GuidZP400 |
1a106725-0dec-4382-ae20-c5aaf9bbd69f
|
Biuletyn |
588828-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Regon |
55181193009000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 202 182,32
|
Zamawiajacy fax |
713 202 143
|
Zamawiajacy email |
bzp@pwr.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pwr.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej“ Nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z301/17-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 pok. 409, 50-370 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej - 7 Zadań w ramach projektu:"Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej“ Nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z301/17-00
|
Numer referencyjny |
AC/BZP/242-224/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach z projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej“ realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z301/17-00 z dnia 21.12.2017 r.
Dostawa dotyczy artykułów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych, szkła laboratoryjnego, drobnych materiałów laboratoryjnych papierowych oraz innych tworzyw dla jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego.
Dostawa jesr realizowana w 7 zadaniach:
1) Zadanie nr 1 - Materiały zużywalne - szkło laboratoryjne,
2) Zadanie nr 2 - Materiały zużywalne - tworzywa plastikowe,
3) Zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - papierowe, inne tworzywa;
4) Zadanie nr 4 - Materiały zużywalne - inne;
5) Zadanie nr 5 - Materiały zużywalne - inne;
6) Zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - inne;
7) Zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - inne.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część należy uznać zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań.
Opis przedmiotu zamówienia dla zadań jest w zawarty w Załącznikach nr 3a-g do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):337930000-5 szkło miarowe (Zad.1), 44423000-1 artykuły różne (Zad.2-7)
|
Cpv glowny przedmiot |
44423000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
Wykonawca w Formularzu ofertowym wskazuje link do pobrania przez Zamawiającego odpisu.
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy - Załącznik nr 3a-g (na wybrane Zadanie)
3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z pkt 1.2 rozdz. IX SIWZ);
4) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności aneksów, o których mowa w § 9 wzoru umowy
|
IV 4 4 data |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Materiały zużywalne - szkło laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla zadań jest w zawarty w Załączniku nr 3a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):33793000-5 szkło miarowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Materiały zużywalne - tworzywa plastikowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44423000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załączniku nr 3b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - papierowe, inne tworzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44423000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załączniku nr 3c do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Materiały zużywalne - inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44423000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załącznikach nr 3d do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Materiały zużywalne - inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44423000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załącznikach nr 3e do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Materiały zużywalne - inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44423000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załącznikach nr 3f do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 - Materiały zużywalne - inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44423000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załącznikach nr 3g do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |