) dokument potwierdzający wniesienie wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy, w następujących sytuacjach:
1) termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu:
a) z powodu wystąpienia Siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, epidemie, niepokoje społeczne, ograniczenia
i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec, o ile te miały wpływ na opóźnienie;
b) w sytuacji wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności opóźnień Zamawiającego w wykonaniu czynności, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych Umową na Wykonawcę (np. brak dostępności do pomieszczeń Zamawiającego, awarie).
Przedłużenie terminów wykonania zamówienia z przyczyn wskazanych wyżej, może nastąpić wyłącznie o czas trwania przeszkody
2) zmiany polegającej na:
a) dopuszczeniu do wykonywania części zamówienia (zakresu zamówienia) podwykonawcy, który nie został wskazany w ofercie;
b) dopuszczeniu do wykonywania przez podwykonawców tej części zamówienia (zakresu zamówienia), która nie została wskazana w ofercie do podzlecenia, - po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego (zmiana niewymagająca sporządzania aneksu),
3) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku tej zmiany wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
W celu zmiany umowy każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości należnego wynagrodzenia. W terminie 21 dni od dnia przekazania wniosku, strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku.
|
IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|