DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH

Data publikacji 2020-09-21
Data zakończenia 2020-09-29 00:00:00
Instytucja Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587658-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów hutniczych szczegółowo opisanych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ podzielonych na cztery (4) części, w tym:
1.1. Część 1 – Blacha, kształtownik, kątownik,
1.2. Część 2 – Nakrętka i pręt.
1.3. Część 3 – Rury 1,
1.4. Część 4 – Rury 2.
2. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia w tym m.in. koszty cięcia, dostawy, rozładunku, opakowań, ubezpieczenia oraz wydania świadectw/certyfikatów
i oświadczeń o preferencyjnym pochodzeniu.
3. Wykonawca na własny koszt i na własną odpowiedzialność dostarczy materiały hutnicze do siedziby Zamawiającego.
4. Materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu.
5. Wykonawca do dostawy zobowiązany będzie załączyć atest hutniczy lub świadectwo jakości lub certyfikat dopuszczający artykuł na rynku Unii Europejskiej na dostarczony asortyment.
6. Produkty muszą spełniać wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wprowadzenia na rynek.
7. Jeżeli środek transportu, w którym będzie następowała dostawa asortymentu do Zamawiającego, nie będzie posiadał zamkniętej skrzyni ładownej, to Wykonawca będzie zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przewożonych produktów przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych.
8. Materiał nie może posiadać śladów korozji lub nalotu z wyjątkiem śladów przewidzianych normą wykonania. Asortyment musi być określony stosowną normą oraz zgodnie z nią zabezpieczony olejem. Niedopuszczalne jest również dostarczenie asortymentu uszkodzonego, mokrego oraz o postrzępionych brzegach.
9. Gatunki stali winny być zgodne z gatunkami wskazanymi w załączniku nr 3 do SIWZ i zgodne z normami PN-EN.
10. Zamawiający przy rozliczeniu przedmiotu zamówienia dopuszcza zmianę ilości niż określoną w załączniku nr 3, ale tylko i wyłącznie wynikającą z ciężaru rzeczywistego/długości rzeczywistej produktów oraz precyzji cięcia (dot. Części 1-4). Zamawiający zastrzega, iż różnica w długościach odcinków wymaganych i opisanych w załączniku nr 3 może wynosić maksymalnie +500mm (nie może być mniejsza) (dot. Części 3)
11. Gwarancja jakości na ofertowany produkt winna być zgodna z gwarancją producenta.
12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36b83313-0039-4c3e-849f-58c53c7e84f2
Biuletyn 587658-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
Regon 25945000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 710 041
Zamawiajacy fax 322 710 809
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@ichpw.pl
Adres strony url www.ichpw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu -
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia -
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.ichpw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca Adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Instytucie Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, w kancelarii głównej.
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
Numer referencyjny 22/ichpw/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci -
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy -
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów hutniczych szczegółowo opisanych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ podzielonych na cztery (4) części, w tym: 1.1. Część 1 – Blacha, kształtownik, kątownik, 1.2. Część 2 – Nakrętka i pręt. 1.3. Część 3 – Rury 1, 1.4. Część 4 – Rury 2. 2. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia w tym m.in. koszty cięcia, dostawy, rozładunku, opakowań, ubezpieczenia oraz wydania świadectw/certyfikatów i oświadczeń o preferencyjnym pochodzeniu. 3. Wykonawca na własny koszt i na własną odpowiedzialność dostarczy materiały hutnicze do siedziby Zamawiającego. 4. Materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu. 5. Wykonawca do dostawy zobowiązany będzie załączyć atest hutniczy lub świadectwo jakości lub certyfikat dopuszczający artykuł na rynku Unii Europejskiej na dostarczony asortyment. 6. Produkty muszą spełniać wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wprowadzenia na rynek. 7. Jeżeli środek transportu, w którym będzie następowała dostawa asortymentu do Zamawiającego, nie będzie posiadał zamkniętej skrzyni ładownej, to Wykonawca będzie zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przewożonych produktów przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych. 8. Materiał nie może posiadać śladów korozji lub nalotu z wyjątkiem śladów przewidzianych normą wykonania. Asortyment musi być określony stosowną normą oraz zgodnie z nią zabezpieczony olejem. Niedopuszczalne jest również dostarczenie asortymentu uszkodzonego, mokrego oraz o postrzępionych brzegach. 9. Gatunki stali winny być zgodne z gatunkami wskazanymi w załączniku nr 3 do SIWZ i zgodne z normami PN-EN. 10. Zamawiający przy rozliczeniu przedmiotu zamówienia dopuszcza zmianę ilości niż określoną w załączniku nr 3, ale tylko i wyłącznie wynikającą z ciężaru rzeczywistego/długości rzeczywistej produktów oraz precyzji cięcia (dot. Części 1-4). Zamawiający zastrzega, iż różnica w długościach odcinków wymaganych i opisanych w załączniku nr 3 może wynosić maksymalnie +500mm (nie może być mniejsza) (dot. Części 3) 11. Gwarancja jakości na ofertowany produkt winna być zgodna z gwarancją producenta. 12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst -
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia w odniesieniu do wszystkich części wynosi maksymalnie do 21 dni licząc od daty zawarcia umowy. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44000000-0 Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44172000-6 Arkusze budowlane blachy, 44332000-6 Pręty (budowlane) (Część 1), 44332000-6 Pręty (budowlane) (44531600-7 Nakrętki (Część 2), 44163100-1 Rury (Część 3 i 4),
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe -
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP a) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, b) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) oraz 16)-20), a także art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3. W okolicznościach wskazanych w pkt 10.3.2.2. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia stosownych rubryk w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 10.3.2.2. SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione -
Wadium -
Przewiduje udzielenie zaliczek -
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe -
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe -
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe -
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona -
Elementy aukcji elektronicznej -
Informaje udostepnione wykonawcom -
Informaje przebiegu aukcji -
Warunki do licytacji -
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego -
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja -
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania -
IV 3 1 etapy negocjacji -
IV 3 2 opis potrzeb -
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod -
IV 3 2 wstepny harmonogram -
IV 3 3 ElementyOpisu -
IV 4 6 -
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym: 1. zmiany z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2. zmiany z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Zamawiającego i Wykonawcy, 3. zmiany terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 4. zmiany lub rezygnacji z udziału Podwykonawcy lub podmiotu trzeciego, (który nie jest Podwykonawcą). W takim przypadku nowy podmiot lub Wykonawca powinien wykazywać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy, 5. zmiany ceny, w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury.
IV 6 1 sposob udostepniania -
IV 4 4 data 2020-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody -
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przedmiot zamówienia jest finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach projektu pn.: „Centrum Czystych Technologii Węglowych” w ramach Programu wsparcia kosztów utrzymania infrastruktury badawczej „Panda 2”.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Blacha, kształtownik, kątownik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal -
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe -
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nakrętka i pręt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe -
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rury 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe -
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rury 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe -
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)