GuidZP400 |
2774a1e8-d8b2-46f0-a331-2325abf8b490
|
Biuletyn |
585534-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Regon |
000017319
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 599 80 48,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 59 05
|
Zamawiajacy email |
sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bgk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bgk.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, VARSO II, ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie www. bgk.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.
|
Numer referencyjny |
DZZK/116/DKM/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa notesów z kalendarzem na 2021r oraz kalendarzy trójdzielnych.
Dla części I:
Zamówienie podstawowe: Notes z kalendarzem na 2021r. - 7372 sztuk
Zamówienie w ramach prawa opcji: Notes z kalendarzem na 2021r. - 500 sztuk
Dla części II:
Kalendarz trójdzielny - 3788 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
dotyczy II.8)
Umowa zawarta jest na czas określony od dnia jej podpisania do 30 czerwca 2021 r., w tym z zachowaniem poniższych warunków:
Dla części I:
1) realizacji zamówienia podstawowego: Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą;
2) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji - Potrzeba zrealizowania zamówienia opcjonalnego, o którym mowa w OPZ, będzie zgłoszona do Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej do 31 maja 2021 r.
Dla części II:
Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy (3) dostawy polegające na wykonaniu i dostawie kalendarzy i/lub notesów w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości:
1) dla części I: co najmniej 70 000 zł netto.
2) dla części II: co najmniej 25 000 zł netto.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane zamówienie zostało wykonane należycie.
W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko dostawy wykonane (zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, aby wartość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę za realizację części zamówienia wykonaną do upływu terminu składania ofert była nie mniejsza niż:
1) dla części I: co najmniej 70 000 zł netto.
2) dla części II: co najmniej 25 000 zł netto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest przesłać niżej wymienione dokumenty: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Nie stanowi zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami,
3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące treści oferty Wykonawcy.
Zmiana postanowień niniejszej Umowy może także nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy lub zasad współpracy,
w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
2) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:
a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego, najpóźniej na 5 (pięć) dni roboczych przed upływem terminu wykonania Umowy, o niemożliwości jej wykonania w terminie przewidzianym;
b) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym np. przez przedłużenie okresu gwarancji.
Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany Umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 6 2 Powody |
Oferty w formie papierowej należy składać na adres:
Bank Gospodarstwa Krajowego,
(Departament Zarządzania Zakupami i Kontraktami, Biuro Zamówień Publicznych)
VARSO 2ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
dotyczy IV.2.2)
KRYTERIA OCENY OFERTY – część I
Kryterium I- waga 80%- cena
Cmin
Ocena (w pkt)= x 80 pkt.
Cof
Oznaczenia:
Cof- cena brutto badanej oferty
Cmin- najniższa oferowana cena brutto
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80.
Kryterium II- waga 20%- jakość
Notes z kalendarzem
1. Wytrzymałość oprawy (wszystkie elementy powinny być trwale połączone, przy otwieraniu oprawy okładka nie powinna odłączać się od wkładu, a wkład nie powinien ulegać uszkodzeniu)- max 1 pkt.
2. Wykonanie oprawy (okładka nie może zawierać wad typu zagniecenia, pęknięcia, pęcherzyki, niejednolite i nierównomierne sklejenie, okładka nie może się kleić, oprawa powinna być estetycznie naciągnięta- gładkie wykończenie narożników, brak zabrudzeń po kleju)- max 1 pkt.
3. Wyraźne i starannie wykonane logotypy (logotyp jest czytelny)- max 1 pkt.
4. Staranne i czyste wykonanie bloku introligatorskiego (grzbiet o równo i dokładnie wyprofilowanych bokach, brak wystających nici, kleju)- max 1 pkt.
Za każde podkryterium można uzyskać max 1 pkt.
1 pkt (max.) - za spełnienie wszystkich parametrów w danym punkcie.
0 pkt (min.)- za niespełnienie co najmniej jednego parametru z danego punktu otrzymuje się 0 punktów.
Po
Ocena (w pkt)= x 20 pkt.
Pmax
Oznaczenia:
Po – otrzymane punkty
Pmax – maksymalna ilość punktów za podkryteria
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20.
Uwaga! Wykonawca wraz z Ofertą składa próbki.
Zamawiający wskazuje, że w przypadku braku złożenia próbki, oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).
Logotypy na próbkach są wymagane, ale nie muszą to być logotypy wskazane przez Zamawiającego (może być dowolne inne logo, które spełnia wymagania techniczne zawarte w OPZ).
Punkty zostaną przyznane według wzoru:
Ocena (w pkt)= C+J
C - liczba punktów przyznana za cenę w kryterium I
J- liczba punktów przyznana za jakość w kryterium II.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.
KRYTERIA OCENY OFERTY – część II
Lp. KRYTERIUM WAGA PUNKTY
1. Cena „C” 80% 80 pkt
2. Jakość materiałów „J” 20% 20 pkt
Ocena 100% 100 pkt
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
Kryterium I- waga 80%- cena
Cmin
Ocena (w pkt)= x 80 pkt.
Cof
Oznaczenia:
Cof- cena brutto badanej oferty
Cmin- najniższa oferowana cena brutto
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80.
Kryterium II- waga 20%- jakość
Kalendarz trójdzielny
1. Staranność i jakość klejenia kalendariów i główki kalendarza (bez śladów kleju, bez niedoklejonych elementów, łatwość oderwania kolejnych kartek z kalendarium, gładka powierzchnia główki, wysokiej jakości klejenie główki do plecków – odporne na próby rozerwania)- max 1 pkt.
2. Odporność rogów plecków kalendarza na zagięcia oraz jakość papieru (struktura papieru, kolorystyka nadruku)- max 1 pkt.
Za każde podkryterium można uzyskać max 1 pkt.
1 pkt (max.) - za spełnienie wszystkich parametrów w danym punkcie.
0 pkt (min.)- za niespełnienie co najmniej jednego parametru z danego punktu otrzymuje się 0 punktów.
Po
Ocena (w pkt)= x 20 pkt.
Pmax
Oznaczenia:
Po – otrzymane punkty
Pmax – maksymalna ilość punktów w podkryterium
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20.
Uwaga! Wykonawca wraz z Ofertą składa próbki.
Zamawiający wskazuje, że w przypadku braku złożenia próbki, oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).
Logotypy na próbkach są wymagane, ale nie muszą to być logotypy wskazane przez Zamawiającego (może być dowolne inne logo, które spełnia wymagania techniczne zawarte w OPZ).
Punkty zostaną przyznane według wzoru:
Ocena (w pkt)= C+J
C - liczba punktów przyznana za cenę w kryterium I
J- liczba punktów przyznana za jakość w kryterium II.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla części I:
1) realizacji zamówienia podstawowego: Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą;
2) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji - Potrzeba zrealizowania zamówienia opcjonalnego, o którym mowa w OPZ, będzie zgłoszona do Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej do 31 maja 2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa notesów z kalendarzem na 2021r.
Zamówienie podstawowe: Notes z kalendarzem na 2021r. - 7372 sztuk
Zamówienie w ramach prawa opcji: Notes z kalendarzem na 2021r. - 500 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą;
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawakalendarzy trójdzielnych.
Kalendarz trójdzielny - 3788 sztuk
|
| |