Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego systemu nagłośnieniowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokółce wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników. Na przedmiot zamówienia składają się:
1) Moduł pasywny - 12 szt.,
2) Kolumna niskotonowa typu bass reflex - 12 szt.,
3) Wzmacniacz mocy o mocy nie mniejszej niż 5000W - 1 szt.,
4) Wzmacniacz mocy o mocy nie mniejszej niż 2500W - 1 szt,
5) Aktywne monitory odsłuchowe - 8 szt,
6) Dynamiczne mikrofony wokalowe - 8 szt,
7) Mikrofony pojemnościowe - 4 szt.,
8) Okablowanie sceny – 1 komplet,
9) Rozdzielnia prądowa – 1 szt.,
10) Skrzynia transportowa na kołach na okablowanie i akcesoria– 2 szt,
11) Skrzynia transportowa na kołach na statywy mikrofonowe – 2 szt.,
12) Aktywne symetryzatory sygnału – 6 szt,
13) Mikrofon bezprzewodowy z wkładką SM58 oraz odbiornikiem – 2 szt,
14) Najazd kablowy - 1 komplet,
15) Bezprzewodowe mikrofony konferencyjne – 4 szt.,
16) Dedykowany przez producenta uchwyt montażowy do kolumn głośnikowych – 2 szt.,
17) Kabel głośnikowy o średnicy przewodów 4x4mm kw. i długości 16 m– 4 szt.,
18) Kabel głośnikowy o średnicy przewodów 4x2,5mm kw. i długości 40 cm– 8 szt.,
19) Kabel głośnikowy o średnicy przewodów 2x2,5 mm kw. i długości 3 m– 8 szt.,
20) Kabel głośnikowy o średnicy przewodów 2x4mm kw. i długości 16 m– 4 szt.,
21) Rozdzielczy, elektryczny panel dystrybucyjny do montażu w szafie lub skrzyni rack 19" – 1 szt.,
22) Skrzynia o wysokości 8U – 1 szt.,
23) Panel przyłączeniowy -1 szt.,
24) Skrzynia transportowa na 4 moduły kolumny głośnikowej – 3 szt.,
25) Platforma do transportu kolumny głośnikowej – 12 szt.,
26) Pokrowiec ochronny na kolumnę głośnikową – 12 szt.
27) Statyw mikrofonowy typu „żuraw” o wysokości 100/230 cm – 10 szt.,
28) Statyw mikrofonowy typu „żuraw” o wysokości 65/155 cm – 4 szt.,
29) Cyfrowa konsoleta mikserska – 1 szt.,
30) Stagebox cyfrowy – 2 szt.
Przedmiot zamówienia także obejmuje:
1) dostawę i montaż (wniesienie, podłączenie, instalacja urządzeń z zapewnieniem wszelkich potrzebnych elementów montażowych – okablowanie, uchwyty, itp.),
2) uruchomienie i zestrojenie systemu za pomocą specjalistycznego oprogramowania pomiarowego,
3) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu nagłośnieniowego (szkolenie w siedzibie Zamawiającego),
4) wsparcie techniczne w formie call center, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego.
|
GuidZP400 |
52185b9a-ffdb-43df-b2dd-a19f06eca211
|
Biuletyn |
589088-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Sokólskiego
|
Regon |
50658628000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marsz. J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokółka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 112 008
|
Zamawiajacy email |
starostwo@sokolka-powiat.pl
|
Adres strony url |
www.sokolka-powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakości potrzeby regionalnej gospodarki w ramach poddziałania 3.2.1 oraz 3.2.2 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sokolka-powiat.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sokolka-powiat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Powiatu Sokółskiego ul. Marszałka J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, Biuro Podawcze w Punkcie Obsługi Klienta
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż systemu nagłośnieniowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokółce.
