GuidZP400 |
effa6a3c-d4d5-4090-b931-9d94d1e6992a
|
Biuletyn |
588732-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Pogotowie Ratunkowe w Legnicy
|
Regon |
39076094100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
76 81 97 830
|
Zamawiajacy fax |
76 876 32 10
|
Zamawiajacy email |
pogotowie.legnica@pertus.pl
|
Adres strony url |
www.pogotowie-legnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pogotowie-legnica.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pogotowie-legnica.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy odzieży dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowegow Legnicy
|
Numer referencyjny |
10/PNO/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy odzieży dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy :
Zadanie 1. – zakup 161 szt. kurtek całosezonowych z bluzą - podpinką ;
Zadanie 2. – zakup 317 szt. koszul ; zakup 340 szt. spodni letnich;
Zadanie 3. – zakup 368 szt. koszulek z krótkim rękawem ;
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , realizacją co najmniej : dla Zadania Nr 1 - 2 (dwóch) dostaw kurtek całosezonowych dla jednostek ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda dla Zadania Nr 2 - 2 (dwóch) dostaw umundurowania, odzieży dla jednostek ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda ; dla Zadania Nr 3 - 2 (dwóch) dostaw odzieży dla jednostek ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda ; z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i podmiotu na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów , czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- (wzór stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ) .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.1. Wypełniony druk oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
1.2. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ .
1.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.5. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
1.7. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
1.8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy:
1.9 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
1.10. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ);
1.12. Dokumenty potwierdzające, że odzież jest wykonana zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17.12.2019 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. 2019, poz. 2487 ) tj:
a)dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą, na kolor fluorescencyjny czerwony dla kurtki, podpinki, koszuli, spodni, koszulki , wydany przez upoważniony do tego podmiot,
b)dokument potwierdzający opór pary wodnej nie przekraczający 5m2 xPa/W dla koszuli i koszulki , wydany przez upoważniony do tego podmiot,
c)dokument potwierdzający, że taśma odblaskowa wykonana jest zgodnie z normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą dla wszystkiej odzieży w niniejszym postępowaniu wydany przez upoważniony do tego podmiot,
d)karta parametrów technicznych lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany przez upoważniony do tego podmiot dla przedmiotu zamówienia dla kurtki, podpinki, koszuli, spodni, koszulki ,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dla Zadania Nr 1 - 2 (dwóch) dostaw kurtek całosezonowych dla jednostek ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda dla Zadania Nr 2 - 2 (dwóch) dostaw umundurowania, odzieży dla jednostek ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda ; dla Zadania Nr 3 - 2 (dwóch) dostaw odzieży dla jednostek ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (wg załącznika nr 4 do SIWZ);
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z pisemną ofertą po jednym wzorze poniższego asortymentu :
• Kurtka całosezonowa z bluza - podpinką ;
• Spodnie letnie,
• Koszula ,
• Koszulka z krótkim rękawem ;
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|