Świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibą Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i Centrum Zapasowym przy ul. Gospodarczej 12 w Katowicach a lokalizacjami zdalnymi

Data publikacji 2020-09-21
Data zakończenia 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577812-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibą Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i Centrum zapasowym przy ul. Gospodarczej 12 w Katowicach a 15 lokalizacjami zdalnymi typ 2 oraz 4 lokalizacjami zdalnymi typ 1, zgodnie z SIWZ, w tym z formularzem opis przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy.
Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. 2. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązanie techniczne związane z instalacją nowej infrastruktury technicznej w danej lokalizacji /np. montaż dodatkowej instalacji lub urządzeń (np. na dachu, elewacji lub innych pomieszczeniach danego budynku) poza istniejącym w danej lokalizacji okablowaniem albo dokonanie zmian w istniejącej infrastrukturze/, zobowiązany jest złożyć w formularzu oferty oświadczenie, iż przed złożeniem oferty dokonał stosownych uzgodnień z właścicielem danego obiektu w kwestii przyjętych rozwiązań technicznych związanych z uruchomieniem usługi w danej lokalizacji, uzyskując jego akceptację (na piśmie lub pocztą elektroniczną e-mail). Kwestię szczegółowo opisuje SIWZ. 3. Miejsce wykonania zamówienia: Lokalizacje stanowiące własność NFZ:
1) Katowice, ul. Kossutha 13; 2) Częstochowa, ul. Czartoryska 28; 3) Rybnik, ul. 3 Maja 29.
Lokalizacje nie stanowiące własności NFZ:
1) Centrum zapasowe, Katowice, ul. Gospodarcza 12 właściciel: 3S Data Center S.A. ul. Gospodarcza 12, Katowice;2) Bielsko-Biała, ul. Karpacka 24; właściciel: Inelo Stocerz Sp.j. Bielsko-Biała, ul. Karpackiej 24/U2B; 3) Bytom, ul. Wrocławska 32-34; właściciel: BYTOM SQUARE Sp. z o.o. Bytom, ul. Wrocławska 32; 4) Chorzów, ul. Katowicka 105; właściciel: UM działający przez Zarządcę, tj. Zakład Komunalny PGM w Chorzowie, ul. Bałtycka 8; 5) Cieszyn, ul. Bobrecka 27; właściciel: ELSET Sp. z o.o., ul. Bobrecka 27, Cieszyn; 6) Dąbrowa Górnicza, ul. Stanisława Skibińskiego 1; właściciel: Gmina Dąbrowa Górnicza, w imieniu której działa MZBM z siedzibą w Dąbrowie Górniczej ul. Tysiąclecia 20; 7) Gliwice, ul. Wincentego Pola 7; właściciel: Gliwicki Zakład Urządzeń Technicznych GZUT S.A. Gliwice, ul. Robotnicza 2; 8) Kłobuck, ul. 11 Listopada 5A; właściciel: ZOZ w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5c; 9) Lubliniec, ul. Sobieskiego 9; właściciel: Powiat Lubliniecki, Lubliniec, ul. Paderewskiego 7;
10) Myszków, ul. Kościuszki 26; właściciel: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, Myszków; 11) Piekary Śląskie, ul. Tadeusza Kościuszki 22; właściciel: Gmina Piekary Śl. ul. Bytomska 84;
12) Racibórz, ul. Gamowska 3; właściciel: Szpital Rejonowy im. Dr Józefa Rostka, Racibórz, ul. Gamowska 3; 13) Sosnowiec, ul. Modrzejowska 32a; właściciel: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych, Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 10A, Sosnowiec; 14) Tychy, ul. Grota-Roweckiego 42; właściciel: Tyskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Budowlanych 59, Tychy; 15) Zabrze, ul. Ślęczka 20; właściciel: Gmina Miejska Zabrze z siedzibą w UM, ul. Powstańców Śl. 5-7, reprezentowana przez Zarząd Budynków Miejskich - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.,
pl. Warszawski 10, Zabrze; 16) Zawiercie, ul. Towarowa 22; właściciel: Zakład Budowlano-Betoniarski Andrzej Mizera, Zawiercie, ul. Żwirki i Wigury 14; 17) Żywiec, ul. Dworcowa 23; administrator: Artur Marszałek, Żywiec, ul. Dworcowa 23; 18) Tarnowskie Góry ul. Piastowska 1; właściciel Aneta Sznajder Tarnowskie Góry. Uwaga! Podział na lokalizacje zdalne typ 1 i typ 2 oraz lokalizacje główne wskazuje formularz opis przedmiotu zamówienia. 4. Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowi część zamówienia na wszystkie usługi tego samego rodzaju planowane przez Śląski OW NFZ w roku 2020 (zamówienie udzielane w częściach).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6962eaf7-a370-49a6-b425-8fb6217b7da9
Biuletyn 577812-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Regon 15447382000300
Zamawiajacy adres ulica ul. Kossutha
