GuidZP400 |
e31d1bcd-66f6-4394-bdb0-a3c9f1a613ba
|
Biuletyn |
582752-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
|
Regon |
16240600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czarna Rola
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-625
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 827 05 10
|
Zamawiajacy fax |
618 270 522
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@poznan.wios.gov.pl
|
Adres strony url |
www.poznan.wios.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.wios.gov.pl/przetargi-2020/postepowania-przetargowe/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.wios.gov.pl/przetargi-2020/postepowania-przetargowe/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
e-PUAP: /wiospoz/skrytka
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
papierowo
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ul. Czarna Rola 4, 61 625 Poznań;
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa laptopów i komputerów stacjonarnych z niezbędnym wyposażeniem oraz monitorów
|
Numer referencyjny |
WAT.272.1.11.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów i komputerów stacjonarnych z niezbędnym wyposażeniem oraz monitorów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie do dostarczenia następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy*.
*Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) - art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
1) Formularz ofertowy – według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ;
2) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ;
2) Jeżeli zasady reprezentacji wykonawcy nie wynikają między innymi z odpisu z właściwego rejestru wymagane jest załączenie aktualnego dokumentu lub jego poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.
3. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.1 a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie dostaw, terminu wykonania i wynagrodzenia w następujących przypadkach:
a) gdy spełnione są następujące warunki:
o konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć;
o zmiana nie zmienia ogólnego charakteru umowy w sprawie zamówienia;
o zmiany nie przekraczają 50 % wartości zamówienia;
b) gdy producent towaru zakończy produkcje lub wycofa ze sprzedaży (rynku) produkt zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia dostawy - Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia innego produktu o lepszych właściwościach, parametrach technicznych i jakościowych, niż podanych w ofercie;
c) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wprowadzenia do obrotu lub zaproponowania przez Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającemu produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować;
d) zmiany w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, zmiany parametrów realizowanego zamówienia na nie gorsze, niż przyjęte w opisie przedmiotu umowy ze względu na:
o zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
o zmianę producenta urządzeń lub wyposażenia;
o obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego w związku z wykonywanym przedmiotem umowy,
o poprawienie parametrów technicznych,
o aktualizację rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny;
e) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia w umówionym terminie, przy czym nie dotyczy to okoliczności związanych z zapewnieniem łańcucha dostaw przez wykonawcę. Nie będą stanowiły podstawy przedłużenia terminu realizacji umowy opóźnienia w dostawach materiałów przez podwykonawców bądź dostawców na rzecz wykonawcy, problemy z transportem po stronie wykonawcy, problemy finansowe wykonawcy skutkujące wstrzymaniem dostaw przez podwykonawców lub dostawców wykonawcy etc.;
f) zmiany terminu wykonania zamówienia w sytuacji:
o wystąpienia zmian będących następstwem działań lub zaniechania działań Zamawiającego - przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja przedmiotu umowy;
o wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji umowy - przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja przedmiotu umowy ;
g) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych
z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu dostaw z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy;
h) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a nie powstałych
z winy Zamawiającego lub Wykonawcy;
i) zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
j) obniżenie ceny produktów w przypadku akcji promocyjnych prowadzonych przez Wykonawcę lub producenta,
k) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
o wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
o modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
l) Zmiana postanowień zawartej umowy jest także dopuszczalna w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|