PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę druku resortowego dla KWP w Gdańsku

Data publikacji 2020-09-21
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587489-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia3) (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa druku resortowego zgodnie z zał. Nr 1 i 2 do SIWZ.

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy
z dnia 09 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (DZ.U. 2019, poz. 1751).


Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się zrealizować dostawę do magazynu Zamawiającego czynnego w godz. 8.00-14.00, ul. Biskupia 23 80-875 Gdańsk.

O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego telefonicznie pod nr 47 74-14-747 lub 47 74-14-823 i drogą elektroniczną na adres: agata.wasilkowska@gd.policja.gov.pl

W przypadku ewentualnych zastrzeżeń do wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający jest zobowiązany dołączyć do protokołu odbioru listę zastrzeżeń, które Wykonawca jest zobowiązany usunąć najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego przekazania zastrzeżeń.
W przypadku niemożności usunięcia wad, Wykonawca dostarczy materiał nowy wolny od wad
w ww. terminie. Po usunięciu zastrzeżeń Strony dokonają ponownie odbioru przedmiotu umowy
i podpisania protokołu odbioru.

Wykonawca dostarczy druk resortowy zgodnie z załącznikiem nr 1 i w gatunku I .


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.

Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 0654a9d3-b1d1-4399-af88-915e7ce94869
Biuletyn 587489-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
Regon 19123609400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okopowa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-819
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 47 74 14 945, 47 74 14 817,
Zamawiajacy fax 47 74 14 810
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl,
Adres strony url http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę druku resortowego dla KWP w Gdańsku
Numer referencyjny 72/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia3) (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druku resortowego zgodnie z zał. Nr 1 i 2 do SIWZ. Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (DZ.U. 2019, poz. 1751). Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się zrealizować dostawę do magazynu Zamawiającego czynnego w godz. 8.00-14.00, ul. Biskupia 23 80-875 Gdańsk. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego telefonicznie pod nr 47 74-14-747 lub 47 74-14-823 i drogą elektroniczną na adres: agata.wasilkowska@gd.policja.gov.pl W przypadku ewentualnych zastrzeżeń do wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający jest zobowiązany dołączyć do protokołu odbioru listę zastrzeżeń, które Wykonawca jest zobowiązany usunąć najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego przekazania zastrzeżeń. W przypadku niemożności usunięcia wad, Wykonawca dostarczy materiał nowy wolny od wad w ww. terminie. Po usunięciu zastrzeżeń Strony dokonają ponownie odbioru przedmiotu umowy i podpisania protokołu odbioru. Wykonawca dostarczy druk resortowy zgodnie z załącznikiem nr 1 i w gatunku I . SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 4065,04
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust 4 U-PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Termin realizacji - 14 dni od daty podpisania umowy Kryterium oceny Cena - 100% Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony jednorazowo, jest powszechnie dostępny, standardy jakościowe określone są w opisie przedmiotu zamówienia (typ papieru gramatura, sposób zadrukowania), a wszystkie istotne cechy odnoszą się do treści zawartej na poszczególnych drukach, nie generuje dodatkowych kosztów eksploatacyjnych oraz kosztów życia. Zastosowanie kryterium 100% ceny jest kryterium najbardziej obiektywnym i nie zaburzającym zasad uczciwej konkurencji, nie doprowadzi do obniżenia jakości dbałości o środowisko, innowacyjności czy przerzucenia kosztów etap eksploatacji. Zamawiający określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia oraz elementów, które maja charakter istotny .Cykl życia to kolejne lub powiązane fazy istnienia, funkcjonowania przedmiotu dostawy, produkcję, transport, używanie, zużycie, bezpośrednie koszty nabycia także koszty użytkowania. Wg wzorów SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen A. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; B. oświadczenia ( ZAŁ. Nr 3 /1 i 3/2 );
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie z art. 24 ust. 1i ust 5 pkt 1 i art. 25a ust.1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie z art. 25a ust. 1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
Inne dokumenty niewymienione A. Formularz Oferty (zał. nr 2); Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach wraz z wykazem asortymentowym zał. nr 1 do SIWZ. Powyższe dokumenty nie podlega uzupełnieniu i niezłożenie powyższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo . Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginalne lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; 2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)