Zakup 29 laptopów oraz 5 komputerów stacjonarnych w ramach projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła + - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego realizowanego w ramach programu Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Gmina Kamień
Miejscowość Kamień
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586803-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonawca dostarczy 29 laptopy oraz 5 komputery stacjonarne, fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie wraz ze sterownikami. Urządzenia będą spełniać wymogi techniczno-jakościowe określone przez producenta danego wyrobu. Całość dostawy będzie posiadała wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności oraz instrukcje obsługi w języku polskim dostarczone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru.
Dostarczony sprzęt będzie posiadał zainstalowany system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie antywirusowe oraz będzie przez Wykonawcę skonfigurowany tak aby szkoły i placówki oświatowe mogły z niego korzystać.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a136df7-a0d2-431c-a038-29bfcbfe6148
Biuletyn 586803-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kamień
Regon 69058210500000
Zamawiajacy adres ulica Kamień
Zamawiajacy adres numer domu 287
Zamawiajacy miejscowosc Kamień
Zamawiajacy kod pocztowy 36-053
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 015 8556776 w. 20
Zamawiajacy fax 178 557 735
Zamawiajacy email ug_kamien@wp.pl
Adres strony url www.gminakamien.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gminakamien.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gminakamien.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej przesłane lub dostarczone osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kamień, 36-053 Kamień 287
Nazwa nadana zamowieniu Zakup 29 laptopów oraz 5 komputerów stacjonarnych w ramach projektu grantowego pn. Zdalna Szkoła + - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego realizowanego w ramach programu Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach
Numer referencyjny UG.271.3.D.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wykonawca dostarczy 29 laptopy oraz 5 komputery stacjonarne, fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie wraz ze sterownikami. Urządzenia będą spełniać wymogi techniczno-jakościowe określone przez producenta danego wyrobu. Całość dostawy będzie posiadała wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności oraz instrukcje obsługi w języku polskim dostarczone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. Dostarczony sprzęt będzie posiadał zainstalowany system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie antywirusowe oraz będzie przez Wykonawcę skonfigurowany tak aby szkoły i placówki oświatowe mogły z niego korzystać. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 21 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku, ocena spełniania odbędzie się na podstawie wstępnego oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku, ocena spełniania odbędzie się na podstawie wstępnego oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku, ocena spełniania odbędzie się na podstawie wstępnego oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej. Dokument potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji.
Zakresie warunkow udzialu Nie są wymagane dokumenty
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie są wymagane dokumenty
Inne dokumenty niewymienione Nie są wymagane dokumenty
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzenia, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b) pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy; d) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; e) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; f) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, g) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: - konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; - okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; - okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; h) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 3) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 4) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 5. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej i mogą być dopuszczalne tylko w granicach unormowanych w art. 144 i art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)