Zakup serwerów na potrzeby wdrożenia nowych usług w UMiG we Wrześni w zakresie e-administracji

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Gmina Września
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586712-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, fabrycznie nowych serwerów, macierzy wraz z licencjami, zgodnych z parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącymi załącznik A-C do SIWZ i do projektu umowy o zamówienie publiczne (załącznik nr 2 do SIWZ).
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę:
1) serwer zarządzający (załącznik A) – 1 szt;
2) serwer węzłowy (załącznik B) – 2 szt;
3) macierz dyskowa (załącznik C) – 2 szt;
4) kable sieciowe, zasilające i wkładki do kart sieciowych i przełączników – 1 kpl;
5) Licencja - system operacyjny Windows Server Datacenter 2019 z licencją na min 36 rdzeni lub zgodnie z ilością rdzeni w zaoferowanym serwerze węzłowym + Software Assurance – 2 szt;
6) Licencje dostępowe do serwera GOV DEVICE CAL + Software Assurance – 250 szt;
7) Licencja na pulpit zdalny GOV USER CAL + Software Assurance – 20 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50fd6e73-87f3-4664-9c4d-8c3aab633169
Biuletyn 586712-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Września
Regon 52660100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Września
Zamawiajacy kod pocztowy 62-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 4360880 w. 146
Zamawiajacy fax 614 362 500
Zamawiajacy email tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Adres strony url https://www.wrzesnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Oś priorytetowa 2 Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Poddziałanie 2.1.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.wrzesnia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.wrzesnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup serwerów na potrzeby wdrożenia nowych usług w UMiG we Wrześni w zakresie e-administracji
Numer referencyjny ZP-271/49/WOR-SI/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, fabrycznie nowych serwerów, macierzy wraz z licencjami, zgodnych z parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącymi załącznik A-C do SIWZ i do projektu umowy o zamówienie publiczne (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1) serwer zarządzający (załącznik A) – 1 szt; 2) serwer węzłowy (załącznik B) – 2 szt; 3) macierz dyskowa (załącznik C) – 2 szt; 4) kable sieciowe, zasilające i wkładki do kart sieciowych i przełączników – 1 kpl; 5) Licencja - system operacyjny Windows Server Datacenter 2019 z licencją na min 36 rdzeni lub zgodnie z ilością rdzeni w zaoferowanym serwerze węzłowym + Software Assurance – 2 szt; 6) Licencje dostępowe do serwera GOV DEVICE CAL + Software Assurance – 250 szt; 7) Licencja na pulpit zdalny GOV USER CAL + Software Assurance – 20 szt.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dostarczył serwery o wartości łącznej nie mniejszej niż 250.000 złotych brutto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), w tym jedno zamówienie o wartości 100.000 złotych brutto (sto tysięcy złotych)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium 5.000 PLN (pięć tysięcy złotych)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy. Zmiana terminu realizacji umowy dopuszczalna jest tylko o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania; 2) w przypadku braku dostępności na rynku serwerów wskazanych w ofercie z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, w szczególności wycofania oferowanego modelu z produkcji lub wprowadzenia zakazu importu lub eksportu danego modelu dopuszcza się, bez zmiany terminu realizacji, dostarczenie serwerów o cechach i parametrach nie gorszych niż zaproponowane w ofercie oraz zgodnych z parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zmiana nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji i wsparcia serwisowego
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)