Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585534-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa notesów z kalendarzem na 2021r oraz kalendarzy trójdzielnych.

Dla części I:
Zamówienie podstawowe: Notes z kalendarzem na 2021r. - 7372 sztuk
Zamówienie w ramach prawa opcji: Notes z kalendarzem na 2021r. - 500 sztuk

Dla części II:
Kalendarz trójdzielny - 3788 sztuk

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2774a1e8-d8b2-46f0-a331-2325abf8b490
Biuletyn 585534-N-2020
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 000017319
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48,
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, VARSO II, ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie www. bgk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.
Numer referencyjny DZZK/116/DKM/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa notesów z kalendarzem na 2021r oraz kalendarzy trójdzielnych. Dla części I: Zamówienie podstawowe: Notes z kalendarzem na 2021r. - 7372 sztuk Zamówienie w ramach prawa opcji: Notes z kalendarzem na 2021r. - 500 sztuk Dla części II: Kalendarz trójdzielny - 3788 sztuk
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow dotyczy II.8) Umowa zawarta jest na czas określony od dnia jej podpisania do 30 czerwca 2021 r., w tym z zachowaniem poniższych warunków: Dla części I: 1) realizacji zamówienia podstawowego: Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą; 2) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji - Potrzeba zrealizowania zamówienia opcjonalnego, o którym mowa w OPZ, będzie zgłoszona do Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej do 31 maja 2021 r. Dla części II: Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy (3) dostawy polegające na wykonaniu i dostawie kalendarzy i/lub notesów w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości: 1) dla części I: co najmniej 70 000 zł netto. 2) dla części II: co najmniej 25 000 zł netto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko dostawy wykonane (zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, aby wartość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę za realizację części zamówienia wykonaną do upływu terminu składania ofert była nie mniejsza niż: 1) dla części I: co najmniej 70 000 zł netto. 2) dla części II: co najmniej 25 000 zł netto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest przesłać niżej wymienione dokumenty: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Nie stanowi zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, 3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące treści oferty Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może także nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; 2) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego, najpóźniej na 5 (pięć) dni roboczych przed upływem terminu wykonania Umowy, o niemożliwości jej wykonania w terminie przewidzianym; b) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym np. przez przedłużenie okresu gwarancji. Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany Umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 6 2 Powody Oferty w formie papierowej należy składać na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, (Departament Zarządzania Zakupami i Kontraktami, Biuro Zamówień Publicznych) VARSO 2ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 dotyczy IV.2.2) KRYTERIA OCENY OFERTY – część I Kryterium I- waga 80%- cena Cmin Ocena (w pkt)= x 80 pkt. Cof Oznaczenia: Cof- cena brutto badanej oferty Cmin- najniższa oferowana cena brutto Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80. Kryterium II- waga 20%- jakość Notes z kalendarzem 1. Wytrzymałość oprawy (wszystkie elementy powinny być trwale połączone, przy otwieraniu oprawy okładka nie powinna odłączać się od wkładu, a wkład nie powinien ulegać uszkodzeniu)- max 1 pkt. 2. Wykonanie oprawy (okładka nie może zawierać wad typu zagniecenia, pęknięcia, pęcherzyki, niejednolite i nierównomierne sklejenie, okładka nie może się kleić, oprawa powinna być estetycznie naciągnięta- gładkie wykończenie narożników, brak zabrudzeń po kleju)- max 1 pkt. 3. Wyraźne i starannie wykonane logotypy (logotyp jest czytelny)- max 1 pkt. 4. Staranne i czyste wykonanie bloku introligatorskiego (grzbiet o równo i dokładnie wyprofilowanych bokach, brak wystających nici, kleju)- max 1 pkt. Za każde podkryterium można uzyskać max 1 pkt. 1 pkt (max.) - za spełnienie wszystkich parametrów w danym punkcie. 