Zakup aktualizacji oprogramowania i wsparcia technicznego na narzędzia informatyczne dla informatyki śledczej

Data publikacji 2020-09-24
Data zakończenia 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588884-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest na zakup aktualizacji oprogramowania i wsparcia technicznego na narzędzia informatyczne dla informatyki śledczej.
2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, parametry lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniających wymagania Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności produktu.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.1-2.2 do SIWZ.
4. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia bez odwołania się do nazw własnych użytkowanego oprogramowania. Wykonawcy mogą dostarczyć rozwiązania równoważne, przez co Zamawiający rozumie rozwiązanie takie samo bądź lepsze względem rozwiązania użytkowego i pożądanego, w szczególności w zakresie zapewnienia celów aktualizacji, funkcjonalności cechujących rozwiązanie pożądane, kompatybilności ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać jego równoważność w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w załącznikach nr 2.1-2.2 do SIWZ. W przypadku, gdy rozwiązanie równoważne nie będzie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenie w funkcjonowaniu środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przywrócić sprawne działanie infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego, także po odinstalowaniu równoważnego.
5. Miejscem dostawy jest Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Szpitalna 3B-5-7,
45-010 Opole.
6. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
7. Wymagana przez Zamawiającego minimalna gwarancja – zgodna z gwarancją oferowaną przez producenta.
8. Koszty transportu pomiędzy siedzibą Zamawiającego a lokalizacją serwisu pokrywa Wykonawca.
9. Zamawiający posiada numery seryjne posiadanych licencji i przekaże je na wniosek Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 523a0d1c-f7de-47bd-b75f-fab0ac6f369b
Biuletyn 588884-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Regon 00102292000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ozimska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 454 00 67/70
Zamawiajacy fax 77 456 43 13
Zamawiajacy email is@op.mofnet.gov.pl
Adres strony url http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-euro
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-euro
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Opolu ul. Ozimska 19, 45-057
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aktualizacji oprogramowania i wsparcia technicznego na narzędzia informatyczne dla informatyki śledczej
Numer referencyjny 1601-ILZ.260.27.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest na zakup aktualizacji oprogramowania i wsparcia technicznego na narzędzia informatyczne dla informatyki śledczej. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, parametry lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniających wymagania Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności produktu. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.1-2.2 do SIWZ. 4. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia bez odwołania się do nazw własnych użytkowanego oprogramowania. Wykonawcy mogą dostarczyć rozwiązania równoważne, przez co Zamawiający rozumie rozwiązanie takie samo bądź lepsze względem rozwiązania użytkowego i pożądanego, w szczególności w zakresie zapewnienia celów aktualizacji, funkcjonalności cechujących rozwiązanie pożądane, kompatybilności ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać jego równoważność w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w załącznikach nr 2.1-2.2 do SIWZ. W przypadku, gdy rozwiązanie równoważne nie będzie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenie w funkcjonowaniu środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przywrócić sprawne działanie infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego, także po odinstalowaniu równoważnego. 5. Miejscem dostawy jest Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Szpitalna 3B-5-7, 45-010 Opole. 6. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wymagana przez Zamawiającego minimalna gwarancja – zgodna z gwarancją oferowaną przez producenta. 8. Koszty transportu pomiędzy siedzibą Zamawiającego a lokalizacją serwisu pokrywa Wykonawca. 9. Zamawiający posiada numery seryjne posiadanych licencji i przekaże je na wniosek Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 stanowi kryterium oceny ofert i określony będzie w ofercie Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Termin realizacji zamówienia musi być wskazany w dniach i powinien być nie krótszy niż 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie wzywał do złożenia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający wymaga: 1) złożenia w terminie składania ofert formularza ofertowego (pod rygorem nieważności w formie pisemnej) zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) dołączenia przez każdego Wykonawcę do oferty aktualnego na dzień składania ofert: a) formularza cenowego na zadanie nr 1 zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1.1 do formularza ofertowego i/lub formularza cenowego na zadanie nr 2 zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1.2 do formularza ofertowego. Załącznik nr 1.1 i/lub załącznik nr 1.2 do formularza ofertowego stanowiący formularz cenowy należy traktować jako część oferty Wykonawcy. Oferty niezawierające formularza lub zawierające formularz niekompletny zostaną odrzucone. b) oświadczenia Wykonawcy w zakresie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; c) dokumentu potwierdzającego upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia: 1) na zadanie nr 1 w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2) na zadanie nr 2 w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium jest wnoszone odrębnie dla każdego zadania. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, może wnieść wadium w wysokości sumy kwot wadium wymaganych przez Zamawiającego dla obu zadań. Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego lub przelewu jednoznacznie wynikało, jakiego zadania w zamówieniu wadium dotyczy. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu: nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – zakup aktualizacji oprogramowania i wsparcia technicznego na narzędzia informatyczne dla informatyki śledczej zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 2” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna: 1) składa się wraz z ofertą w oryginale w siedzibie Zamawiającego (zaleca się dołączyć do oferty gwarancję lub poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem trwale złączyć z ofertą natomiast oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w taki sposób, aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty); 2) z treści dokumentu powinien jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium; 3) powinno obejmować cały okres związania ofertą, toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 4) powinno zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. 6. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/inst. ubezpieczająca), kwotę gwarancji równą kwocie wadium. 8. Niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. W przypadku niewskazania numeru rachunku bankowego Zamawiający dokona zwrotu wadium na rachunek bankowy, z którego wpłynęło wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy została przewidziana w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający posiada numery seryjne posiadanych licencji i przekaże je na wniosek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych otrzymanych i uzyskanych od Zamawiającego w związku z wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, zgodnie z postanowieniami umownymi w zakresie ochrony informacji zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ. Treść klauzuli informacyjnej, dotyczącej przetwarzania danych osobowych, znajdą Państwo również na stronie BIP www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce Organizacja/Ochrona Danych Osobowych, a także na tablicach informacyjnych w siedzibach: Izby Administracji Skarbowej w Opolu, urzędów skarbowych województwa opolskiego oraz Opolskiego Urzędu Celno–Skarbowego w Opolu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1. Zakup aktualizacji oprogramowania i wsparcia technicznego na narzędzia informatyczne dla informatyki śledczej w Opolu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 stanowi kryterium oceny ofert i określony będzie w ofercie Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Termin realizacji zamówienia musi być wskazany w dniach i powinien być nie krótszy niż 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest na zakup aktualizacji oprogramowania i wsparcia technicznego na narzędzia informatyczne dla informatyki śledczej. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2. Zakup aktualizacji oprogramowania i wsparcia technicznego na narzędzia informatyczne dla informatyki śledczej w Polsce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia na zadanie nr 2 stanowi kryterium oceny ofert i określony będzie w ofercie Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 3. Termin realizacji zamówienia musi być wskazany w dniach i powinien być nie krótszy niż 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest na zakup aktualizacji oprogramowania i wsparcia technicznego na narzędzia informatyczne dla informatyki śledczej. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria 1) Cena – łączne ryczałtowe wynagrodzenie brutto Wykonawcy za realizację całego przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)