Dostawa akumulatorów i żarówek medycznych

Data publikacji 2020-09-24
Data zakończenia 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Baterie,
  • Żarówki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588909-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 314400002, 315310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów i żarówek medycznych, określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 63 niepodzielne części, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej z nich winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28f017e7-d266-4b51-920c-e5e863e2defc
Biuletyn 588909-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
Regon 11260740000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-094
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 854 304
Zamawiajacy fax 525 854 076
Zamawiajacy email zamowienia@jurasza.pl
Adres strony url www.jurasza.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.jurasza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.jurasza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jurasza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 (pokój nr 6 w podziemiach)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa akumulatorów i żarówek medycznych
Numer referencyjny NLZ. 2020.271.76
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów i żarówek medycznych, określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 63 niepodzielne części, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej z nich winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną, lecz nie więcej niż trzy dostawy tożsame lub podobne dostawie akumulatorów i żarówek medycznych stosownie do części, na którą zostanie złożona oferta o łącznej wartości nie mniejszej niż odpowiednio dla: Nr części Wartość w PLN Nr części Wartość w PLN 1. 19 800,00 zł 33. 650,00 zł 2. 13 300,00 zł 34. 6 100,00 zł 3. 3 800,00 zł 35. 400,00 zł 4. 18 900,00 zł 36. 4 400,00 zł 5. 1 000,00 zł 37. 700,00 zł 6. 5 300,00 zł 38. 450,00 zł 7. 800,00 zł 39. 2 800,00 zł 8. 900,00 zł 40. 2 800,00 zł 9. 200,00 zł 41. 2 200,00 zł 10. 780,00 zł 42. 1 500,00 zł 11. 12 000,00 zł 43. 3 500,00 zł 12. 5 100,00 zł 44. 800,00 zł 13. 400,00 zł 45. 1 900,00 zł 14. 370,00 zł 46. 5 100,00 zł 15. 900,00 zł 47. 1 700,00 zł 16. 500,00 zł 48. 600,00 zł 17. 200,00 zł 49. 20 500,00 zł 18. 800,00 zł 50. 7 000,00 zł 19. 14 000,00 zł 51. 55 500,00 zł 20. 1 350,00 zł 52. 2 200,00 zł 21. 700,00 zł 53. 17 900,00 zł 22. 700,00 zł 54. 100,00 zł 23. 37 950,00 zł 55. 1 600,00 zł 24. 4 350,00 zł 56. 1 400,00 zł 25. 12 600,00 zł 57. 23 300,00 zł 26. 2 150,00 zł 58. 600,00 zł 27. 1 950,00 zł 59. 2 400,00 zł 28. 400,00 zł 60. 2 800,00 zł 29. 32 800,00 zł 61. 5 100,00 zł 30. 1 500,00 zł 62. 15 200,00 zł 31. 2 100,00 zł 63. 600,00 zł 32. 1 900,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający oceni dokumenty wymienione w pkt. 7.2 a) SIWZ pod kątem spełnienia warunku opisanego powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ; 2) w przypadku podmiotów zagranicznych: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 7.3.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.3.2)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.3.1) lub 7.3.2) SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 7.3 W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 6.1 3) c) SIWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, przedstawienia następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnego z wymaganiami zawartymi w punkcie 6.2 c) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.5 Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty: a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (ZOBOWIĄZANIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ). c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. d) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. e) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: • zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. f) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1), może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. g) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. h) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ. i) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. j) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. k) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy ze wspólników/ uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłożyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. l) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę. m) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. n) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ (Oświadczenie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9). 7.6 Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyżej, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 7.7. Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ. 7.8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz. 700 zm.). 7.9. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyżej według zasady spełnia/nie spełnia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.3 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości: Nr części Wartość w PLN Nr części Wartość w PLN 1. 260,00 zł 33. 20,00 zł 2. 180,00 zł 34. 30,00 zł 3. 50,00 zł 35. 20,00 zł 4. 250,00 zł 36. 10,00 zł 5. 15,00 zł 37. 80,00 zł 6. 60,00 zł 38. 10,00 zł 7. 10,00 zł 39. 60,00 zł 8. 10,00 zł 40. 10,00 zł 9. 10,00 zł 41. 10,00 zł 10. 10,00 zł 42. 40,00 zł 11. 160,00 zł 43. 40,00 zł 12. 60,00 zł 44. 30,00 zł 13. 10,00 zł 45. 20,00 zł 14. 10,00 zł 46. 50,00 zł 15. 10,00 zł 47. 10,00 zł 16. 10,00 zł 48. 25,00 zł 17. 10,00 zł 49. 60,00 zł 18. 10,00 zł 50. 20,00 zł 19. 180,00 zł 51. 10,00 zł 20. 20,00 zł 52. 240,00 zł 21. 10,00 zł 53. 80,00 zł 22. 10,00 zł 54. 640,00 zł 23. 440,00 zł 55. 30,00 zł 24. 50,00 zł 56. 210,00 zł 25. 140,00 zł 57. 10,00 zł 26. 30,00 zł 58. 20,00 zł 27. 20,00 zł 59. 20,00 zł 28. 10,00 zł 60. 270,00 zł 29. 400,00 zł 61. 10,00 zł 30. 260,00 zł 62. 30,00 zł 31. 180,00 zł 63. 30,00 zł 32. 50,00 zł W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć „Przetarg na dostawę akumulatorów i żarówek medycznych” NLZ.2020.271.76 oraz w tytule przelewu podać nr NIP. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, że 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00 – 13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 9.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 9.1 a) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 9.7 W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach (gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, albo poręczenia), koniecznym jest, aby gwarancja/poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ, poczynając od dnia składania ofert. 9.8 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 9.9 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9.10 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają obniżenie cen z przyczyn leżących po stronie producenta lub Wykonawcy (np. okresowe ceny promocyjne). Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, § 7. 1, W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za zrealizowaną, zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, część dostaw. 3. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zawiadomi, iż wobec zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy. 4. Odstąpienie od umowy zostanie sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i będzie zawierać uzasadnienie.
