Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej - 7 Zadań w ramach projektu:"Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej“ Nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z301/17-00

Data publikacji 2020-09-23
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588828-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444230001, 337930005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach z projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej“ realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z301/17-00 z dnia 21.12.2017 r.
Dostawa dotyczy artykułów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych, szkła laboratoryjnego, drobnych materiałów laboratoryjnych papierowych oraz innych tworzyw dla jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego.
Dostawa jesr realizowana w 7 zadaniach:
1) Zadanie nr 1 - Materiały zużywalne - szkło laboratoryjne,
2) Zadanie nr 2 - Materiały zużywalne - tworzywa plastikowe,
3) Zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - papierowe, inne tworzywa;
4) Zadanie nr 4 - Materiały zużywalne - inne;
5) Zadanie nr 5 - Materiały zużywalne - inne;
6) Zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - inne;
7) Zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - inne.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część należy uznać zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań.
Opis przedmiotu zamówienia dla zadań jest w zawarty w Załącznikach nr 3a-g do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):337930000-5 szkło miarowe (Zad.1), 44423000-1 artykuły różne (Zad.2-7)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a106725-0dec-4382-ae20-c5aaf9bbd69f
Biuletyn 588828-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url www.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej“ Nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z301/17-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej - 7 Zadań w ramach projektu:"Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej“ Nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z301/17-00
Numer referencyjny AC/BZP/242-224/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach z projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej“ realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z301/17-00 z dnia 21.12.2017 r. Dostawa dotyczy artykułów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych, szkła laboratoryjnego, drobnych materiałów laboratoryjnych papierowych oraz innych tworzyw dla jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego. Dostawa jesr realizowana w 7 zadaniach: 1) Zadanie nr 1 - Materiały zużywalne - szkło laboratoryjne, 2) Zadanie nr 2 - Materiały zużywalne - tworzywa plastikowe, 3) Zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - papierowe, inne tworzywa; 4) Zadanie nr 4 - Materiały zużywalne - inne; 5) Zadanie nr 5 - Materiały zużywalne - inne; 6) Zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - inne; 7) Zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - inne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część należy uznać zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań. Opis przedmiotu zamówienia dla zadań jest w zawarty w Załącznikach nr 3a-g do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):337930000-5 szkło miarowe (Zad.1), 44423000-1 artykuły różne (Zad.2-7)
Cpv glowny przedmiot 44423000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; Wykonawca w Formularzu ofertowym wskazuje link do pobrania przez Zamawiającego odpisu. 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy - Załącznik nr 3a-g (na wybrane Zadanie) 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z pkt 1.2 rozdz. IX SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności aneksów, o których mowa w § 9 wzoru umowy
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Materiały zużywalne - szkło laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla zadań jest w zawarty w Załączniku nr 3a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):33793000-5 szkło miarowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Materiały zużywalne - tworzywa plastikowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44423000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załączniku nr 3b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie nr 3 - Materiały zużywalne - papierowe, inne tworzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44423000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załączniku nr 3c do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - Materiały zużywalne - inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44423000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załącznikach nr 3d do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Materiały zużywalne - inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44423000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załącznikach nr 3e do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - Materiały zużywalne - inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44423000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załącznikach nr 3f do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 - Materiały zużywalne - inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44423000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla zadania jest w zawarty w Załącznikach nr 3g do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Formularz cenowy Zadanie 1-7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)