GuidZP400 |
9233c083-b2e0-43ab-81f9-be00639f6be2
|
Biuletyn |
586177-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
|
Regon |
81739100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzałowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-730
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 251 410
|
Zamawiajacy fax |
914 251 406
|
Zamawiajacy email |
szpital@onkologia.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
w formie elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Z uwagi na utrudnienia spowodowane sytuacją epidemiologiczną Zamawiający dopuszcza realizację poszczególnych czynności postępowania, w tym składania ofert, zarówno w formie elektronicznej, jak i w formie pisemnej.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PN-22/20 Dostawa opatrunków, odzieży ochronnej do pracowni cytostatyków i wyroby do dializy nerkowej.
|
Numer referencyjny |
PN-22/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opatrunków, odzieży ochronnej do pracowni cytostatyków i wyrobów do dializy nerkowej o wymaganiach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, w zakresie 6 pakietów:
1) Pakiet nr 1: Odzież ochronna CPV 35113410-6,
2) Pakiet nr 2: Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate CPV 33181520-3,
3) Pakiet nr 3: Opatrunki specjalistyczne CPV 33141110-4,
4) Pakiet nr 4: Opatrunki specjalistyczne z węglem aktywowanym CPV 33141110-4,
5) Pakiet nr 5: Opatrunki mocujące CPV 33141110-4,
6) Pakiet nr 6: Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe, z karboksymetylocelulozy i alginianowe CPV 33141110-4.
2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej).
|
Cpv glowny przedmiot |
35113410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
290509,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Pakiet nr 1: od daty zawarcia umowy do 30.04.2022r.
Pakiety nr 2- 6: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedkłada:
1. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert.
2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, także składa oświadczenie jak w pkt. 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oferta na etapie jej składania powinna zawierać:
1. Ofertę cenową w formie wypełnionego przez WYKONAWCĘ formularza ofertowego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym Załącznikiem
nr 1 do SIWZ przedstawiającym koszty jednostkowe oferowanego przedmiotu dostawy.
2. Upoważnienie lub pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza w postaci dokumentu elektronicznego, lub w oryginalnej formie pisemnej dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). W przypadku oferty pisemnej upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia i dokumenty składane przez WYKONAWCĘ przed udzieleniem Zamówienia w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO:
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia:
1. do pakietów nr: 2 - 6 (z wyłączeniem pozycji nr 3 z pakietu nr 2): oświadczenie WYKONAWCY o treści:
"Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr PN-22/20 na pakiet nr........zobowiązujemy się dostarczyć wyroby medyczne, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.0.186 t.j.) Jednocześnie zobowiązujemy się na żądanie Zamawiającego okazać ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP dla każdego oferowanego wyrobu medycznego, w tym:
- Deklaracje Zgodności,
- Certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane jeśli konieczne jest potwierdzenie spełniania wymagań zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne,
- dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne zostały zgłoszone lub dokonano powiadomienia o nich do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
W trakcie badania i oceny ofert, w przypadku konieczności ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania od WYKONAWCY aktualnych dokumentów wymienionych w powyższym oświadczeniu.
W przypadku nie okazania przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego w/w dokumentów, oferta zostanie odrzucona.
2. do pakietu nr 1 pozycja nr 1 (kombinezon ochronny): strony katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność oferowanego produktu z wymaganiami SIWZ oraz próbki ( 3 sztuki kombinezonu w rozmiarze M i 2 sztuki kombinezonu w rozmiarze S).
3. do pakiet nr 1 pozycje nr 2 i 3: strony katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ oraz próbki (5 kapturów i 5 par osłon na obuwie w rozmiarze M).
4. do pakietu nr 2: strony katalogowe/dokumenty producenta zawierające opisy, kody/nr katalogowe oferowanych wyrobów medycznych i produktu leczniczego.
5. do pakietów nr 3 – 6: strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych produktów i próbki (po 5 szt. każdego oferowanego produktu z pakietu nr 3; po 1 szt. każdego oferowanego produktu z pakietów nr 4 - 6).
6. Zamawiający wymaga aby wszystkie próbki do ofert były niepodlegającymi zwrotowi, pełnowartościowymi produktami, z możliwością użycia w celu przetestowania. Każda próbka musi mieć podany nr serii i datę ważności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie ZAMAWIAJĄCEGO oraz w przypadku zmiany wynagrodzenia w związku z zajściem okoliczności przewidzianych w § 3 ust. 9 i ust. 10 umowy, a także zmian związanych ze zmianami stanu prawnego w trakcie obowiązywania umowy.
2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza także wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 –3, pkt 4 lit. b i c oraz pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Zmiany i uzupełnienia umowy pod rygorem nieważności mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksów, podpisanych przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
07:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Odzież ochronna CPV 35113410-6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
214440,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2022r.
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież ochronna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate CPV 33181520-3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
55500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 Opatrunki specjalistyczne CPV 33141110-4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7320,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki specjalistyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 Opatrunki specjalistyczne z węglem aktywowanym CPV 33141110-4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1090,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki specjalistyczne z węglem aktywowanym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 Opatrunki mocujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki mocujące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe, z karboksymetylocelulozy i alginianowe CPV 33141110-4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10758,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe, z karboksymetylocelulozy i alginianowe
|
| |