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital defibrylatorów typu Lifepak
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital defibrylatorów typu Lifepak
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital defibrylatorów typu Artema
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital defibrylatorów typu Artema
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital defibrylatorów typu Philips
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital defibrylatorów typu Philips
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital defibrylatorów Zoll
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital defibrylatorów Zoll
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital defibrylatorów typu Marquette
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital defibrylatorów typu Marquette
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pulsoksymetrów typu Nellcor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pulsoksymetrów typu Nellcor
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pulsoksymetrów typu IP 1010
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pulsoksymetrów typu IP 1010
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pulsoksymetrów typu Criticon
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pulsoksymetrów typu Criticon
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pulsoksymetrów typu Novametrix
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pulsoksymetrów typu Novametrix
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pulsoksymetrów typu Smiths Medical
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pulsoksymetrów typu Smiths Medical
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Braun
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Braun
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Ascor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Ascor
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanej przez Szpital pompy typu Aitecs
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanej przez Szpital pompy typu Aitecs
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Nutricia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Nutricia
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Hospira
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Hospira
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Terumo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Terumo
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Akme
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Akme
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Medima
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Medima
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Fresenius-Kabi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp typu Fresenius-Kabi
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanej przez Szpital piły firmy Stryker
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanej przez Szpital piły firmy Stryker
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Phoebus
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Phoebus
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Artema
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Artema
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Philips
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Philips
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Philips
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Philips
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Mindray
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Mindray
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Nellcor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Nellcor
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Edan
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Edan
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Med. Choice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Med. Choice
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów firmy GE Healthcare
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów firmy GE Healthcare
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG Aspel
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG Aspel
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG Philips
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG Philips
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG M4Medical
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG M4Medical
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG Hellige
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG Hellige
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital monitorów firmy Northern
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital monitorów firmy Northern
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital monitorów IM20 firmy Edan
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital monitorów IM20 firmy Edan
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital ssaków elektrycznych Medela
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital ssaków elektrycznych Medela
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital ssaków elektrycznych Mevacs
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital ssaków elektrycznych Mevacs
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital ssaków elektrycznych JTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital ssaków elektrycznych JTA
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital respiratorów Covidien
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital respiratorów Covidien
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital respiratorów GE Healthcare
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital respiratorów GE Healthcare
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital respiratorów GE Healthcare
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital respiratorów GE Healthcare
  
