GuidZP400 |
e5979c1b-2e27-4974-99e3-caabc2dac186
|
Biuletyn |
584110-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
|
Regon |
13037782400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ciechanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
236 749 200
|
Zamawiajacy fax |
23 672 29 63
|
Zamawiajacy email |
umciech@ci.onet.pl
|
Adres strony url |
www.bip.umciechanow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020 Oś priorytetowa I. powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 "Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.umciechanow.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wsparcie zdalnego nauczania w Ciechanowie – Zdalna szkoła+”
|
Numer referencyjny |
WZP.271.1.28.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa komputerów przenośnych w ilości 15 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-06T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ , oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe - Załącznik nr 3 do SIWZ, informacja o podwykonawcach -Załącznik nr 4 do SIWZ, wymagane parametry techniczne oraz inne wymagania zawarte w OPZ- Załącznik nr 7 do SIWZ, dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. wymaga wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 97 1600 1462 1837 0686 3000 0004 Bank BGŻ BNP Paribas S.A.; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 144 ustawy Pzp. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje w szczególności następujące możliwości dokonania zmiany Umowy w następującym zakresie (oraz na następujących warunkach): 1) sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, o ile zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy; 2) zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności spowodowanej lub odpowiednio powodującej, że: a) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub; b) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy; c) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy utraciło dla Zamawiającego zasadność realizacji, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3) terminów realizacji - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Umowy: a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy uniemożliwiających dotrzymanie terminów realizacji wskazanych w Umowie; b) jeśli dotrzymanie terminów wskazanych pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do OPZ; c) w przypadku wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy; 4) zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zakresu dostaw objętych Przedmiotem Umowy, 5) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 6) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 7) zmiany, których wprowadzenie wynika z zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie lub ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od Stron Umowy, których nie można było przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności. Dla określenia, czy dane zdarzenie/zdarzenia stanowią siłę wyższą rozstrzygające jest stanowisko Zamawiającego; 8) W przypadku braku możliwości realizacji Przedmiotu Umowy w ustalonym terminie spowodowanej niedostępnością sprzętu, produktów lub ich komponentów lub materiałów, lub trudności w ich dostępie, niedostępnością lub trudnością w dostępie do personelu, utrudnieniami w realizacji usług transportowych lub innymi przyczynami pozostającymi w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 lub w związku z ograniczeniami nałożonymi przez administrację publiczną na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym w wyniku poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów lub decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego lub poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej w celu zapobiegania lub zwalczania zakażeniami wirusem SARS-CoV-2; W takim przypadku (o którym mowa w pkt 8) Strona dotknięta przyczynami niezwłocznie powiadomi o nich drugą Stronę umowy, a Strony przystąpią do próby uzgodnienia zakresu zmian w Umowie niezbędnych w celu jej realizacji (w tym w szczególności związanych z terminami dostaw, terminami odbiorów, strukturą i terminami płatności, wprowadzeniem płatności częściowych etc.) lub postanowią o całkowitym lub częściowym rozwiązaniu Umowy. W przypadku rozwiązania Umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za część Umowy już wykonaną do chwili rozwiązania. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminów realizacji Umowy spowodowanych przyczynami, o których mowa w niniejszym postanowieniu, a także w przypadku rozwiązania Umowy spowodowanego wskazanymi powyżej przyczynami, Zamawiającemu nie przysługuje prawo naliczenia kar umownych. Okoliczności, o których mowa w niniejszym postanowieniu stosuje się do podwykonawców lub dalszych podwykonawców w zakresie, w jakim ich dotyczą. Każda ze Stron Umowy, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej Przedmiotu Umowy. 4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych, jako upoważnione do kontaktów między Stronami.
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Publiczne otwarcie ofert nastąpi o godz. 12:15, w dniu 25.09.2020 r., w Urzędzie Miasta Ciechanów ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, Sala konferencyjna
|