Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby OR Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583504-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów firmowych na potrzeby OR Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie, w tym: 50 szt. saperek wojskowych, 100 szt. kart przetrwania, 40 szt. koców z polaru.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część 1 – Saperka wojskowa
Część 2 – Karta przetrwania
Część 3 – Koc z polaru

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e246377-7e95-443a-a830-d433c9a586fb
Biuletyn 583504-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
Regon 11263946002990
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 2114001, 2114015, 2114086
Zamawiajacy fax 122 114 005
Zamawiajacy email krakow@amw.com.pl
Adres strony url https://amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://amw.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://amw.eb2b.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie; 31-155 Kraków ul. Montelupich 3, Biuro Obsługi Klienta (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby OR Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie
Numer referencyjny DZP-OK.2610.446.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów firmowych na potrzeby OR Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie, w tym: 50 szt. saperek wojskowych, 100 szt. kart przetrwania, 40 szt. koców z polaru. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 – Saperka wojskowa Część 2 – Karta przetrwania Część 3 – Koc z polaru
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow W sekcji II.8 wskazano maksymalny termin wykonania zamówienia - maksymalnie 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ . 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej platformy https://amw.eb2b.com.pl, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, Strony dopuszczają zmianę umowy, jeśli łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. 2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na: przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, niewykorzystania kwoty brutto umowy określonej w § 1 ust. 4 - maksymalnie do trzech miesięcy licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. siłę wyższą. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, wpływających na należyte wykonanie umowy. Skutkiem tych zmian, może być zmiana terminu umowy o czas wystąpienia zdarzeń lub sposobu realizacji umowy, określonych w protokole konieczności wskazującym wystąpienie zdarzeń losowych, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Ewentualne wystąpienie zdarzeń, które skutkowałoby przesunięciem terminu zakończenia umowy, nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku treści umowy przez okres 10 lat lub dłużej w przypadku umowy zawartej na czas powyżej 10 lat, wówczas na okres jej trwania. 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia Ogólnego, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP, ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników. 11. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia Ogólnego, celem realizacji Pani/Pana uprawnień wskazanych pkt 8 i 10 powyżej oraz do uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pana/Pani, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty wszczętego albo zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 12. Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia Ogólnego, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Saperka wojskowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego, maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis SAPERKA WOJSKOWA DUŻA- po rozłożeniu minimum 60 cm długości, składana na 3 części, z funkcją kilofa, ostrze (łopata) z jednej strony wykończona ząbkami stanowiącymi piłę. Wykonana ze stali nierdzewnej, kolor khaki lub czarny, pakowana w pokrowiec z wodoodpornego materiału - dobrej jakości. Na saperce brak innych niż logo AMW napisów i znaków. Rozmiar: rozłożona saperka min. 60 cm długości, Kolor saperki i pokrowca: khaki lub czarny, Materiał: saperka ze stali nierdzewnej, Znakowanie: grawer na trzonku - pełny logotyp AMW
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Karta przetrwania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego, maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis KARTA PRZETRWANIA w etui, wykonana ze stali nierdzewnej, posiadająca 12 różnych elementów. Narzędzie wielofunkcyjne zawierające: otwieracz do konserw, nóż, otwieracz do butelek, miarkę, klucz oczkowy (4 rozmiary), klucz do nakrętek motylkowych, piłę, kątomierz, klucz płaski (2 rozmiary), klucz do zaginania drutu. Rozmiar przedmiotu: min. 8 x 5,5 x 0,3 cm, Kolor etui: czarne lub granatowe, Kolor karty: szary/srebrny. Materiał: etui wykonane z ekoskóry lub materiału welurowego, karta wykonana ze stali nierdzewnej. Znakowanie: grawer po jednej stronie karty - logotyp AMW lub strona internetowa www.amw.com.pl
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Koc z polaru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego, maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis KOC Z POLARU w kolorze granatowym. Estetycznie obszyty - obszycie w tym samym kolorze co koc. Do koca dołączony specjalny pasek z uchwytami do noszenia wykonany z trwałego i estetycznego materiału w kolorze granatowym lub czarnym. Zapakowany w pokrowiec dobrej jakości i/lub w pudełko. Wymiary koca: 180 cm x 120 cm, Kolor: granatowy, Materiał: poliester/polar, Znakowanie: pełny logotyp AMW- Nadruk termotransferowy (1 kolor) na pasku/uchwycie do noszenia
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)