|
Numer referencyjny |
OR-IV.272.19.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego systemu nagłośnieniowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokółce wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników. Na przedmiot zamówienia składają się:
1) Moduł pasywny - 12 szt.,
2) Kolumna niskotonowa typu bass reflex - 12 szt.,
3) Wzmacniacz mocy o mocy nie mniejszej niż 5000W - 1 szt.,
4) Wzmacniacz mocy o mocy nie mniejszej niż 2500W - 1 szt,
5) Aktywne monitory odsłuchowe - 8 szt,
6) Dynamiczne mikrofony wokalowe - 8 szt,
7) Mikrofony pojemnościowe - 4 szt.,
8) Okablowanie sceny – 1 komplet,
9) Rozdzielnia prądowa – 1 szt.,
10) Skrzynia transportowa na kołach na okablowanie i akcesoria– 2 szt,
11) Skrzynia transportowa na kołach na statywy mikrofonowe – 2 szt.,
12) Aktywne symetryzatory sygnału – 6 szt,
13) Mikrofon bezprzewodowy z wkładką SM58 oraz odbiornikiem – 2 szt,
14) Najazd kablowy - 1 komplet,
15) Bezprzewodowe mikrofony konferencyjne – 4 szt.,
16) Dedykowany przez producenta uchwyt montażowy do kolumn głośnikowych – 2 szt.,
17) Kabel głośnikowy o średnicy przewodów 4x4mm kw. i długości 16 m– 4 szt.,
18) Kabel głośnikowy o średnicy przewodów 4x2,5mm kw. i długości 40 cm– 8 szt.,
19) Kabel głośnikowy o średnicy przewodów 2x2,5 mm kw. i długości 3 m– 8 szt.,
20) Kabel głośnikowy o średnicy przewodów 2x4mm kw. i długości 16 m– 4 szt.,
21) Rozdzielczy, elektryczny panel dystrybucyjny do montażu w szafie lub skrzyni rack 19" – 1 szt.,
22) Skrzynia o wysokości 8U – 1 szt.,
23) Panel przyłączeniowy -1 szt.,
24) Skrzynia transportowa na 4 moduły kolumny głośnikowej – 3 szt.,
25) Platforma do transportu kolumny głośnikowej – 12 szt.,
26) Pokrowiec ochronny na kolumnę głośnikową – 12 szt.
27) Statyw mikrofonowy typu „żuraw” o wysokości 100/230 cm – 10 szt.,
28) Statyw mikrofonowy typu „żuraw” o wysokości 65/155 cm – 4 szt.,
29) Cyfrowa konsoleta mikserska – 1 szt.,
30) Stagebox cyfrowy – 2 szt.
Przedmiot zamówienia także obejmuje:
1) dostawę i montaż (wniesienie, podłączenie, instalacja urządzeń z zapewnieniem wszelkich potrzebnych elementów montażowych – okablowanie, uchwyty, itp.),
2) uruchomienie i zestrojenie systemu za pomocą specjalistycznego oprogramowania pomiarowego,
3) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu nagłośnieniowego (szkolenie w siedzibie Zamawiającego),
4) wsparcie techniczne w formie call center, w trakcie trwania okresu gwarancyjnego.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o którym mowa w art 25 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o którym mowa w art 25 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiajacy nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o którym mowa w art 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
1) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy:
a. jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się obowiązująca stawka podatku VAT,
b. jeżeli wzrost wynagrodzenia wywołany został okolicznościami związanymi z COVID-19, w szczególności zmianą zakresu świadczenia,
2) konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a. wystąpienia obiektywnych okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i są one niezależne od Stron umowy,
b. wystąpienia obiektywnych okoliczności wywołanych okolicznościami związanymi z COVID-19,
c. działania siły wyższej,
3) konieczność czasowego zawieszenia wykonania umowy, wywołanej okolicznościami związanymi z COVID-19,
4) zmiana sposobu wykonania umowy, wymuszona okolicznościami związanymi z COVID-19,
5) zmiana podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, w szczególności wywołanych okolicznościami związanymi z COVID-19.
6) zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, wywołana okolicznościami związanymi z COVID-19,
7) zmiana ustalania i dochodzenia kar umownych, w tym ich wysokości z uwzględnieniem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID – 19,
|
IV 4 4 data |
2020-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy p.z.p. Zamawiający informuje o możliwych ograniczeniach Wykonawców w wystąpieniu z żądaniami:
- o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, gdyby spełnienie tego obowiązku wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku - Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 – Zamawiający nie ograniczy przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|