GuidZP400 |
e4129dbf-ea2f-4d4b-b033-b82fa93f00ea
|
Biuletyn |
588057-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
|
Regon |
18440000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8487043,
|
Zamawiajacy fax |
61 8955043
|
Zamawiajacy email |
zampub@up.poznan.pl,
|
Adres strony url |
www.up.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Postępowanie w części nr 1, 2 i 3 prowadzone jest w ramach projektu pn.: „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na rzecz Innowacyjnej Wielkopolski”. Nr umowy: POWR.03.05.00.00.ZR42/18-00.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.up.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.up.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych, pokój 407, IV piętro, budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania wspierającego proces kształcenia Liczba części – 3
|
Numer referencyjny |
RZ-262-68/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania wspierającego proces kształcenia, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 5 – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.
3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na poniższe części:
Część nr 1 – Oprogramowanie do bilansowania mieszanek i dawek pokarmowych
Część nr 2 – Oprogramowanie do zliczania sygnałów pochodzących od sond hybrydyzacyjnych w procesie identyfikacji ilościowej i jakościowej mikroorganizmów
Część nr 3 – Oprogramowanie do powadzenia ćwiczeń z przedmiotu Patofizjologia Zwierząt
|
Cpv glowny przedmiot |
48460000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu.
5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej (tj. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5.2. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym w pkt. 5.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego – wg załącznika nr 5, z podaniem nazwy oprogramowania oraz wersji, z załączeniem dokumentu zgodnego z oryginalnym opisem technicznym producenta oprogramowania, zawierającym wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że wersja oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci oprogramowania jest wersją najbardziej aktualną. - załącznik nr 4
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1
2. Kalkulacja cenowa – załącznik nr 6
3. Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie upoważnioną do reprezentacji wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy zawiera istotne postanowienia i stanowi załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji, będący jej integralną częścią.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić – pod rygorem nieważności - za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych i innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest dopuszczalna zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) z zastrzeżeniem ust. 1a-1e oraz w następujących przypadkach:
a) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,
b) gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że ze względu na prowadzone prace w szczególności remontowe, budowlane lub instalacyjne, obiekt, w którym ma być zainstalowany przedmiot umowy nie nadaje się do prawidłowego wykonania dostawy lub instalacji i uruchomienia, albo że wystąpiły inne podobne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu tych czynności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji Umowy, w takim przypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałej okoliczności, niezwłocznie po powzięciu informacji o niej,
c) gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.:
wystąpienie wyjątkowych i nietypowych w danej porze roku warunków atmosferycznych, które zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami i normami uniemożliwiają realizację Umowy w terminie, przesunięcie terminu realizacji może nastąpić wyłącznie o udowodnioną przez Wykonawcę liczbę dni uzasadniającą w/w okoliczności,
zaistnienie innych nietypowych zdarzeń o charakterze siły wyższej uniemożliwiających realizację Umowy w terminie
3. W każdym przypadku Strony zobowiązują się do niezwłocznego przekazania informacji o zaistniałej sytuacji i dokonania stosownej zmiany Umowy w zakresie przewidzianym Umową.
4. W przypadku zmiany terminów realizacji Umowy z powodów określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu, Wykonawca nie może zgłaszać żadnych roszczeń finansowych do Zamawiającego.
5. W przypadku zmiany stawek podatku VAT strony uzgadniają, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę wynikającą z obliczenia ceny brutto zgodnej z nowo wprowadzonym podatkiem.
6. Ewentualne spory mogące wynikać z tytułu niewłaściwego wykonania, bądź niewykonania Umowy, strony poddają rozstrzygnięciu sądowi rzeczowo właściwemu dla siedziby Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności zwartych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j.Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
|
IV 4 4 data |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 38/42 60-627 Poznań
inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799
uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę oprogramowania wspierającego proces kształcenia (nr postępowania RZ-262-68/2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy Pzp.
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do bilansowania mieszanek i dawek pokarmowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48460000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania wspierającego proces kształcenia, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 5 – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do zliczania sygnałów pochodzących od sond hybrydyzacyjnych w procesie identyfikacji ilościowej i jakościowej mikroorganizmów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48460000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania wspierającego proces kształcenia, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 5 – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do powadzenia ćwiczeń z przedmiotu Patofizjologia Zwierząt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48460000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania wspierającego proces kształcenia, o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 5 – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.
|
| |