GuidZP400 |
ddd70ae0-3dd0-4d97-89f7-a9e50cf8004c
|
Biuletyn |
587299-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
|
Regon |
367849538
|
Zamawiajacy adres ulica |
Karolkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-207
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 376-73-61,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.kowr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (I piętro przy wejściu gównym, Kancelaria KOWR)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń brzegowych
|
Numer referencyjny |
328/2020/C
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Citrix ADC SDX 14000 o funkcjonalności pozwalającej na budowę sieci SD-WAN, instalacji Sprzętu, wraz z niezbędnym oprogramowaniem, w Centrali Zamawiającego, pilotażowe wdrożenie przez Wykonawcę urządzeń w 3 sekcjach zamiejscowych Zamawiającego, udzielenie niewyłącznej licencji lub sublicencji do związanego ze Sprzętem oprogramowania oraz zapewnienie 36-miesięcznego serwisu gwarancyjnego Sprzętu, zgodnie z postanowieniami zawartymi w Istotnych Postanowieniach Umowy, zwanych dalej IPU, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
1) rozbudowy posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Citrix ADC SDX 14000 o funkcjonalności pozwalające na budowę sieci SD-WAN zgodnych z Zestawieniem Sprzętu 1 - 4 i wymaganiami funkcjonalnymi określonymi w Załączniku nr 1 (dalej jako „Sprzęt”);
2) instalacji Sprzętu, wraz z niezbędnym oprogramowaniem, w Centrali Zamawiającego, pilotażowe wdrożenie przez Wykonawcę urządzeń w 3 sekcjach zamiejscowych Zamawiającego (dalej jako „Wdrożenie”);
3) udzielenia niewyłącznej licencji lub sublicencji do związanego ze Sprzętem oprogramowania (dalej jako „Oprogramowanie”), uprawniającej Zamawiającego do korzystania z oprogramowania przez czas nieoznaczony;
4) zapewnienia 36-miesięcznego serwisu gwarancyjnego Sprzętu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do IPU.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych);
UWAGA: Jeżeli suma gwarancyjna jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający przeliczy podaną kwotę na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, z których każda polegała na dostarczeniu urządzeń brzegowych wraz ze wsparciem technicznym, każda o wartości nie mniejszej niż 450 000 PLN (czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto.
UWAGA 1: W przypadku wartości dostawy wyrażonej w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający przeliczy podaną kwotę na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
UWAGA 2: W przypadku dostawy wykonywanej, tj. takiej, której realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko zakres i wartość takiej dostawy, która została zrealizowana do upływu terminu składania ofert i co do którego Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające jej należyte wykonanie.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym certyfikowanym polskojęzycznym Inżynierem, skierowanym w okresie gwarancji do wykonywania usługi wsparcia, który:
1) posiada certyfikat potwierdzający wiedzę i umiejętności na poziomie zaawansowanym w zakresie co najmniej:
a) usuwania awarii sprzętu i oprogramowania,
b) aktualizacji wersji wszystkich komponentów oprogramowania oraz przeprowadzania odpowiednich testów po ww. aktualizacjach,
c) wdrażania nowych funkcjonalności oprogramowania, wynikających
z ww. aktualizacji,
d) pełnej konfiguracji oprogramowania na życzenie Zamawiającego.
Przez certyfikat, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, należy rozumieć certyfikat lub świadectwo ukończenia szkolenia, wystawiony przez producenta zaoferowanego sprzętu lub przez niezależny od Wykonawcy ośrodek szkoleniowy lub partnera biznesowego, posiadającego akredytację do prowadzenia certyfikacji lub szkoleń udzieloną przez producenta oferowanego sprzętu.
2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy usługi wsparcia dla zaoferowanego sprzętu.
W przypadku, gdy Inżynier, który będzie skierowany do wykonywania usługi wsparcia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje usługi wsparcia w kilku okresach krótszych niż 12 miesięcy, Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dopuszcza wykazanie kilku kolejnych okresów świadczenia usługi wsparcia, łącznie nie krótszych niż 12 miesięcy. Okresy świadczenia usługi wsparcia technicznego nie muszą następować bezpośrednio po sobie - dopuszcza się przerwy między tymi okresami.
Inżynier skierowany do wykonywania usługi wsparcia musi posługiwać się językiem polskim w stopniu biegłym.
W przypadku osób, dla których język polski jest językiem obcym, biegłe posługiwanie się językiem polskim musi być udokumentowane certyfikatem potwierdzającym znajomość języka polskiego na poziomie C2, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego lub jej następcę – Państwową Komisję do spraw Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:
a) sytuacji ekonomicznej - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych).
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający dopuszcza złożenie innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu;
b) zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
- wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, lub wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu dostaw zostanie udostępniony przez Zamawiającego wraz z wezwaniem Wykonawcy do złożenia oświadczeń i dokumentów)
oraz
- dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy Zamawiający (KOWR lub jego poprzednicy prawni) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
c) zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia publicznego:
- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej Umowy na warunkach określonych w art. 144 Pzp, w szczególności w przypadku zmiany:
1) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w stosunku do obowiązujących na chwilę zawarcia niniejszej Umowy, przy czym zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy i może prowadzić do zmiany wyłącznie tych postanowień Umowy, do których się odnosi;
2) adresu dostawy - miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres w tej samej miejscowości;
3) terminów realizacji dostawy - w razie zajścia przypadku siły wyższej;
4) terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu Umowy – zmiana
o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych;
5) terminu realizacji przedmiotu Umowy - w razie zajścia przypadku siły wyższej.
6) w zakresie oferowanego Sprzętu, jego komponentów i szczegółowych parametrów technicznych wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do Umowy, tylko w przypadku, gdy jednocześnie spełnione będą wszystkie następujące warunki:
a) zmiana jest spowodowana zaprzestaniem produkcji i sprzedaży oferowanego Sprzętu, bądź jego komponentów w okresie między datą złożenia oferty a datą wykonania Umowy, a Wykonawca, przed terminem wykonania Umowy przedstawi Zamawiającemu potwierdzający ten fakt oryginał oświadczenia producenta Sprzętu, bądź jego komponentów,
b) w wyniku zmian zostanie dostarczony fabrycznie nowy Sprzęt o parametrach nie gorszych, niż pierwotnie oferowany i spełniający wszystkie wymagania, co zostanie potwierdzone dostarczonym przez Wykonawcę oświadczeniem producenta pierwotnie oferowanego Sprzętu, bądź jego komponentów, oraz wynikami niezależnych testów wymaganymi w Załączniku nr 1 do Umowy,
c) cena Sprzętu dostarczonego po zmianach nie będzie wyższa niż cena określona w § 6 ust. 1 Umowy,
d) termin realizacji Umowy nie ulegnie zmianie,
e) Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29-09-2020 r., o godz. 12.00 w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, Warszawa. Informacja o sali, w której odbędzie się otwarcie ofert, zostanie zamieszczona w dniu otwarcia przy Kancelarii
|