GuidZP400 |
980c62ac-cee0-4e44-ae8d-e0ccea6f80c0
|
Biuletyn |
586121-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego
|
Regon |
27150303000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 261 328
|
Zamawiajacy fax |
322 261 328
|
Zamawiajacy email |
sp8mikolow@interia.pl
|
Adres strony url |
http://sp8mikolow.bip.net.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 z pózn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów 43-190 Mikołów ul. Karola Miarki 9 tel. (32) 226-20-54; fax.(32)226-01-69 NIP: 635-18-05-347 REGON: 365421894 http://cuwmikolow.bip.net.pl/ e-mail: sekretariat@cuw.mikolow.eu
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp8mikolow.bip.net.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp8mikolow.bip.net.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
|
Numer referencyjny |
PN/02/2020/SP8
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
2.Zamówienie podzielone zostało na 9 części*:Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY,Część 2: MIĘSO DROBIOWE, Część 3: WARZYWA I OWOCE,
Część 4: MROŻONKI, Część 5: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, Część 6: JAJA, Część 7: PIECZYWO, Część 8: RYBY,Część 9: DANIA GOTOWE (świeże).
* Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI Terminy wykonania zamówienia Od dnia 16.10.2020 r. do 31.08.2021r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia Termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z przesłanym zamówieniem. Zamawiający będzie składał zamówienie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być złożona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%, 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60, Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ
W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:40 pkt. – do 30 minut, 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej.
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne:Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO DROBIOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub
o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych
w Załączniku nr 5 do SIWZ.
W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 2: MIĘSO DROBIOWE
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne
ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub
o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych
w Załączniku nr 5 do SIWZ.
W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 3: WARZYWA I OWOCE
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne
ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub
o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych
w Załączniku nr 5 do SIWZ.
W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 4: MROŻONKI
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne
ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub
o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych
w Załączniku nr 5 do SIWZ.
W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 5: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne
ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
JAJA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub
o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych
w Załączniku nr 5 do SIWZ.
W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 6: JAJA
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne
ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub
o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych
w Załączniku nr 5 do SIWZ.
W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 7: PIECZYWO
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne
ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub
o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych
w Załączniku nr 5 do SIWZ.
W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 8: RYBY
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne
ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
DANIA GOTOWE (ŚWIEŻE)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub
o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych
w Załączniku nr 5 do SIWZ.
W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 9: DANIA GOTOWE (ŚWIEŻE)
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne
ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
|
| |