dostawa sprzętu komputerowego w postaci dziesięciu (10) sztuk laptopów, w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”.

Data publikacji 2020-09-24
Data zakończenia 2020-10-05 00:00:00
Instytucja Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589133-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego w postaci dziesięciu (10) sztuk laptopów, w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”.
2. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego uczniów, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów.
3. Laptopy będą wykorzystywane w ww. projekcie, w związku z łagodzeniem negatywnych skutków społecznych epidemii COVID-19.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów
i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b8966ce-a231-4de6-920c-26704f83ba8d
Biuletyn 589133-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
Regon 12146431000000
Zamawiajacy adres ulica os. Teatralne
Zamawiajacy adres numer domu 4a
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-945
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 644 28 72; 12 644 28 71
Zamawiajacy fax 12 644 99 97
Zamawiajacy email sekretariat@zjewm.krakow.pl
Adres strony url http://www.zjewm.krakow.pl/
Adres strony internetowej http://www.zjewm.krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.zjewm.krakow.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.zjewm.krakow.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, sekretariat - pokój 213, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu komputerowego w postaci dziesięciu (10) sztuk laptopów, w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”.
Numer referencyjny ZP/2/PZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego w postaci dziesięciu (10) sztuk laptopów, w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”. 2. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego uczniów, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów. 3. Laptopy będą wykorzystywane w ww. projekcie, w związku z łagodzeniem negatywnych skutków społecznych epidemii COVID-19. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 20 dni, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. od zawarcia umowy. Termin wykonania stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Przed udzieleniem zamówienia, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: szczegółowych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych w postaci prospektów/folderów/katalogów producenta w wersji językowej – polskiej lub angielskiej – pozwalających na ocenę zgodności oferowanego sprzętu oraz jego parametrów z wymaganiami SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię za zgodność z oryginałem o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 3. szczegółową kalkulację cenową oferowanego sprzętu, z uwzględnieniem wymagań i zapisów SIWZ; 4. wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie i/lub sposobu realizacji poprzez wprowadzenie etapów dostaw /podziału dostawy na części: ze względu na: przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, nieobecności osoby upoważnionej do odbioru ze strony Zamawiającego lub przyczyny leżące po stronie producenta sprzętu dotyczące udokumentowanych problemów związanych z produkcją lub dostawą sprzętu – o okres lub na sposób niezbędny do prawidłowej realizacji dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym np. spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9; b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; c) zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty; d) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. 2. Zmiany nie dotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
IV 4 4 data 2020-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria udzielona gwarancja producenta na przedmiot zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)