Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Szczytno

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Szczytno
Miejscowość Szczytno
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582047-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:

- wymianę 185 szt. opraw oświetleniowych na oprawy LED 60 W na istniejących konstrukcjach wsporczych linii energetycznych oraz na wydzielonych liniach oświetleniowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
- wraz z wymianą:
- przewodu zasilającego lampę na przewód YDY 3 x 2,5 m2 ,
- zacisku bezpiecznikowego do lampy ulicznej na złącze BZO-03 - 185 szt.
- gniazd bezpiecznikowych – 185 szt.
- malowanie wysięgników farbą antykorozyjną w kolorze ocynku,
- wykonanie badań i pomiarów dla całego zakresu przedmiotu zamówienia;
- inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – jeżeli będzie wymagany,
- oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
- organizację zaplecza budowy,
- organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
- zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień,
- wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót,
- bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających odbiór utylizację,
- wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 992f29c1-0d2b-45ed-a8b5-2b280f1fbbcf
Biuletyn 582047-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Szczytno
Regon 54376900000000
Zamawiajacy adres ulica Łomżyńska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Szczytno
Zamawiajacy kod pocztowy 12-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 6232580, 6232584,
Zamawiajacy fax 896 232 592
Zamawiajacy email ugszczytno@ug.szczytno.pl,
Adres strony url http://bip.ug.szczytno.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ug.szczytno.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej do siedziby zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno, sekretariat Urzędu Gminy Szczytno
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Szczytno
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - wymianę 185 szt. opraw oświetleniowych na oprawy LED 60 W na istniejących konstrukcjach wsporczych linii energetycznych oraz na wydzielonych liniach oświetleniowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - wraz z wymianą: - przewodu zasilającego lampę na przewód YDY 3 x 2,5 m2 , - zacisku bezpiecznikowego do lampy ulicznej na złącze BZO-03 - 185 szt. - gniazd bezpiecznikowych – 185 szt. - malowanie wysięgników farbą antykorozyjną w kolorze ocynku, - wykonanie badań i pomiarów dla całego zakresu przedmiotu zamówienia; - inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – jeżeli będzie wymagany, - oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających odbiór utylizację, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, z których jednoznacznie wynika, że posiada na koncie bankowym minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy że wykonał co najmniej 1 dostawę polegającą na modernizacji oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda (należy przez to rozumieć wymianę opraw oświetleniowych na oprawy LED, przy czym wymiana opraw oświetlenia ulicznego LED może być wykonana w ramach robót budowlanych, jako ich integralna część);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ustawy pzp w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku spółek cywilnych: - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wykonawca składa zarówno w odniesieniu do spółki, jak i każdego ze wspólników. - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wykonawca składa w odniesieniu każdego ze wspólników oraz dodatkowo do spółki jeżeli, spółka cywilna zatrudnia pracowników lub zgłosiła do ubezpieczenia osoby i odprowadza składki z innych tytułów (umów cywilnoprawnych) oraz dokonała wymienionych czynności w odniesieniu do wspólników. 5) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 6) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć następujące dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 2) wykaz dostaw wraz z wymianą opraw oświetleniowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę polegającą na modernizacji oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda (należy przez to rozumieć wymianę opraw oświetleniowych na oprawy LED, przy czym wymiana opraw oświetlenia ulicznego LED może być wykonana w ramach robót budowlanych, jako ich integralna część); 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 5) kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium (w przypadku trwającej w tym czasie niedostępności Urzędu Gminy Szczytno dla interesantów w związku z akcją mającą na celu zapobieżenie rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 - oryginał wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w odrębnej kopercie dołączonej do koperty z ofertą); 6) zaparafowany projekt umowy (każda zapisana strona).
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)