1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowania zadań w trybie zdalnego nauczania w tym: zakup laptopów z oprogramowaniem i myszą oraz sprzętu audiowizualnego: telewizorów i słuchawek w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19””:
• Komputer przenośny (laptop) z oprogramowaniem i myszą -122 sztuki,
• Sprzęt audiowizualny –słuchawki – 122 sztuki,
• Sprzęt audiowizualny –telewizor – 2 sztuki.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikację techniczną zawiera SIWZ.
3) Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
a) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych,
b) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła,
c) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia
i pracy do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany,
d) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) Wymagane minimalne warunki gwarancji:
a) gwarancja producenta realizowana musi być przez producenta lub autoryzowany serwis producenta,
b) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego,
3) udzielona gwarancja zapewnia:
a) dostarczenie sprawnego sprzętu zastępczego na następny dzień roboczy po zgłoszeniu awarii,
b) świadczenie usług serwisowych w miejscu instalacji urządzenia przez cały okres gwarancji oraz możliwość szybkiego zgłaszania usterek,
c) dostępność wsparcia technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 10 -18 przez cały rok
w języku polskim
d) udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz
z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji,
e) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu,
5) Wymagania dotyczące dostarczenia towaru:
a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku.
b) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku, wniesienia, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Prawo opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji
i powiększyć ilość komputerów określonych w SIWZ jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy.
2. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego
w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności większe niż przewidywane zapotrzebowanie
na komputery przenośne (laptopy) z oprogramowaniem i myszą oraz sprzęt audiowizualny –słuchawki.
2) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe,
3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy,
4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem, tj. poprzez złożenie zamówienia szczegółowego. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzysta częściowo z zamówienia opcjonalnego),
5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji
na warunkach opisanych w SIWZ i we wzorze umowy. Do obliczenia wartości dostawy w ramach prawa opcji będą przyjęte stawki jednostkowe i ceny wskazane w Ofercie.
3. Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP oraz nie wymaga aneksowania umowy.
|
GuidZP400 |
d9cfe25e-dd24-4c09-a36a-3944438db27d
|
Biuletyn |
585735-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
|
Regon |
29108148700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wrzosowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 200 17 19
|
Zamawiajacy fax |
41 344 37 49
|
Zamawiajacy email |
pcpr@powiat.kielce.pl
|
Adres strony url |
pcprkielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza i Edukacja Rozwój 2014-2020, w ramach działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowa, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych i w interesie ogólnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bippcpr.wrota-swietokrzyskie.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bippcpr.wrota-swietokrzyskie.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, poziom 0, pokój nr 36 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowania zadań w trybie zdalnego nauczania w tym: zakup laptopów z oprogramowaniem i myszą oraz sprzętu audiowizualnego: telewizorów i słuchawek w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
|
Numer referencyjny |
26.1.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowania zadań w trybie zdalnego nauczania w tym: zakup laptopów z oprogramowaniem i myszą oraz sprzętu audiowizualnego: telewizorów i słuchawek w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19””:
• Komputer przenośny (laptop) z oprogramowaniem i myszą -122 sztuki,
• Sprzęt audiowizualny –słuchawki – 122 sztuki,
• Sprzęt audiowizualny –telewizor – 2 sztuki.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikację techniczną zawiera SIWZ.
3) Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
a) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych,
b) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła,
c) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia
i pracy do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany,
d) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) Wymagane minimalne warunki gwarancji:
a) gwarancja producenta realizowana musi być przez producenta lub autoryzowany serwis producenta,
b) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego,
3) udzielona gwarancja zapewnia:
a) dostarczenie sprawnego sprzętu zastępczego na następny dzień roboczy po zgłoszeniu awarii,
b) świadczenie usług serwisowych w miejscu instalacji urządzenia przez cały okres gwarancji oraz możliwość szybkiego zgłaszania usterek,
c) dostępność wsparcia technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 10 -18 przez cały rok
w języku polskim
d) udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz
z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji,
e) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu,
5) Wymagania dotyczące dostarczenia towaru:
a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku.
b) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku, wniesienia, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Prawo opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji
i powiększyć ilość komputerów określonych w SIWZ jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy.
2. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego
w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności większe niż przewidywane zapotrzebowanie
na komputery przenośne (laptopy) z oprogramowaniem i myszą oraz sprzęt audiowizualny –słuchawki.
2) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe,
3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy,
4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem, tj. poprzez złożenie zamówienia szczegółowego. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzysta częściowo z zamówienia opcjonalnego),
5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji
na warunkach opisanych w SIWZ i we wzorze umowy. Do obliczenia wartości dostawy w ramach prawa opcji będą przyjęte stawki jednostkowe i ceny wskazane w Ofercie.
3. Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP oraz nie wymaga aneksowania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, wystarczającym jest z złożenie wraz z ofertą oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, wystarczającym jest z złożenie wraz z ofertą oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy, z których każda polegała na dostawie komputerów (stacjonarnych lub/i laptopów), a wartość każdej z nich wynosiła nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto.
Spełnianie warunków udziału przez podmioty występujące wspólnie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poszczególne warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy – złożone w formie oryginału.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zaleca się złożenie oświadczenia na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|