Dostawa środków czystości (3)

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580748-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337630006, 337119006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości.
Zamówienie składa się z 2 części (pakietów), z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Pakiet nr 1 – Mydło w piance do zamkniętego systemu dozowania S4 TORK – wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 SIWZ
Pakiet nr 2 – Ręczniki papierowe w rolkach do systemu TORK Matic H1 - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 SIWZ
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2019 poz.1843 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 779923bc-1642-4484-aaf9-a762d1755c01
Biuletyn 580748-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 00132576700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceglana
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-514
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3581460, 3581200, 3581332
Zamawiajacy fax 32 2518437, 32 35 8 432
Zamawiajacy email zp@uck.katowice.pl
Adres strony url https://www.uck.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.uck.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.uck.katowice.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie lub pisemnie Adres: pisemnie: 40-514 Katowice ul. Ceglana 35,pokój D022- Sekretariat, elektronicznie: https://portal.smart.pl/uck
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości (3)
Numer referencyjny DZP/381/81B /2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości. Zamówienie składa się z 2 części (pakietów), z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 – Mydło w piance do zamkniętego systemu dozowania S4 TORK – wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 SIWZ Pakiet nr 2 – Ręczniki papierowe w rolkach do systemu TORK Matic H1 - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolnie wybrane części zamówienia. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2019 poz.1843 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
Cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci np. karty technicznej wyrobu, katalogu lub innego dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr 2 Zamawiający wymaga dostarczenia próbki w ilości - 2 rolki.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga, załączenia w ofercie następujących dokumentów : a) wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji. b) podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji. c) wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularze asortymentowo – cenowe oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzone według druków stanowiących załączniki nr 4.1-4.2 do SIWZ. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy wymagane jest złożenie oryginału dokumentu lub czytelnej, wyraźnej kserokopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto ) c) zmiany numeru katalogowego producenta dotyczącego środków czystości d) zmiany producenta środków czystości, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji – przy cenie nie wyższej niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca przekazuje Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. e) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku nie wyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania. f) zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych pozycji w danej części w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy g) zwiększenie limitów ilościowych w poszczególnych częściach poszczególnych pozycji w stosunku do ilości określonych w umowie w danej części pod warunkiem, że łączna wartość zmian będzie mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest mniejsza od 10% wartości brutto umowy dotyczącej danej części i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych w szczególności: wzrost liczby pacjentów, wzrost liczby zabiegów, zmiana procedur w szpitalu itp. (art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) W takim przypadku wartość umowy w danej części ulegnie zmianie maksymalnie do 10% wartości brutto umowy dotyczącej danej części, natomiast wartość całej umowy ulegnie zmianie odpowiednio o dokonaną zmianę wartości umowy dotyczącej danej części. Cena jednostkowa w ramach zwiększonych limitów ilościowych będzie nie wyższa niż określona w umowie pierwotnej. h) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych środków czystości na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości środków czystości obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do Umowy;
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mydło w piance do zamkniętego systemu dozowania S4 TORK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ręczniki papierowe w rolkach do systemu TORK Matic H1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin załatwienia zgłoszeń reklamacyjnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)