GuidZP400 |
5a502095-34fc-442e-827a-976cd5217fd4
|
Biuletyn |
584933-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
30232276000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. kard. Stefana Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6-12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konstantynów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-543
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
83 341 41 40
|
Zamawiajacy fax |
83 341 41 40
|
Zamawiajacy email |
dpskonstantynow@poczta.onet.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna powiatu bialskiego
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, podmiotu świadczącego usługi kurierskie lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie, Kard. Stefana wyszyńskiego 6-12, 21-543 Konstantynów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej”
|
Numer referencyjny |
DPS/F/2230/Cov/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
„Części I - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych,
CPV: 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
2. Przedmiotem „Części II – Dostawa sprzętu gospodarczego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny.
CPV:39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego
3. Przedmiotem „Części III – Dostawa mebli w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa mebli i produktów z nimi związanych.
CPV: 39100000-3 Meble
4. Przedmiotem „Części IV – Dostawa sprzętu gastronomicznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu do dostarczania prowiantu.
CPV: 39311000-5 urządzenia do dostarczania prowiantu
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
-a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3) Dokumenty, o których mowa pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Części I - Dostawa sprzętu medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zamówienia „Części I - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Części II – Dostawa sprzętu gospodarczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
„Części II – Dostawa sprzętu gospodarczego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Części III – Dostawa mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
„Części III – Dostawa mebli w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa mebli i produktów z nimi związanych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Części IV – Dostawa sprzętu gastronomicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39311000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
„Części IV – Dostawa sprzętu gastronomicznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu do dostarczania prowiantu.
|
| |