Wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do druku, druk i dostawa publikacji A5

Data publikacji 2020-09-22
Data zakończenia 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Województwo Łódzkie
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588257-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do druku, wydrukowanie i dostarczenie zeszytu A5 wraz z zakładką do książki.
Część 2 – Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu graficznego, przygotowania do druku, wydrukowanie publikacji zawierającej przepisy kulinarne z wykorzystaniem produktu tradycyjnego
i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wydrukowanych egzemplarzy publikacji i publikacji w wersji elektronicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 (Część 1) i 1A (Część 2) do SIWZ, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w umowie Załącznik nr 6
(Część 1) i 6A (Część 2) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73d855bc-c982-4c98-8058-9d85d1b14bd1
Biuletyn 588257-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Łódzkie
Regon 47207171500000
Zamawiajacy adres ulica al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-051
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 6633385, 6633384
Zamawiajacy fax 426 633 391
Zamawiajacy email or.info@lodzkie.pl
Adres strony url www.lodzkie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Realizacja zamówienia jest współfinansowana przez Unię Europejską Europejski z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lodzkie.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8, Biuro Podawcze (na parterze). (UWAGA: decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do druku, druk i dostawa publikacji A5
Numer referencyjny ASI.272.41.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci wszystkich części tj. 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do druku, wydrukowanie i dostarczenie zeszytu A5 wraz z zakładką do książki. Część 2 – Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu graficznego, przygotowania do druku, wydrukowanie publikacji zawierającej przepisy kulinarne z wykorzystaniem produktu tradycyjnego i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wydrukowanych egzemplarzy publikacji i publikacji w wersji elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 (Część 1) i 1A (Część 2) do SIWZ, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w umowie Załącznik nr 6 (Część 1) i 6A (Część 2) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow ad. II.8) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Część 1 – Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wydrukowane egzemplarze zeszytu i zakładki oraz projekty w formie elektronicznej w terminie do 7 dni roboczych od dnia uzyskania informacji o zatwierdzeniu zeszytu do druku. Szczegółowe informacje dotyczące harmonogramu realizacji zostały zawarte w umowie – Załącznik nr 6 do SIWZ. Część 2 – Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie do 7 roboczych od dnia przekazania informacji o zatwierdzeniu do druku, wydrukowane egzemplarze publikacji oraz publikacje w formie elektronicznej.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania: 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3. dotyczący terminów wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: - Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (wszystkie wolne miejsca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wypełnić Wykonawca, o ile z treści Formularza ofertowego nie wynika inaczej), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ). 2. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu, pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ oraz pkt III.3 nin. ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z treścią umowy - Załącznik nr 6 i 6A do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do druku, wydrukowanie i dostarczenie zeszytu A5 wraz z zakładką do książki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Część 1 – Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wydrukowane egzemplarze zeszytu i zakładki oraz projekty w formie elektronicznej w terminie do 7 dni roboczych od dnia uzyskania informacji o zatwierdzeniu zeszytu do druku. Szczegółowe informacje dotyczące harmonogramu realizacji zostały zawarte w umowie – Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do druku, wydrukowanie i dostarczenie zeszytu A5 wraz z zakładką do książki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 (Część 1) do SIWZ, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w umowie Załącznik nr 6 (Część 1) do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie projektu graficznego, przygotowania do druku, wydrukowanie publikacji zawierającej przepisy kulinarne z wykorzystaniem produktu tradycyjnego i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wydrukowanych egzemplarzy publikacji i publikacji w wersji elektronicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Część 2 – Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie do 7 roboczych od dnia przekazania informacji o zatwierdzeniu do druku, wydrukowane egzemplarze publikacji oraz publikacje w formie elektronicznej.
Zalacznik krotki opis Część 2 – Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu graficznego, przygotowania do druku, wydrukowanie publikacji zawierającej przepisy kulinarne z wykorzystaniem produktu tradycyjnego i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wydrukowanych egzemplarzy publikacji i publikacji w wersji elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1A (Część 2) do SIWZ, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz w umowie Załącznik nr 6A (Część 2) do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Jakość okładek publikacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Zatrudnienie przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)