| GuidZP400 |
f52f2a27-2aad-444f-9e2f-43cb6fcdc012
|
| Biuletyn |
583019-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
|
| Regon |
51088420500010
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oczapowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
10-719
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
895 233 420
|
| Zamawiajacy fax |
(089) 5233278
|
| Zamawiajacy email |
jasma@uwm.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.uwm.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być sporządzona w formie papierowej, napisana na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką, złożona w siedzibie Zamawiającego. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę uprawnioną
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych UWM Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pok. 310, 10-719 Olsztyn
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Filia w Ełku
|
| Numer referencyjny |
262/2020/PN/DZP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ zamieszczonym na stronie: https://platformazakupowa.pl/ pod numerem postępowania tj. 262/2020/PN/DZP. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Części.
|
| Cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
30
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na elektronicznej platformie pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/ pod przedmiotowym postępowaniem, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca może przekazać oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej poprzez platformę zakupową w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub pisemnie w formie oświadczenia sporządzonego w oryginale przesłanego pocztą, kurierem bądź złożonego osobiście w siedzibie Zamawiającego.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów:
1.1. katalogu (folderu) zawierającego opis i specyfikację parametrów technicznych oferowanego asortymentu. Dokumenty należy oznaczać w taki sposób aby jasno wynikało której części oraz jakiego asortymentu i dotyczą. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentu w języku angielskim bez konieczności dołączenia tłumaczenia na język polski.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1.1. wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ,
1.2. wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ,
1.3. wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ,
1.4. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione:
a) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem – wersja papierowa złożenia oferty,
b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej do reprezentacji, wskazanej we właściwym rejestrze lub poświadczone przez notariusza – wersja elektroniczna złożenia oferty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
2.1. w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze stron;
2.2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację umowy;
2.3. wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo
zachowania należytej staranności
3. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowy termin
realizacji.
4. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące zakresu przedmiotu
umowy spowodowane:
4.1. niedostępnością na rynku asortymentu wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania
produkcji lub wycofania z rynku tego asortymentu,
4.2. wprowadzeniem przez producenta nowej wersji asortymentu charakteryzującego się co
najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w
przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego w ofercie.
5. W przypadku wystąpienia do Zamawiającego z prośbą o zastąpienie oferowanego asortymentu
innym asortymentem Wykonawca spełnić musi kumulatywnie poniższe wymogi:
5.1. zmiana w umowie nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w stosunku
do wynagrodzenia określonego w umowie.
5.2. Wykonawca wraz z prośbą o umożliwienie zastąpienia oferowanego asortymentu innym
asortymentem zobowiązuje się do dostarczenia uzasadnienia oraz oświadczenia producenta
lub dystrybutora asortymentu o braku dostępności asortymentu zgodnego z umową.
5.3. każdorazowe zastąpienie oferowanego asortymentu innym asortymentem może odbyć się
jedynie po zaakceptowaniu parametrów technicznych nowego asortymentu przez
Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia, zamieszczony jako Załącznik nr 1 do SIWZ znajduje się na stronie Zamawiającego tj. https://platformazakupowa.pl/ pod numerem procedury 262/2020/PN/DZP
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia, zamieszczony jako Załącznik nr 1 do SIWZ znajduje się na stronie Zamawiającego tj. https://platformazakupowa.pl/ pod numerem procedury 262/2020/PN/DZP
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia, zamieszczony jako Załącznik nr 1 do SIWZ znajduje się na stronie Zamawiającego tj. https://platformazakupowa.pl/ pod numerem procedury 262/2020/PN/DZP
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenia pracowni umiejętności pielęgniarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia, zamieszczony jako Załącznik nr 1 do SIWZ znajduje się na stronie Zamawiającego tj. https://platformazakupowa.pl/ pod numerem procedury 262/2020/PN/DZP
|
| | |