GuidZP400 |
b170b3f6-18cd-4e37-a652-5eb941072a47
|
Biuletyn |
588510-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
|
Regon |
14273498200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 695 21 30
|
Zamawiajacy fax |
22 695 21 33
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.co@prezydent.pl
|
Adres strony url |
www.co.kprp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.co.kprp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.co.kprp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w postaci papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru ksero i teczek preszpanowych.
|
Numer referencyjny |
ZP.CO-22/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru ksero i teczek preszpanowych, zwane dalej „Artykułami” na potrzeby Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, według następującego podziału na części:
1) część I – artykuły biurowe;
2) część II – papier ksero;
3) część III – teczki preszpanowe;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy (opisany dla każdej części zamówienia oddzielnie). Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek, o których mowa w § 13 ust. 1 pkt 2 SIWZ (w zakresie Części I zamówienia).
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonywaniem z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
i. Dla część I - co najmniej dwóch zamówień (umów) polegających na sukcesywnej dostawie artykułów biurowych o wartości każdego zamówienia (umowy) nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
ii. Dla części II – co najmniej dwóch zamówień (umów) polegających na sukcesywnej dostawie papieru ksero lub papieru do drukarek o wartości każdego zamówienia (umowy) nie mniejszej niż 60 000,00 brutto.
iii. Dla części III – co najmniej dwóch zamówień (umów) polegających na sukcesywnej dostawie teczek (np. biurowych) lub artykułów biurowych o wartości każdego zamówienia (umowy) nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto.
Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi potwierdzić spełnianie warunków oddzielnie dla każdej z tych części.
Ponadto wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty, o których mowa w ppkt b. powyżej z ogólnodostępnych baz danych zamieszczonych na stronach internetowych odpowiedniego ministerstwa.
Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, z późn. zm.).
Poza odpisami z KRS lub CEIDG, o których mowa w zdaniu pierwszym, w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności także innych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - dotyczy warunku określonego w § 5 ust. 1 pkt. 2) lit. c) SIWZ (wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a) dla części I – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100);
b) dla części II – 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100);
c) dla części III – nie wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
1) Pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Bank BGK Oddział w Warszawie nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postępowania oraz informację, której części dotyczy wpłacane wadium.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt 2-5 mogą one być złożone przez wykonawcę osobiście w siedzibie zamawiającego w Kancelarii Głównej przy ul. Wiejskiej 10, parter wejście „D” lub przysłane pocztą na adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, w obu przypadkach z dopiskiem:>>Wadium do przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, papieru ksero, i teczek preszpanowych – CZĘŚĆ…….(wpisać na którą część jest składana oferta) [sygnatura postępowania – ZP.CO-22/2020]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Poza przypadkami wskazanymi wprost w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji, gdy dotyczy ona:
a) zmiany Artykułu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie i spełniający wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania oferowanego Artykułu z produkcji przez producenta;
b) zmiany przez producenta gramatury opakowań zaoferowanych artykułów po terminie składania ofert przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio proporcjonalnej ceny do gramatury. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy;
c) okresowego obniżania cen artykułów w związku z rabatem promocyjnym;
d) zmiany stawki podatku (VAT) na dostawy będące przedmiotem zamówienia – w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany;
e) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jak również zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownej dokumentacji wykazującej zmiany kosztów wykonania zamówienia celem weryfikacji jej zasadności i ewentualnego wynegocjowania przez Strony zakresu i terminu wprowadzenia zmian;
f) nie wyczerpania wartości zamówienia do końca terminu obowiązywania umowy. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może się wydłużyć maksymalnie o okres, w którym najprawdopodobniej zostanie wyczerpana wartość zamówienia;
g) rozliczeń dotyczących wystawianych faktur po obiorach zamówionych Artykułów;
h) okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które nie były znane przez Strony w dniu zawarcia umowy, mających wpływ na należyte wykonanie umowy, w trybie art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach, związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz. 374, z późn. zm.).
2. Waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić od dnia wprowadzenia:
a) nowych stawek podatku od towarów i usług;
b) nowej wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej;
c) nowych zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
d) nowych zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
|
IV 4 4 data |
2020-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|