1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibą Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i Centrum zapasowym przy ul. Gospodarczej 12 w Katowicach a 15 lokalizacjami zdalnymi typ 2 oraz 4 lokalizacjami zdalnymi typ 1, zgodnie z SIWZ, w tym z formularzem opis przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy.
Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. 2. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązanie techniczne związane z instalacją nowej infrastruktury technicznej w danej lokalizacji /np. montaż dodatkowej instalacji lub urządzeń (np. na dachu, elewacji lub innych pomieszczeniach danego budynku) poza istniejącym w danej lokalizacji okablowaniem albo dokonanie zmian w istniejącej infrastrukturze/, zobowiązany jest złożyć w formularzu oferty oświadczenie, iż przed złożeniem oferty dokonał stosownych uzgodnień z właścicielem danego obiektu w kwestii przyjętych rozwiązań technicznych związanych z uruchomieniem usługi w danej lokalizacji, uzyskując jego akceptację (na piśmie lub pocztą elektroniczną e-mail). Kwestię szczegółowo opisuje SIWZ. 3. Miejsce wykonania zamówienia: Lokalizacje stanowiące własność NFZ:
1) Katowice, ul. Kossutha 13; 2) Częstochowa, ul. Czartoryska 28; 3) Rybnik, ul. 3 Maja 29.
Lokalizacje nie stanowiące własności NFZ:
1) Centrum zapasowe, Katowice, ul. Gospodarcza 12 właściciel: 3S Data Center S.A. ul. Gospodarcza 12, Katowice;2) Bielsko-Biała, ul. Karpacka 24; właściciel: Inelo Stocerz Sp.j. Bielsko-Biała, ul. Karpackiej 24/U2B; 3) Bytom, ul. Wrocławska 32-34; właściciel: BYTOM SQUARE Sp. z o.o. Bytom, ul. Wrocławska 32; 4) Chorzów, ul. Katowicka 105; właściciel: UM działający przez Zarządcę, tj. Zakład Komunalny PGM w Chorzowie, ul. Bałtycka 8; 5) Cieszyn, ul. Bobrecka 27; właściciel: ELSET Sp. z o.o., ul. Bobrecka 27, Cieszyn; 6) Dąbrowa Górnicza, ul. Stanisława Skibińskiego 1; właściciel: Gmina Dąbrowa Górnicza, w imieniu której działa MZBM z siedzibą w Dąbrowie Górniczej ul. Tysiąclecia 20; 7) Gliwice, ul. Wincentego Pola 7; właściciel: Gliwicki Zakład Urządzeń Technicznych GZUT S.A. Gliwice, ul. Robotnicza 2; 8) Kłobuck, ul. 11 Listopada 5A; właściciel: ZOZ w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5c; 9) Lubliniec, ul. Sobieskiego 9; właściciel: Powiat Lubliniecki, Lubliniec, ul. Paderewskiego 7;
10) Myszków, ul. Kościuszki 26; właściciel: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, Myszków; 11) Piekary Śląskie, ul. Tadeusza Kościuszki 22; właściciel: Gmina Piekary Śl. ul. Bytomska 84;
12) Racibórz, ul. Gamowska 3; właściciel: Szpital Rejonowy im. Dr Józefa Rostka, Racibórz, ul. Gamowska 3; 13) Sosnowiec, ul. Modrzejowska 32a; właściciel: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych, Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 10A, Sosnowiec; 14) Tychy, ul. Grota-Roweckiego 42; właściciel: Tyskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Budowlanych 59, Tychy; 15) Zabrze, ul. Ślęczka 20; właściciel: Gmina Miejska Zabrze z siedzibą w UM, ul. Powstańców Śl. 5-7, reprezentowana przez Zarząd Budynków Miejskich - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.,
pl. Warszawski 10, Zabrze; 16) Zawiercie, ul. Towarowa 22; właściciel: Zakład Budowlano-Betoniarski Andrzej Mizera, Zawiercie, ul. Żwirki i Wigury 14; 17) Żywiec, ul. Dworcowa 23; administrator: Artur Marszałek, Żywiec, ul. Dworcowa 23; 18) Tarnowskie Góry ul. Piastowska 1; właściciel Aneta Sznajder Tarnowskie Góry. Uwaga! Podział na lokalizacje zdalne typ 1 i typ 2 oraz lokalizacje główne wskazuje formularz opis przedmiotu zamówienia. 4. Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowi część zamówienia na wszystkie usługi tego samego rodzaju planowane przez Śląski OW NFZ w roku 2020 (zamówienie udzielane w częściach).
|
GuidZP400 |
6962eaf7-a370-49a6-b425-8fb6217b7da9
|
Biuletyn |
577812-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
|
Regon |
15447382000300
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kossutha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 7351547, 7351637
|
Zamawiajacy fax |
327 351 636
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@nfz-katowice.pl
|
Adres strony url |
www.nfz-katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.nfz-katowice.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.nfz-katowice.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A. W związku z ogłoszonym stanem epidemii zob. pkt XI ppkt 1a SIWZ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibą Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i Centrum Zapasowym przy ul. Gospodarczej 12 w Katowicach a lokalizacjami zdalnymi
|
Numer referencyjny |
13/pn/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibą Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 i Centrum zapasowym przy ul. Gospodarczej 12 w Katowicach a 15 lokalizacjami zdalnymi typ 2 oraz 4 lokalizacjami zdalnymi typ 1, zgodnie z SIWZ, w tym z formularzem opis przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy.
Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. 2. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązanie techniczne związane z instalacją nowej infrastruktury technicznej w danej lokalizacji /np. montaż dodatkowej instalacji lub urządzeń (np. na dachu, elewacji lub innych pomieszczeniach danego budynku) poza istniejącym w danej lokalizacji okablowaniem albo dokonanie zmian w istniejącej infrastrukturze/, zobowiązany jest złożyć w formularzu oferty oświadczenie, iż przed złożeniem oferty dokonał stosownych uzgodnień z właścicielem danego obiektu w kwestii przyjętych rozwiązań technicznych związanych z uruchomieniem usługi w danej lokalizacji, uzyskując jego akceptację (na piśmie lub pocztą elektroniczną e-mail). Kwestię szczegółowo opisuje SIWZ. 3. Miejsce wykonania zamówienia: Lokalizacje stanowiące własność NFZ:
1) Katowice, ul. Kossutha 13; 2) Częstochowa, ul. Czartoryska 28; 3) Rybnik, ul. 3 Maja 29.
Lokalizacje nie stanowiące własności NFZ:
1) Centrum zapasowe, Katowice, ul. Gospodarcza 12 właściciel: 3S Data Center S.A. ul. Gospodarcza 12, Katowice;2) Bielsko-Biała, ul. Karpacka 24; właściciel: Inelo Stocerz Sp.j. Bielsko-Biała, ul. Karpackiej 24/U2B; 3) Bytom, ul. Wrocławska 32-34; właściciel: BYTOM SQUARE Sp. z o.o. Bytom, ul. Wrocławska 32; 4) Chorzów, ul. Katowicka 105; właściciel: UM działający przez Zarządcę, tj. Zakład Komunalny PGM w Chorzowie, ul. Bałtycka 8; 5) Cieszyn, ul. Bobrecka 27; właściciel: ELSET Sp. z o.o., ul. Bobrecka 27, Cieszyn; 6) Dąbrowa Górnicza, ul. Stanisława Skibińskiego 1; właściciel: Gmina Dąbrowa Górnicza, w imieniu której działa MZBM z siedzibą w Dąbrowie Górniczej ul. Tysiąclecia 20; 7) Gliwice, ul. Wincentego Pola 7; właściciel: Gliwicki Zakład Urządzeń Technicznych GZUT S.A. Gliwice, ul. Robotnicza 2; 8) Kłobuck, ul. 11 Listopada 5A; właściciel: ZOZ w Kłobucku, ul. 11 Listopada 5c; 9) Lubliniec, ul. Sobieskiego 9; właściciel: Powiat Lubliniecki, Lubliniec, ul. Paderewskiego 7;
10) Myszków, ul. Kościuszki 26; właściciel: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, Myszków; 11) Piekary Śląskie, ul. Tadeusza Kościuszki 22; właściciel: Gmina Piekary Śl. ul. Bytomska 84;
12) Racibórz, ul. Gamowska 3; właściciel: Szpital Rejonowy im. Dr Józefa Rostka, Racibórz, ul. Gamowska 3; 13) Sosnowiec, ul. Modrzejowska 32a; właściciel: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych, Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 10A, Sosnowiec; 14) Tychy, ul. Grota-Roweckiego 42; właściciel: Tyskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Budowlanych 59, Tychy; 15) Zabrze, ul. Ślęczka 20; właściciel: Gmina Miejska Zabrze z siedzibą w UM, ul. Powstańców Śl. 5-7, reprezentowana przez Zarząd Budynków Miejskich - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.,
pl. Warszawski 10, Zabrze; 16) Zawiercie, ul. Towarowa 22; właściciel: Zakład Budowlano-Betoniarski Andrzej Mizera, Zawiercie, ul. Żwirki i Wigury 14; 17) Żywiec, ul. Dworcowa 23; administrator: Artur Marszałek, Żywiec, ul. Dworcowa 23; 18) Tarnowskie Góry ul. Piastowska 1; właściciel Aneta Sznajder Tarnowskie Góry. Uwaga! Podział na lokalizacje zdalne typ 1 i typ 2 oraz lokalizacje główne wskazuje formularz opis przedmiotu zamówienia. 4. Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowi część zamówienia na wszystkie usługi tego samego rodzaju planowane przez Śląski OW NFZ w roku 2020 (zamówienie udzielane w częściach).
|
Cpv glowny przedmiot |
72318000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
--- Termin wykonania zamówienia: w okresie 24 miesięcy, tj. od dnia 02.12.2020 r. do dnia 02.12.2022 r. Uruchomienie usługi (rozpoczęcie świadczenia usługi) winno nastąpić najpóźniej w dniu 01.12.2020 r.
