GuidZP400 |
5046580c-46ca-4587-abe0-fddf0843738e
|
Biuletyn |
585805-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
|
Regon |
07218174100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Ratuszowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 4971 851
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
|
Adres strony url |
www.um.bielsko.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.um.bielsko.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://um.bielsko.pl/bip
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w wersji papierowej. Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej - Dziennik Podawczy, pl. Ratuszowy 6 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i instalacja zestawu serwerowego wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji serwerów na potrzeby miejskiej sieci szerokopasmowej.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.111.2020.KS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja zestawu serwerowego wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji serwerów na potrzeby miejskiej sieci szerokopasmowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach do nin. SIWZ, które stanowią jej integralną część:
Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ;
Wzór umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
termin realizacji zamówienia: do 45 dni od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że:
Dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadające następujący minimalny poziom kwalifikacji i certyfikatów tj.:
a) jeden (1) inżynier posiadający ważny certyfikat wystawiony przez producenta oferowanych serwerów na poziomie minimum specjalisty, a uprawniający do wdrażania oferowanych rozwiązań;
b) jeden (1) inżynier posiadający ważny certyfikat wystawiony przez producenta macierzy dyskowej Dell EMC Unity posiadanej przez Zamawiającego, na poziomie minimum specjalisty, a uprawniający do wdrażania takiego modelu macierzy;
c) jeden (1) inżynier posiadający ważny certyfikat wystawiony przez producenta dostarczanej macierzy dyskowej, na poziomie minimum specjalisty, a uprawniający do wdrażania takiego modelu macierzy;
d) jeden (1) inżynier posiadający ważny certyfikat wystawiony przez firmę VMware na poziomie minimum Vmware Certified Advanced Professional 6 Data Center Virtualization Deployment lub nowszy;
e) jeden (1) inżynier posiadający ważny certyfikat wystawiony przez firmę Microsoft na poziomie minimum MCSE2012 lub nowszy;
UWAGA!
Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tylko jednej osoby w zakresie spełnienia wymagań zamawiającego tj. jeden inżynier posiadający ważne certyfikaty o których mowa w pkt 3 lit. a-e.
UWAGA !
Zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację nin. zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz osób (w oryginale), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za realizacje dostawy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do nin. SIWZ.
UWAGA!
Wzór wykazu osób Załącznik nr 8 do nin. SIWZ przekazany zostanie Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w postaci elektronicznej (za pośrednictwem poczty e-mail lub platformy), oraz papierowej wraz z wezwaniem do złożenia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta. 2)Oświadczenie
dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale)– będzie ono stanowiło załącznik do oferty. 3)Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4)Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5)Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 4 7 |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający jako administrator danych
osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze zbieraniem danych osobowych
bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym z nin.
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując Wykonawcę, że: 1)
administratorem danych osobowych jest: Prezydent Miasta Bielska-Białej z siedzibą w
Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1 telefon: 33 / 497-18-51 faks: 33 / 497-17-86; 2) inspektor
ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej – dane kontaktowe: nr
telefon: 33 4971721, adres poczty elektronicznej: iod@um.bielsko.pl; 3) dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „1. Dostawa i instalacja zestawu serwerowego wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji serwerów na potrzeby miejskiej sieci szerokopasmowej. ” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, sygnatura:
ZP.271.2.111.2020.KS 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
Pzp. 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących1;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2; c) na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3; d) prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie
przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO. 2. Zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający udostępnia dane osobowe, o
których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. 3.
Zgodnie z art. 8a ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin.
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie
przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 4. Zgodnie z art. 8a ust. 7 ustawy Pzp, do
przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone
wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania
takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Zgodnie z art. 11 ust. 6a
ustawy Pzp, w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w
Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są
wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. 6.Ponadto Zamawiający
informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w zamówieniach publicznych administratorem danych
osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego, jest również w
szczególności: 1)Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: a)osoby fizycznej skierowanej do
realizacji zamówienia; b)Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną;Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 8a ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy Pzp, w
przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Wyjaśnienie: Zgodnie z
art. 8a ust 3 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani nuą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy
Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników. Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zgodnie z art. 8a ust. 4
ustawy Pzp, wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. c)Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą; d)pełnomocnika
Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone
w pełnomocnictwie); e)członka organu zarządzającego Podwykonawcy/podmiotu trzeciego,
będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); 2)
Podwykonawca/podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji
zamówienia. 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest
zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z
udziałem w nin. postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z
RODO, w szczególności obowiązek informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względemosób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca
bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny, wynikający z art. 13 RODO, nie
będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą,
dysponuje już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO. 8. Ponadto Wykonawca
będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO, względem osób
fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał,
chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO. 9. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił, określone w pkt. 7 i 8, obowiązki
informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane
zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest
do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia,
stanowiącego Załącznik nr 1a do nin. SIWZ, o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
|