Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych do realizowanych działań edukacyjnych Ministerstwa Klimatu

Data publikacji 2020-09-22
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Klimatu, Biuro Dyrektora Generalnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587724-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do realizowanych działań edukacyjnych Ministerstwa Klimatu: część I – dostawa artykułów promocyjnych oraz część II – dostawa artykułów VIP

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa7b6077-3f2a-43f3-b9a9-1c7c62227ca3
Biuletyn 587724-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Klimatu, Biuro Dyrektora Generalnego
Regon 10648580000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 36-92-523,
Zamawiajacy fax 0-22 36-92-524
Zamawiajacy email dorota.liwarska@klimat.gov.pl,
Adres strony url https://bip.mos.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.mos.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.mos.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, kancelaria ogólna Ministertwa Klimatu
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych do realizowanych działań edukacyjnych Ministerstwa Klimatu
Numer referencyjny BDGwzp/260/21/2020/bk
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do realizowanych działań edukacyjnych Ministerstwa Klimatu: część I – dostawa artykułów promocyjnych oraz część II – dostawa artykułów VIP
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 93630,10
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Część I – w terminie 20 dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wizualizacji materiałów informacyjno-promocyjnych. Część II – w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wizualizacji materiałów informacyjno-promocyjnych
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych, o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) wykaz zamówień wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane należycie
Inne dokumenty niewymienione a) formularz Ofertowy dla każdej części, ; b) próbki artykułów promocyjnych tj: dla części I – butelka termiczna z zakrętką (poz. 1 z OPZ), kubek z recyklingu wykonany z łupin, fusów po kawie (poz. 5 z OPZ), drewniana skarbonka w kształcie domu (poz. 10 z OPZ); dla części II – porcelanowy zestaw prezentowy (poz. 2 z OPZ),- srebrne spinki do mankietów (poz. 3 z OPZ). Załączone próbki winny być opatrzone dowolnym nadrukiem, dostosowanym do danego artykułu, w celu oceny w ramach jednego z kryteriów; c) pełnomocnictwo (o ile wykonawcę reprezentuje pełnomocnik)
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Oferty w formie pisemnej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowy opis zmian określony we wzorze umowy dla każdej z części
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów promocyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 78642,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów VIP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14987,60
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych VIP
  

Criterion

Kryteria wykonanie artykułów promocyjnych
Znaczenie 60,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)