„Dostawa programu służącego do wspomagania wydawania decyzji w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej”

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584603-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 483100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Oferowane oprogramowanie ma zapewnić w Wydziale Urbanistyki i Architektury wsparcie procesu wydawania decyzji, przygotowywania wymaganych dokumentów i korzystania ze zgromadzonych w systemach informatycznych informacji, poprzez integracje z zasobami oprogramowania używanymi w Urzędzie Miejskim w Bielsku Białej. Program ma zastąpić dotychczas wykorzystywane w Wydziale UA oprogramowanie Estima Architektura, które nie odpowiada obecnym wymaganiom. Oferowane oprogramowanie powinno wspomagać pracę Inspektorów Wydziału UA w procesie wydawania decyzji administracyjnych. W porównaniu do obecnie wykorzystywanego oprogramowania, powinno mieć dodatkowo możliwość przygotowywania dokumentacji zawierającej elementy graficzne jak np.: mapy obszarów, których dotyczy postępowanie. Ta funkcjonalność powinna być integralną częścią programu i opierać się na danych geodezyjnych pobieranych z działającego w urzędzie systemu ewidencji gruntów i budynków "Geo-Info" firmy Systherm Sp. z o.o. W ramach integracji z innym oprogramowaniem mogą zostać wykorzystywane obecnie Web Services, integrujące oprogramowanie Estima z innymi aplikacjami lub mogą zostać stworzone nowe we współpracy z dostawcami innych programów dziedzinowych. Koszty współpracy z dostawcami innych programów działających w Urzędzie Miejskim w Bielsku Białej poniesie dostawca oferowanego oprogramowania.
W ramach dostawy należy program zainstalować, uruchomić, skonfigurować oraz przeprowadzić szkolenia użytkowników i administratorów. Szkolenia powinny objąć co najmniej 10-ciu użytkowników wiodących z Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w wymiarze co najmniej 5 godzin, w siedzibie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6428555e-bf01-427b-b8ac-c206b1285197
Biuletyn 584603-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Regon 07218174100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Ratuszowy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 4971 851
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
Adres strony url www.bip.um.bielsko.pl oraz https://umbielsko.logintrade.net/rejestracja/
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.bielsko.pl lub https://um-bielsko.logintrade.net /rejestracja/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.bielsko.pl lub https://um-bielsko.logintrade.net /rejestracja/
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://um-bielsko.logintrade.net /rejestracja/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej - podpisanych własnoręcznym podpisem (osobiście lub za pośrednictwem poczty, kuriera) na adres Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała, Wydział Zamówień Publicznych (II piętro, pokój nr 13).
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa programu służącego do wspomagania wydawania decyzji w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej”
Numer referencyjny ZP.271.2.132.2020.UF
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Oferowane oprogramowanie ma zapewnić w Wydziale Urbanistyki i Architektury wsparcie procesu wydawania decyzji, przygotowywania wymaganych dokumentów i korzystania ze zgromadzonych w systemach informatycznych informacji, poprzez integracje z zasobami oprogramowania używanymi w Urzędzie Miejskim w Bielsku Białej. Program ma zastąpić dotychczas wykorzystywane w Wydziale UA oprogramowanie Estima Architektura, które nie odpowiada obecnym wymaganiom. Oferowane oprogramowanie powinno wspomagać pracę Inspektorów Wydziału UA w procesie wydawania decyzji administracyjnych. W porównaniu do obecnie wykorzystywanego oprogramowania, powinno mieć dodatkowo możliwość przygotowywania dokumentacji zawierającej elementy graficzne jak np.: mapy obszarów, których dotyczy postępowanie. Ta funkcjonalność powinna być integralną częścią programu i opierać się na danych geodezyjnych pobieranych z działającego w urzędzie systemu ewidencji gruntów i budynków "Geo-Info" firmy Systherm Sp. z o.o. W ramach integracji z innym oprogramowaniem mogą zostać wykorzystywane obecnie Web Services, integrujące oprogramowanie Estima z innymi aplikacjami lub mogą zostać stworzone nowe we współpracy z dostawcami innych programów dziedzinowych. Koszty współpracy z dostawcami innych programów działających w Urzędzie Miejskim w Bielsku Białej poniesie dostawca oferowanego oprogramowania. W ramach dostawy należy program zainstalować, uruchomić, skonfigurować oraz przeprowadzić szkolenia użytkowników i administratorów. Szkolenia powinny objąć co najmniej 10-ciu użytkowników wiodących z Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w wymiarze co najmniej 5 godzin, w siedzibie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 48310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Informacje na temat katalogow Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: niezwłocznie po zawarciu umowy; Termin zakończenia realizacji zamówienia: 4 grudnia 2020 r.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli: 1) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną dostawę programu wykorzystującego technologie przestrzenne GIS, gromadzących dane opisowe oraz wykorzystujące mapy numeryczne, na różnych polach eksploatacji jak: urbanistyka i architektura, geodezja i kartografia, zagospodarowanie przestrzenne, gospodarka nieruchomościami lub podobne zastosowania.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw (w oryginale) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Dowody, o których mowa w pkt. 1, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa w lit. a; 3) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt. V ppkt. 9 SIWZ stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty. 3) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia zawarte są we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres darmowej asysty technicznej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas trwania gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)