ZAPEWNIENIE KONTRAKTÓW SERWISOWYCH DLA ELEMENTÓW INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ FIRMY EMC

Data publikacji 2020-09-23
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Gdańskie Centrum Informatyczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587265-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 727000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zapewnienie kontraktów serwisowych dla elementów infrastruktury serwerowej firmy EMC dla Urządzeń: AVAMAR G4S M1200 STORAGE NODE FLD INST;OPT,ES30 SHELF,15X4TB SAS HDD,UPGRD G3;
LICENCJA „AVAMAR 1 TB INCR CAPACITY LICENSE”; Licencja „AVAMAR 1 TB REPLICATION CAPACITY”; Licencja „AVAMAR 1TB DATA DOMAIN CAPACITY LICENSE”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 21b4d1c8-5df8-48a4-80bb-9cb27ce82eaf
Biuletyn 587265-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Centrum Informatyczne
Regon 36770872000000
Zamawiajacy adres ulica Prof. Witolda Andruszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 7688288,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@gdansk.gda.pl,
Adres strony url https://gci.gdansk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://gci.gdansk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://gci.gdansk.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne platforma elektroniczna: ePUAP-u https://epuap.gov.plwps/portal /strefa-klienta/katalogspraw/ profil-urzedu/GCIGdansk, ofertę należy zaszyfrować poprzez zastosowanie klucza ze strony internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres GDAŃSKIE CENTRUM INFORMATYCZNE UL. PROF. WITOLDA ANDRUSZKIEWICZA 5, 80 – 601 GDAŃSK (biurowiec KOGA III piętro Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu ZAPEWNIENIE KONTRAKTÓW SERWISOWYCH DLA ELEMENTÓW INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ FIRMY EMC
Numer referencyjny ZP/13/U/2020/D
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Zapewnienie kontraktów serwisowych dla elementów infrastruktury serwerowej firmy EMC dla Urządzeń: AVAMAR G4S M1200 STORAGE NODE FLD INST;OPT,ES30 SHELF,15X4TB SAS HDD,UPGRD G3; LICENCJA „AVAMAR 1 TB INCR CAPACITY LICENSE”; Licencja „AVAMAR 1 TB REPLICATION CAPACITY”; Licencja „AVAMAR 1TB DATA DOMAIN CAPACITY LICENSE”
Cpv glowny przedmiot 72700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-03-27T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie polegające na zapewnieniu kontraktów serwisowych na urządzenia EMC na łączną kwotę min. 50 000 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jednego z Wykonawców. Do przeliczenia kwoty wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje wyżej wymienione informacje.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub wskazuje adres strony internetowej pod którym dostępny jest właściwy odpis lub wskazuje sygnaturę postępowania Zamawiającego, z którego przedmiotowe dokumenty można pobrać a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju (dot. pkt. 3), w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy (dot. pkt. 3), nie wydaje się dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług lub dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi lub dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi lub dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty opcjonalnie dołączane do oferty: 1) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie). Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). 2) pisemne zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału) - jeżeli dotyczy. 3) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty kwotą wadialną w formie oryginału, w przypadku jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości 7 000,00 zł. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Poza przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany postanowień zawartej Umowy są dopuszczalne w zakresie: 1) terminu realizacji, 2) sposobu świadczenia Przedmiotu Umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w sytuacji wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności związanych z projektami prowadzonymi równolegle przez Zamawiającego, które mają wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego zmian technicznych, organizacyjnych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany – w zakresie sposobu świadczenia Przedmiotu Umowy lub terminów wskazanych w celu realizacji Umowy. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni wskazanych przez Zamawiającego; 2) jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, w tym w szczególności z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu naprawy lub wymiany urządzenia objętego Przedmiotem Umowy. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni wskazanych przez Zamawiającego; 3) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, Strony mogą postanowić o przesunięciu terminu określonego w Umowie o ilość dni, w których zdarzenie Siły Wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania Siły Wyższej; 4) w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu świadczenia Przedmiotu Umowy, które mogą wystąpić na wniosek obu Stron. 3. Waloryzacja wynagrodzenia zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk; inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskim Centrum Informatycznym jest Pan Romuald Mazurek tel. 502-436-584, e-mail: iod@gdansk.gda.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP/11/U /2020/D prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 17 RODO prawo do żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, przy czym prawo to ulega ograniczeniom w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
IV 6 1 srodki ochrony zgodnie z zapisami SIWZ w tym w załączniku Istotne postanowienia umowy
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Tryb zgłaszania usterek
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)