Zastrzega się, iż jeżeli zawarcie umowy nastąpi po dniu 02.12.2020 r., termin wykonania zamówienia zostanie określony następująco: Uruchomienie usługi (rozpoczęcie świadczenia usługi) nastąpi w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy „Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w okresie 24 miesięcy licząc od dnia uruchomienia usługi (zakończenie świadczenia usługi nastąpi w dniu odpowiadającym nazwą lub datą dniowi rozpoczęcia świadczenia usługi – zgodnie z art. 112 k.c.).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
--- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.nfz-katowice.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…). Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ. Kwestie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia reguluje SIWZ.
--- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw. --- Zamawiający nie określa (nie stawia) żadnych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 pzp (art. 22 ust.1b pzp).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Na podstawie art. 45 ust.2 i ust.4 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp).
Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione
w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
I. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z korzystania z usług Wykonawcy w jednej lub kilku lokalizacjach objętych umową, w sytuacji likwidacji lokalizacji bądź zmiany tejże lokalizacji na inną, z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust. 17 umowy (tu: pkt 3). O zamiarze rezygnacji z usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie ze wskazaniem dnia, od którego winno nastąpić zaprzestanie świadczenia usługi przez Wykonawcę. Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę o niniejszym na co najmniej 30 dni przed wskazaną datą zaprzestania świadczenia usługi. Wykonawcy nie przysługują z tytułu rezygnacji z usługi przez Zamawiającego żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W takiej sytuacji nastąpi obniżenie wynagrodzenia całkowitego umowy o wysokość abonamentu dotyczącego danej/danych lokalizacji, odpowiednio do okresu pozostałego do realizacji umowy. Rozliczenie z tytułu abonamentu nastąpi z uwzględnieniem zasady, że należność za 1 dzień odpowiada 1/30 wysokości abonamentu miesięcznego brutto w danej lokalizacji. Ewentualne zmiany we wskazanym zakresie zostaną wprowadzone stosownym aneksem do umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo czasowej rezygnacji z korzystania z usług Wykonawcy w jednej lub kilku lokalizacjach objętych umową. Postanowienia § 1 ust.15 umowy (tu: pkt. 1) znajdą tu odpowiednie zastosowanie. 3. W przypadku zmiany adresu danej lokalizacji na inny, Wykonawca wyraża gotowość, pod warunkiem dysponowania odpowiednimi możliwościami technicznymi z uwzględnieniem aspektu ekonomicznego, do bezpłatnego uruchomienia usługi w nowej lokalizacji przy jednoczesnym zachowaniu parametrów usługi nie gorszych niż określone dla pierwotnej lokalizacji oraz przy jednoczesnym zachowaniu warunków, w tym także warunków finansowych, określonych dla pierwotnej lokalizacji. Ewentualna zmiana we wskazanym zakresie zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy ze wskazaniem daty rozpoczęcia świadczenia usługi w nowej lokalizacji. II. 1. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi (stosownie do art. 36b ust.1a ustawy Prawo zamówień publicznych). – jeżeli dotyczy. 2. W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 13/pn/2020. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy z podaniem przyczyny zmiany bądź rezygnacji, oraz w przypadku zmiany – ze wskazaniem nowego podwykonawcy (jeżeli dotyczy). III. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, do cen jednostkowych netto, o których mowa w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w wysokości obowiązującej na skutek dokonanej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia całkowitego brutto umowy (§ 3 ust. 1), Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nieposiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto równej cenie oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 13/pn/2020. W przypadku skrócenia terminu realizacji umowy, rozliczenie nastąpi z uwzględnieniem zasady, że należność za 1 dzień odpowiada 1/30 abonamentu miesięcznego brutto w danej lokalizacji. W konsekwencji suma wystawionych faktur VAT może być niższa od ceny brutto oferty. Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia brutto umowy i/lub skrócenia terminu realizacji umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT.
IV. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy. V. Wzór umowy określa również okoliczności uprawniające Zamawiającego do rozwiązania umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
--- Kwestie dotyczące klauzuli RODO reguluje SIWZ. ---- Zamawiający informuje, iż z uwagi na ogłoszony stan epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.2020, poz.491 ze zm.) oraz wprowadzone w związku z tym obostrzenia, korespondencja przychodząca do Śląskiego OW NFZ przed zarejestrowaniem poddawana jest 24-godzinnej kwarantannie. Wykonawca proszony jest o uwzględnienie niniejszego przy składaniu ofert. ---- W związku z ogłoszonym stanem epidemii na obszarze RP (Dz.U. z 2020 r. poz. 491 ze zm.), transmisja z otwarcia ofert będzie dostępna na oficjalnym kanale Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, pod adresem: https://www.youtube.com/channel/UCZbvmyIemjT-wkcA5Yj_57w
|