Zakup 15 nowych laptopów na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu

Data publikacji 2020-09-23
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Olkusz
Miejscowość Olkusz
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588304-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Gminy Olkusz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4a2c8280-f864-4453-be76-1f72014b634b
Biuletyn 588304-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto i Gmina Olkusz
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olkusz
Zamawiajacy kod pocztowy 32-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 32 626 01 00 w. 210, 626 02 10,
Zamawiajacy fax 32 626 02 17
Zamawiajacy email przetarg@umig.olkusz.pl,
Adres strony url www.umig.olkusz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/umigolkusz,m,329264,2020.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz
Nazwa nadana zamowieniu Zakup 15 nowych laptopów na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu
Numer referencyjny OA.271.2.27.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Gminy Olkusz.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą należy złożyć: 1. wyliczenie ceny oferty tj. załącznik nr 1 do oferty/umowy, 2. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, b) osobiście, c) za pośrednictwem posłańca, d) faksu, e) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - porozumiewanie się w formie poczty elektronicznej na adres: przetarg@umig.olkusz.pl oraz faksem na nr 32 626 02 17. 2. Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Zamawiającego. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Procesor
Znaczenie 14,00
  
Kryteria Pamięć
Znaczenie 14,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 12,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)