Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pod nazwą -"ZDALNA SZKOŁA +".

Data publikacji 2020-09-25
Data zakończenia 2020-10-07 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Oświęcim
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589847-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu komputerowego (komputery przenośne/laptopy).
2. Komputery przenośne/laptopy powinny posiadać określoną minimalną wydajność w celu zapewnienia uczniom ciągłości i komfortu stabilnej pracy.
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane minimalne parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Urzędu Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim.
6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne.
UWAGA !
- Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakupu i dostawy sprzętu komputerowego do wysokości posiadanych środków finansowych.
- Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 24 m-ce i nie dłuższy niż 48 m-cy.
- Gmina Oświęcim na realizację przedmiotu zamówienia otrzymała dofinansowanie w ramach projektu pn.: „Zdalna szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020; Oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”, działanie 1.1:” Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7527939d-9376-4af8-b08b-681b4ffc1b36
Biuletyn 589847-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Oświęcim
Regon 54046900000000
Zamawiajacy adres ulica Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 844 95 00
Zamawiajacy fax 33 844 95 10
Zamawiajacy email gmina@gminaoswiecim.pl
Adres strony url www.gminaoswiecim.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt grantowy pn.: "Zdalna szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020; Oś Priorytetowa nr I "Powszechny dostęp do szybkiego Internetu", Działanie 1.1:"Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach".
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,330563,2020.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,330563,2020.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej(papierowej) pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, pok. 10A - dziennik podawczy
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pod nazwą -"ZDALNA SZKOŁA +".
Numer referencyjny WI.2712.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu komputerowego (komputery przenośne/laptopy). 2. Komputery przenośne/laptopy powinny posiadać określoną minimalną wydajność w celu zapewnienia uczniom ciągłości i komfortu stabilnej pracy. 4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane minimalne parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Urzędu Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim. 6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne. UWAGA ! - Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakupu i dostawy sprzętu komputerowego do wysokości posiadanych środków finansowych. - Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 24 m-ce i nie dłuższy niż 48 m-cy. - Gmina Oświęcim na realizację przedmiotu zamówienia otrzymała dofinansowanie w ramach projektu pn.: „Zdalna szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020; Oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”, działanie 1.1:” Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego w ramach której dostarczono zestawy komputerowe lub komputery przenośne/laptopy o wartości min. 5 000 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego w ramach której dostarczono zestawy komputerowe lub komputery przenośne/laptopy o wartości min. 5 000 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wzór oferty wraz z zestawieniem oferowanego sprzętu komputerowego – załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 3 do SIWZ Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 4 do SIWZ Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) zmiany wynikającej z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy pzp; b) zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT w przypadku jej wprowadzenia w trakcie obowiązywania umowy; c) zmiany polegającej na dopuszczeniu udziału podwykonawcy/podwykonawców w sytuacji, gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował samodzielną realizacje zamówienia;
IV 4 4 data 2020-10-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)