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7351547, 7351637
Zamawiajacy fax 327 351 636
Zamawiajacy email inwestycje@nfz-katowice.pl
Adres strony url www.nfz-katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.nfz-katowice.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.nfz-katowice.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A. W związku z ogłoszonym stanem epidemii zob. pkt XI ppkt 1a SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibą Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i Centrum Zapasowym przy ul. Gospodarczej 12 w Katowicach a lokalizacjami zdalnymi
Numer referencyjny 13/pn/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibą Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i Centrum zapasowym przy ul. Gospodarczej 12 w Katowicach a 15 lokalizacjami zdalnymi typ 2 oraz 4 lokalizacjami zdalnymi typ 1, zgodnie z SIWZ, w tym z formularzem opis przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. 2. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązanie techniczne związane z instalacją nowej infrastruktury technicznej w danej lokalizacji /np. montaż dodatkowej instalacji lub urządzeń (np. na dachu, elewacji lub innych pomieszczeniach danego budynku) poza istniejącym w danej lokalizacji okablowaniem albo dokonanie zmian w istniejącej infrastrukturze/, zobowiązany jest złożyć w formularzu oferty oświadczenie, iż przed złożeniem oferty dokonał stosownych uzgodnień z właścicielem danego obiektu w kwestii przyjętych rozwiązań technicznych związanych z uruchomieniem usługi w danej lokalizacji, uzyskując jego akceptację (na piśmie lub pocztą elektroniczną e-mail). Kwestię szczegółowo opisuje SIWZ. 3. Miejsce wykonania zamówienia: Lokalizacje stanowiące własność NFZ: 1) Katowice, ul. Kossutha 13; 2) Częstochowa, ul. Czartoryska 28; 3) Rybnik, ul. 3 Maja 29. Lokalizacje nie stanowiące własności NFZ: 1) Centrum zapasowe, Katowice, ul. Gospodarcza 12 właściciel: 3S Data Center S.A. ul. Gospodarcza 12, Katowice;2) Bielsko-Biała, ul. Karpacka 24; właściciel: Inelo Stocerz Sp.j. Bielsko-Biała, ul. Karpackiej 24/U2B; 3) Bytom, ul. Wrocławska 32-34; właściciel: BYTOM SQUARE Sp. z o.o. Bytom, ul. Wrocławska 32; 4) Chorzów, ul. Katowicka 105; właściciel: UM działający przez Zarządcę, tj. Zakład Komunalny PGM w Chorzowie, ul. Bałtycka 8; 5) Cieszyn, ul. Bobrecka 27; właściciel: ELSET Sp. z o.o., ul. Bobrecka 27, Cieszyn; 6) Dąbrowa Górnicza, ul. Stanisława Skibińskiego 1; właściciel: Gmina Dąbrowa Górnicza, w imieniu której działa MZBM z siedzibą w Dąbrowie Górniczej ul. Tysiąclecia 20; 7) Gliwice, ul. Wincentego Pola 7; właściciel: Gliwicki Zakład Urządzeń Technicznych GZUT S.A. Gliwice, ul. Robotnicza 2; 8) Kłobuck, ul. 11 Listopada 5A; właściciel: ZOZ w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5c; 9) Lubliniec, ul. Sobieskiego 9; właściciel: Powiat Lubliniecki, Lubliniec, ul. Paderewskiego 7; 10) Myszków, ul. Kościuszki 26; właściciel: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, Myszków; 11) Piekary Śląskie, ul. Tadeusza Kościuszki 22; właściciel: Gmina Piekary Śl. ul. Bytomska 84; 12) Racibórz, ul. Gamowska 3; właściciel: Szpital Rejonowy im. Dr Józefa Rostka, Racibórz, ul. Gamowska 3; 13) Sosnowiec, ul. Modrzejowska 32a; właściciel: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych, Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 10A, Sosnowiec; 14) Tychy, ul. Grota-Roweckiego 42; właściciel: Tyskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Budowlanych 59, Tychy; 15) Zabrze, ul. Ślęczka 20; właściciel: Gmina Miejska Zabrze z siedzibą w UM, ul. Powstańców Śl. 5-7, reprezentowana przez Zarząd Budynków Miejskich - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., pl. Warszawski 10, Zabrze; 16) Zawiercie, ul. Towarowa 22; właściciel: Zakład Budowlano-Betoniarski Andrzej Mizera, Zawiercie, ul. Żwirki i Wigury 14; 17) Żywiec, ul. Dworcowa 23; administrator: Artur Marszałek, Żywiec, ul. Dworcowa 23; 18) Tarnowskie Góry ul. Piastowska 1; właściciel Aneta Sznajder Tarnowskie Góry. Uwaga! Podział na lokalizacje zdalne typ 1 i typ 2 oraz lokalizacje główne wskazuje formularz opis przedmiotu zamówienia. 4. Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowi część zamówienia na wszystkie usługi tego samego rodzaju planowane przez Śląski OW NFZ w roku 2020 (zamówienie udzielane w częściach).
