Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluch jednorazowych dla dzieci z podziałem na części

Data publikacji 2020-09-24
Data zakończenia 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku
Miejscowość Przeworsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588939-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 337712007, 331411128, 331411134, 331411197
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i pieluch jednorazowych dla dzieci z podziałem na części
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu Cenowym - załącznik nr 2.
3) Wyroby medyczne o których mowa w pkt. 1 muszą być dopuszczone do sprzedaży i posiadać wymogi określone w Ustawie z dnia z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019 poz. 175) (świadectwa dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE).
4) Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część nr 1: Opatrunki specjalistyczne 1
Część nr 2: Opatrunki specjalistyczne 2
Część nr 3: Opatrunki specjalistyczne 3
Część nr 4: Pieluszki dla dzieci
Część nr 5: Lignina w rolce
Część nr 6: Plastry
Część nr 7: Opatrunki 1
Część nr 8: Opatrunki 2
Część nr 9: Bandaże
Część nr 10: Siatkowy rękaw
Część nr 11: Serwety
Część nr 12: Bandaż elastyczny kohezyjny
Część nr 13: Kompresy jałowe
Część nr 14: Kompresy niejałowe
5) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Apteka Szpitala Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e02d3828-d326-4bd0-a1d0-d2f724bcc1ec
Biuletyn 588939-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku
Regon 30451000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Przeworsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 6491557, 6487219,
Zamawiajacy fax 166 491 590
Zamawiajacy email zampubliczne@spzoz-przeworsk.pl,
Adres strony url www.spzoz-przeworsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.spzoz-przeworsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.spzoz-przeworsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać pisemnie osobiście lub za pomocą operatora pocztowego na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku, ul. Szpitalna 16, 37- 200 Przeworsk - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluch jednorazowych dla dzieci z podziałem na części
Numer referencyjny SP ZOZ NZZP II 2400/40/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i pieluch jednorazowych dla dzieci z podziałem na części 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu Cenowym - załącznik nr 2. 3) Wyroby medyczne o których mowa w pkt. 1 muszą być dopuszczone do sprzedaży i posiadać wymogi określone w Ustawie z dnia z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019 poz. 175) (świadectwa dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE). 4) Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część nr 1: Opatrunki specjalistyczne 1 Część nr 2: Opatrunki specjalistyczne 2 Część nr 3: Opatrunki specjalistyczne 3 Część nr 4: Pieluszki dla dzieci Część nr 5: Lignina w rolce Część nr 6: Plastry Część nr 7: Opatrunki 1 Część nr 8: Opatrunki 2 Część nr 9: Bandaże Część nr 10: Siatkowy rękaw Część nr 11: Serwety Część nr 12: Bandaż elastyczny kohezyjny Część nr 13: Kompresy jałowe Część nr 14: Kompresy niejałowe 5) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Apteka Szpitala Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 7.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w niniejszej SIWZ): a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Wzór w/w oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 7.3. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; c) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 7.4. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.6. Oświadczenia wymienione w niniejszym rozdziale SIWZ, dotyczące wykonawcy lub podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a PZP, zgodnie z § 14 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, należy złożyć w oryginale. 7.7. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ inne niż oświadczenia, o których mowa pkt 7.6, zgodnie z § 14 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, należy złożyć w oryginale lup kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać dostarczenia przez Wykonawcę w ramach wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.: a) dokumentów (kompletnych) wymaganych przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych tj. odpowiednio dla kl. I – wyroby medyczne nie sterylne – Deklarację Zgodności, dla kl. I – wyroby sterylne i klasy II a - deklarację zgodności + CE, dla kl. II b i III – wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, a w przypadku wyrobów , które zostały wprowadzone do obrotu i używania na terenie UE przed 1 maja 2004 r dokument potwierdzający wpis do odpowiedniego rejestru na terenie UE., przy czym WYKONAWCA ma obowiązek opisania na dokumencie, której części i której pozycji asortymentowej dokument dotyczy. b) materiałów informacyjnych (opisy, strony katalogowe, instrukcje użytkowania w j. polskim) oferowanego przedmiotu zamówienia; potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzach cenowych - na stronach katalogowych, opisach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję, (np. dotyczy części nr. 6 poz. 2). Karty badań technicznych - dotyczy części nr 13 i 14 c) próbek (w ilości jednego najmniejszego opakowania) poszczególnych asortymentów wyszczególnione w załączniku nr. 2 formularz cenowy. Próbki nie podlegają zwrotowi, ich wartość Wykonawca skalkuluje w cenę oferty. Na opakowaniach należy opisać nr. części i pozycję. 7.9 Oferta musi zawierać: 1) formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z Formularzem Cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 4 pozycje, szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 12 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 6 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieluszki dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 3 pozycje, szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Lignina w rolce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 1 pozycje, szczegółowo opisaną w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Plastry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 15 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opatrunki 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 7 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Opatrunki 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 11 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Bandaże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141113-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 5 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Siatkowy rękaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 5 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Serwety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 2 pozycje, szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Bandaż elastyczny kohezyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141113-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 2 pozycje, szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Kompresy jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 13 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Kompresy niejałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część zawiera 3 pozycje, szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)