GuidZP400 |
4d3e619a-03be-499b-99d8-8517f286eaaf
|
Biuletyn |
588253-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Krakowie
|
Regon |
27596100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. 3-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-062
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 43 35 621
|
Zamawiajacy fax |
12 43 35 555
|
Zamawiajacy email |
zam_publ@muzeum.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.mnk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przeszłość przyszłości – remont i wyposażenie Muzeum Książąt Czartoryskich - Muzeum Narodowe w Krakowie w celu udostępnienia unikatowej kolekcji ” nr POIS.08.01.00-00-0015/17 Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://mnk.ezamawiajacy.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mnk.ezamawiajacy.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://mnk.ezamawiajacy.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż iluminacji zewnętrznej w oddziale Pałac Czartoryskich będącego oddziałem Muzeum Narodowego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
EP-ZP-271-19/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż iluminacji zewnętrznej do istniejącej infrastruktury technicznej w oddziale Pałac Czartoryskich będącego oddziałem Muzeum Narodowego w Krakowie w skład, którego wchodzą:
• Oprawa typ 1-montaż na gzymsie Ilość 32 sztuk;
• Oprawa typ 2-montaż na gzymsie Ilość 30 sztuk;
• Oprawa typ 6-montaż na gzymsie Ilość 2 sztuki;
• Oprawa typ 7-montaż na gzymsie Ilość 2 sztuki.
2. Zakres realizacji zadania:
1) Dostawa, montaż oraz ustawienie opraw oświetleniowych nr 1, 2, 6, 7 wskazanych na rys Rysunek Iluminacji - IEIT_3_7_v1_06_08_2019 oraz niezbędnych Materiałów.
2) Dostarczone oprawy muszą być zgodne z opisem określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
3) Uzyskanie pozwoleń na zajęcie pasa drogowego.
4) Wykonanie iluminacji zgodnie z załączoną dokumentacją.
5) Podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej w rozdzielni TO/3 i TO/4 wraz z dostawą aparatury do rozdzielni (zegar astronomiczny, zabezpieczenia, wyłączniki nadprądowe, przekaźniki itp.).
6) Wykonanie pomiarów elektrycznych i ochrony przeciw porażeniowej i potwierdzenie ich odpowiednimi protokołami.
7) Obowiązek poinformowania Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków (dalej WUOZ) w Krakowie o odbiorze prac. Warunkiem odbioru prac jest zatwierdzenie przez WUOZ, zgodności z dokumentacja + efekt oświetlenia jaki został określony w nadzorze Konserwatora.
8) Udzielenie 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane prace oraz dostarczone materiały, za wyjątkiem opraw oświetleniowych, które muszą zostać objęte gwarancją producenta, zgodnie z zapisami ust. 5 niniejszego rozdziału.
9) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie ilości poszczególnych elementów, ich parametrów wymiarów, określenia materiałów z których mają zostać wykonane, wymaganych atestów, itp. - zawarte jest Opisie przedmiotu zamówienia na który składają się:
1) „Projekt” zawierający:
• Opis Techniczny parametrów opraw oświetleniowych i zakresu zamówienia;
• Rysunek Iluminacji - IEIT_3_7_v1_06_08_2019;
2) Schemat ideowy TO – Instalacji Elektrycznej;
3) Notatka z Komisji Konserwatorskiej.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag Zamawiającego na etapie realizacji umowy.
5. Wykonawca zobowiązany zapewnić co najmniej 24 miesięczną gwarancję producenta dostarczonych opraw oświetleniowych, która przy odbiorze przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona stosowną kartą gwarancyjną.
6. Miejscem dostawy i montażu jest teren Muzeum Książąt Czartoryskich, Kraków ul. św. Jana 19/ Pijarska 15
|
Cpv glowny przedmiot |
31527200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
199000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ww. warunek udziału jeśli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie (jako jedna umowa), które swoim zakresem obejmowało dostawę i montaż iluminacji zewnętrznej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
karty katalogowe (producenta) oferowanych opraw oświetleniowych (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski), wskazanych w tabeli znajdującej się w Formularz Ofertowym. UWAGA! Jeśli karta katalogowa nie zawiera wszystkich informacji, potwierdzających spełnianie parametrów określonych przez Zamawiającego, Wykonawca może przedłożyć inny dokument producenta (lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce) oferowanej oprawy, z którego będzie wynikało, że dany produkt odpowiada wymaganiom technicznym określonym przez Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z Formularzem Ofertowym (załącznik Nr 1) należy dołączyć (każdy z poniższych dokumentów w wersji elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym):
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ)
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 4 do SIWZ),
3) zgodnie z art. 22a ust. 2 Pzp Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 9 do SIWZ, zawierające informacje, o których mowa w rozdziale VI ust. 4 SIWZ;
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie oraz ewentualne dowody muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa odrębne oświadczenie. W przypadku, jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej, a więc również w odniesieniu do innych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
UWAGA! Powyższy zapis ma zastosowanie w przypadku jeśli w postępowaniu zostanie złożona więcej niż jedna oferta
UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego musi być w wersji elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela podmiotu trzeciego.
4) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w dokumentach rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
Z uwagi na wymóg złożenia oferty w wersji elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z art. 99 § 1 k.c., Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (wzór załącznik Nr 7 do SIWZ).
5) W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y uprawnioną/e do jego wystawienia. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa poprzez Platformę w sposób określony w rozdziale XI SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium można wnieść w następujących formach:
1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie – z dopiskiem „Wadium
w przetargu nieograniczonym – nr sprawy: EP-ZP-271-19/20, wskazać NIP Wykonawcy.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie.
5. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do jego wystawienia (przedstawiciel Gwaranta lub innego podmiotu wystawiającego dokument w jednej z form określonych w ust. 2 pkt. 2-5) i złożony zgodnie
z zasadami określonymi w rozdziale XI SIWZ.
6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego
w terminie związania ofertą.
7. Wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych.
8. Co do zasady, zgodnie z powyższymi wymaganiami, zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż wskazana przez Zamawiający, Komisja Przetargowa dokona stosownego przeliczenia po kursie Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
9. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści Umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Katalog zmian określa § 14 wzoru umowy (załącznik Nr 5 do SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Oferty zostaną otwarte elektronicznie, zgodnie z procedurą ich składania, w dniu 30 września 2020 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, Muzeum Narodowe w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków
1. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy w:
1) pieniądzu – wpłacone przelewem;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
6) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego,
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto Zamawiającego: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia z przez potrącenia z należności za częściowo wykonaną robotę budowlaną.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w innej formie niż pieniądzu, winno być zgodnie z art. 151 Pzp oraz bezwarunkowo płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego.
4. Warunki i termin zwrotu lub zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci Wykonawcy 70% kwoty zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonany poprzez podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 30% kwoty zabezpieczenia zostanie pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dokona zwrotu tej kwoty nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady licząc od podpisania protokołu odbioru
|