Cpv glowny przedmiot 72318000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow --- Termin wykonania zamówienia: w okresie 24 miesięcy, tj. od dnia 02.12.2020 r. do dnia 02.12.2022 r. Uruchomienie usługi (rozpoczęcie świadczenia usługi) winno nastąpić najpóźniej w dniu 01.12.2020 r. Zastrzega się, iż jeżeli zawarcie umowy nastąpi po dniu 02.12.2020 r., termin wykonania zamówienia zostanie określony następująco: Uruchomienie usługi (rozpoczęcie świadczenia usługi) nastąpi w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy „Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w okresie 24 miesięcy licząc od dnia uruchomienia usługi (zakończenie świadczenia usługi nastąpi w dniu odpowiadającym nazwą lub datą dniowi rozpoczęcia świadczenia usługi – zgodnie z art. 112 k.c.).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione --- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.nfz-katowice.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…). Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ. Kwestie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia reguluje SIWZ. --- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw. --- Zamawiający nie określa (nie stawia) żadnych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 pzp (art. 22 ust.1b pzp).
Czy wadium 1
Wadium 1. Na podstawie art. 45 ust.2 i ust.4 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst I. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z korzystania z usług Wykonawcy w jednej lub kilku lokalizacjach objętych umową, w sytuacji likwidacji lokalizacji bądź zmiany tejże lokalizacji na inną, z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust. 17 umowy (tu: pkt 3). O zamiarze rezygnacji z usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie ze wskazaniem dnia, od którego winno nastąpić zaprzestanie świadczenia usługi przez Wykonawcę. Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę o niniejszym na co najmniej 30 dni przed wskazaną datą zaprzestania świadczenia usługi. Wykonawcy nie przysługują z tytułu rezygnacji z usługi przez Zamawiającego żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W takiej sytuacji nastąpi obniżenie wynagrodzenia całkowitego umowy o wysokość abonamentu dotyczącego danej/danych lokalizacji, odpowiednio do okresu pozostałego do realizacji umowy. Rozliczenie z tytułu abonamentu nastąpi z uwzględnieniem zasady, że należność za 1 dzień odpowiada 1/30 wysokości abonamentu miesięcznego brutto w danej lokalizacji. Ewentualne zmiany we wskazanym zakresie zostaną wprowadzone stosownym aneksem do umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo czasowej rezygnacji z korzystania z usług Wykonawcy w jednej lub kilku lokalizacjach objętych umową. Postanowienia § 1 ust.15 umowy (tu: pkt. 1) znajdą tu odpowiednie zastosowanie. 3. W przypadku zmiany adresu danej lokalizacji na inny, Wykonawca wyraża gotowość, pod warunkiem dysponowania odpowiednimi możliwościami technicznymi z uwzględnieniem aspektu ekonomicznego, do bezpłatnego uruchomienia usługi w nowej lokalizacji przy jednoczesnym zachowaniu parametrów usługi nie gorszych niż określone dla pierwotnej lokalizacji oraz przy jednoczesnym zachowaniu warunków, w tym także warunków finansowych, określonych dla pierwotnej lokalizacji. Ewentualna zmiana we wskazanym zakresie zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy ze wskazaniem daty rozpoczęcia świadczenia usługi w nowej lokalizacji. II. 1. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi (stosownie do art. 36b ust.1a ustawy Prawo zamówień publicznych). – jeżeli dotyczy. 2. W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 13/pn/2020. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy z podaniem przyczyny zmiany bądź rezygnacji, oraz w przypadku zmiany – ze wskazaniem nowego podwykonawcy (jeżeli dotyczy). III. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, do cen jednostkowych netto, o których mowa w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w wysokości obowiązującej na skutek dokonanej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia całkowitego brutto umowy (§ 3 ust. 1), Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nieposiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto równej cenie oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 13/pn/2020. W przypadku skrócenia terminu realizacji umowy, rozliczenie nastąpi z uwzględnieniem zasady, że należność za 1 dzień odpowiada 1/30 abonamentu miesięcznego brutto w danej lokalizacji. W konsekwencji suma wystawionych faktur VAT może być niższa od ceny brutto oferty. Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia brutto umowy i/lub skrócenia terminu realizacji umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT. IV. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy. V. Wzór umowy określa również okoliczności uprawniające Zamawiającego do rozwiązania umowy.
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 --- Kwestie dotyczące klauzuli RODO reguluje SIWZ. ---- Zamawiający informuje, iż z uwagi na ogłoszony stan epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.2020, poz.491 ze zm.) oraz wprowadzone w związku z tym obostrzenia, korespondencja przychodząca do Śląskiego OW NFZ przed zarejestrowaniem poddawana jest 24-godzinnej kwarantannie. Wykonawca proszony jest o uwzględnienie niniejszego przy składaniu ofert. ---- W związku z ogłoszonym stanem epidemii na obszarze RP (Dz.U. z 2020 r. poz. 491 ze zm.), transmisja z otwarcia ofert będzie dostępna na oficjalnym kanale Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, pod adresem: https://www.youtube.com/channel/UCZbvmyIemjT-wkcA5Yj_57w

Criterion

Kryteria Przepustowość łączy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Łączna moc urządzeń Wykonawcy na potrzeby usługi transmisji danych
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin usunięcia awarii
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)