0 pkt (min.)- za niespełnienie co najmniej jednego parametru z danego punktu otrzymuje się 0 punktów. Po Ocena (w pkt)= x 20 pkt. Pmax Oznaczenia: Po – otrzymane punkty Pmax – maksymalna ilość punktów za podkryteria Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20. Uwaga! Wykonawca wraz z Ofertą składa próbki. Zamawiający wskazuje, że w przypadku braku złożenia próbki, oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Logotypy na próbkach są wymagane, ale nie muszą to być logotypy wskazane przez Zamawiającego (może być dowolne inne logo, które spełnia wymagania techniczne zawarte w OPZ). Punkty zostaną przyznane według wzoru: Ocena (w pkt)= C+J C - liczba punktów przyznana za cenę w kryterium I J- liczba punktów przyznana za jakość w kryterium II. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100. KRYTERIA OCENY OFERTY – część II Lp. KRYTERIUM WAGA PUNKTY 1. Cena „C” 80% 80 pkt 2. Jakość materiałów „J” 20% 20 pkt Ocena 100% 100 pkt W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: Kryterium I- waga 80%- cena Cmin Ocena (w pkt)= x 80 pkt. Cof Oznaczenia: Cof- cena brutto badanej oferty Cmin- najniższa oferowana cena brutto Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80. Kryterium II- waga 20%- jakość Kalendarz trójdzielny 1. Staranność i jakość klejenia kalendariów i główki kalendarza (bez śladów kleju, bez niedoklejonych elementów, łatwość oderwania kolejnych kartek z kalendarium, gładka powierzchnia główki, wysokiej jakości klejenie główki do plecków – odporne na próby rozerwania)- max 1 pkt. 2. Odporność rogów plecków kalendarza na zagięcia oraz jakość papieru (struktura papieru, kolorystyka nadruku)- max 1 pkt. Za każde podkryterium można uzyskać max 1 pkt. 1 pkt (max.) - za spełnienie wszystkich parametrów w danym punkcie. 0 pkt (min.)- za niespełnienie co najmniej jednego parametru z danego punktu otrzymuje się 0 punktów. Po Ocena (w pkt)= x 20 pkt. Pmax Oznaczenia: Po – otrzymane punkty Pmax – maksymalna ilość punktów w podkryterium Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20. Uwaga! Wykonawca wraz z Ofertą składa próbki. Zamawiający wskazuje, że w przypadku braku złożenia próbki, oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Logotypy na próbkach są wymagane, ale nie muszą to być logotypy wskazane przez Zamawiającego (może być dowolne inne logo, które spełnia wymagania techniczne zawarte w OPZ). Punkty zostaną przyznane według wzoru: Ocena (w pkt)= C+J C - liczba punktów przyznana za cenę w kryterium I J- liczba punktów przyznana za jakość w kryterium II. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I wynosi 80. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium II wynosi 20. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dla części I: 1) realizacji zamówienia podstawowego: Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą; 2) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji - Potrzeba zrealizowania zamówienia opcjonalnego, o którym mowa w OPZ, będzie zgłoszona do Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej do 31 maja 2021 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa notesów z kalendarzem na 2021r. Zamówienie podstawowe: Notes z kalendarzem na 2021r. - 7372 sztuk Zamówienie w ramach prawa opcji: Notes z kalendarzem na 2021r. - 500 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa kalendarzy i notesów dla BGK na 2021 rok.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-04T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do 18 (osiemnastu) placówek BGK na terenie całej Polski, zgodnie z Rozdzielnikiem dostaw, stanowiącym Załącznik nr 3, w terminie nie późniejszym niż do 4 grudnia 2020 r. Liczba placówek może ulec zmianie o +/- 2 placówki. Aktualna lista zostanie przekazana Wykonawcy na 5 dni roboczych przed planowaną dostawą;
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawakalendarzy trójdzielnych. Kalendarz trójdzielny - 3788 sztuk
  

Criterion

Kryteria Część II - Jakość materiałów „J”
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Część I - Jakość materiałów „J”
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Część II - Cena „C”
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Część I - Cena „C”
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)