DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO – APARAT RTG

Data publikacji 2020-09-21
Data zakończenia 2020-09-29 00:00:00
Instytucja Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587686-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego – aparatu RTG. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz opisu przedmiotu zamówienia)
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, wykonanie projektu osłon stałych, podłączenie i uruchomienie sprzętu medycznego, wykonanie testów akceptacyjnych i specjalistycznych zaoferowanego aparatu RTG w wyznaczonym pomieszczeniu spółki Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. przy ul. Kościuszki 38, a także przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji tego sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f8c84a0-9d3a-47e5-b827-5b7f26200593
Biuletyn 587686-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Regon 32052419000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Szczecinek
Zamawiajacy kod pocztowy 78-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 094 3726720, 3726721
Zamawiajacy fax 094 3726729, 3730886
Zamawiajacy email przetargi@szpital.szczecinek.pl
Adres strony url www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Fundusze Europejskie Program Regionalny
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.szczecinek.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO – APARAT RTG
Numer referencyjny 09/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego – aparatu RTG. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz opisu przedmiotu zamówienia) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, wykonanie projektu osłon stałych, podłączenie i uruchomienie sprzętu medycznego, wykonanie testów akceptacyjnych i specjalistycznych zaoferowanego aparatu RTG w wyznaczonym pomieszczeniu spółki Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. przy ul. Kościuszki 38, a także przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji tego sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Potwierdzenie wstępne. 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - oświadczenie stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ w wersji edytowalnej. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, w postępowaniu składa oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Zamawiający żąda aby, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, w oparciu o art. 26 ust. 2 ustawy, do złożenia których Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego ofertę najwyżej oceniono oraz jeżeli jest to niezbędne, w sytuacji opisanej w art. 26 ust. 2 f ustawy Pzp: 1) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (pkt. 2); a) i b)) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia. 3. Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz asortymentowo-cenowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 4) oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – według wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Wymagana wartość
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)