Zalacznik czesc nr 41
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital respiratorów Hamilton Medical
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital respiratorów Hamilton Medical
  
Zalacznik czesc nr 42
Zalacznik nazwa Akumulator typu Eneloop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Akumulator typu Eneloop
  
Zalacznik czesc nr 43
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Philips
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital kardiomonitorów Philips
  
Zalacznik czesc nr 44
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG Philips
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG Philips
  
Zalacznik czesc nr 45
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG Philips
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów EKG Philips
  
Zalacznik czesc nr 46
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital monitorów Philips
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital monitorów Philips
  
Zalacznik czesc nr 47
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pomp
  
Zalacznik czesc nr 48
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital łóżek Famed
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital łóżek Famed
  
Zalacznik czesc nr 49
Zalacznik nazwa Akumulatory do lamp awaryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do lamp awaryjnych
  
Zalacznik czesc nr 50
Zalacznik nazwa Akumulatory rozruchowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory rozruchowe
  
Zalacznik czesc nr 51
Zalacznik nazwa Akumulatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory
  
Zalacznik czesc nr 52
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital pił NOPA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital pił NOPA
  
Zalacznik czesc nr 53
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów typu USG Spark
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów typu USG Spark
  
Zalacznik czesc nr 54
Zalacznik nazwa Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Akumulatory do posiadanych przez Szpital aparatów
  
Zalacznik czesc nr 55
Zalacznik nazwa Żarówki do posiadanego przez Szpital inkubatora Babytherm 8010
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Żarówki do posiadanego przez Szpital inkubatora Babytherm 8010
  
Zalacznik czesc nr 56
Zalacznik nazwa Żarówki typu P47d
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Żarówki typu P47d
  
Zalacznik czesc nr 57
Zalacznik nazwa Żarówka ksenonowa do posiadanego przez Szpital urządzenia typu Carl Zeiss
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Żarówka ksenonowa do posiadanego przez Szpital urządzenia typu Carl Zeiss
  
Zalacznik czesc nr 58
Zalacznik nazwa Świetlówka UVA do posiadanej przez Szpital lampy do naświetleń Cosmedico
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Świetlówka UVA do posiadanej przez Szpital lampy do naświetleń Cosmedico
  
Zalacznik czesc nr 59
Zalacznik nazwa Świetlówka UNB do posiadanej przez Szpital lampy do naświetleń Cosmedico
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Świetlówka UNB do posiadanej przez Szpital lampy do naświetleń Cosmedico
  
Zalacznik czesc nr 60
Zalacznik nazwa Świetlówka UVB 311 do posiadanego przez Szpital aparatu do naświetleń dłoni i stóp TP-4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Świetlówka UVB 311 do posiadanego przez Szpital aparatu do naświetleń dłoni i stóp TP-4
  
Zalacznik czesc nr 61
Zalacznik nazwa Świetlówka UVA do posiadanej przez Szpital kabiny PUVA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Świetlówka UVA do posiadanej przez Szpital kabiny PUVA
  
Zalacznik czesc nr 62
Zalacznik nazwa Świetlówka UVB do posiadanej przez Szpital kabiny PUVA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Świetlówka UVB do posiadanej przez Szpital kabiny PUVA
  
Zalacznik czesc nr 63
Zalacznik nazwa Startery S-12 do świetlówek do naświetleń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Startery S-12 do świetlówek do naświetleń
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria JAKOŚĆ REALIZACJI DOSTAW
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)