GuidZP400 |
d5b9ee48-460c-4468-a1ac-c3cbcd265948
|
Biuletyn |
588204-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum e-Zdrowia
|
Regon |
001377706
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisława Dubois
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-184
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5970927,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
wzp@csioz.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.cez.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cez.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cez.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup systemu wykrywania oraz reagowania na zagrożenia na stacjach końcowych dla Centrum e-Zdrowia.
|
Numer referencyjny |
WZ.270.225.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa i wdrożenie) systemu wykrywania oraz reagowania na zagrożenia na stacjach końcowych, tj. rozwiązania typu EDR (Endpoint Detection and Response), (zwanego dalej Systemem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48732000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu Umowy we wskazanym przez siebie w ofercie terminie realizacji, przy czym Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania terminu krótszego niż 20 dni roboczych i dłuższego niż 40 dni roboczych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu i wdrożeniu rozwiązania typu EDR (Endpoint Detection and Response) o wartości minimum 90 000,00 złotych brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100) każde lub 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 złotych brutto (słownie złotych: sto osiemdziesiąt tysięcy 00/100), przy czym Wykonawca winien wskazać w wykazie wykonanych dostaw, że wykonał minimum jedno wdrożenie systemu typu EDR o wielkości chronionego środowiska minimum 500 (słownie: pięćset) hostów.
2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym następującym warunkom:
- Inżynier koordynujący wdrożenie - osoba spełniająca następujący warunek: w okresie ostatnich 3 lat brał udział w przynajmniej w 3 wdrożeniach systemów typu EDR w roli technicznej, posiada certyfikat/lub inny dokument poświadczający kwalifikacje w zakresie wdrażania i obsługi oferowanego Systemu EDR, wystawiony przez producenta oferowanego Systemu lub autoryzowany przez producenta oferowanego Systemu, ośrodek szkoleniowy;
- Inżynier koordynujący projektowanie - osoba spełniająca łącznie następujące warunki:
a) w okresie ostatnich 3 lat brał udział w projektowaniu Systemów klasy EDR, posiada certyfikat/lub inny dokument poświadczający kwalifikacje w zakresie projektowania danego Systemu EDR, wystawiony przez producenta oferowanego Systemu lub autoryzowany przez producenta, oferowanego Systemu, ośrodek szkoleniowy;
b) posiada doświadczenie w projektowaniu reguł i polityk bezpieczeństwa systemów typu EDR.
- Inżynier techniczny - Osoba spełniająca następujący warunek: w okresie ostatnich 3 lat brał udział w zarządzaniu Systemem klasy EDR.
UWAGA!
Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia przez jedna osobę dwóch lub więcej funkcji wskazanych powyżej, pod warunkiem spełnienia przez nią wszystkich powyższych wymagań łącznie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdz. V. 1.2.3. SIWZ - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale V.1.2.3. SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt. 1 a) niniejszej SIWZ;
3) oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22 a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymienione w rozdziale VI pkt. 1 b) niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy);
4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP – informacja z otwarcia ofert – przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) zmianie podlega sposób wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna dla wykonania celu Umowy;
3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili składania ofert, nie powodujących zmiany przedmiotu Umowy;
5) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania ofert, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy;
6) niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu Umowy, na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, Zamawiający może udzielić Wykonawcy dodatkowego terminu na realizację zadania z zastrzeżeniem, iż nie może być on dłuższy niż 10 dni roboczych od terminu pierwotnego. Wykonawca powołując się na okoliczności, o których mowa powyżej, przedstawi Zamawiającemu informacje potwierdzające ich wystąpienie.
|
IV 4 4 data |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|