1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu komputerowego (komputery przenośne/laptopy).
2. Komputery przenośne/laptopy powinny posiadać określoną minimalną wydajność w celu zapewnienia uczniom ciągłości i komfortu stabilnej pracy.
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane minimalne parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Urzędu Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim.
6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne.
UWAGA !
- Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakupu i dostawy sprzętu komputerowego do wysokości posiadanych środków finansowych.
- Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 24 m-ce i nie dłuższy niż 48 m-cy.
- Gmina Oświęcim na realizację przedmiotu zamówienia otrzymała dofinansowanie w ramach projektu pn.: „Zdalna szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020; Oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”, działanie 1.1:” Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”.
|
GuidZP400 |
7527939d-9376-4af8-b08b-681b4ffc1b36
|
Biuletyn |
589847-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Oświęcim
|
Regon |
54046900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 844 95 00
|
Zamawiajacy fax |
33 844 95 10
|
Zamawiajacy email |
gmina@gminaoswiecim.pl
|
Adres strony url |
www.gminaoswiecim.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt grantowy pn.: "Zdalna szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020; Oś Priorytetowa nr I "Powszechny dostęp do szybkiego Internetu", Działanie 1.1:"Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach".
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,330563,2020.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,330563,2020.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej(papierowej) pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, pok. 10A - dziennik podawczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pod nazwą -"ZDALNA SZKOŁA +".
|
Numer referencyjny |
WI.2712.13.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu komputerowego (komputery przenośne/laptopy).
2. Komputery przenośne/laptopy powinny posiadać określoną minimalną wydajność w celu zapewnienia uczniom ciągłości i komfortu stabilnej pracy.
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane minimalne parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Urzędu Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim.
6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne.
UWAGA !
- Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakupu i dostawy sprzętu komputerowego do wysokości posiadanych środków finansowych.
- Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 24 m-ce i nie dłuższy niż 48 m-cy.
- Gmina Oświęcim na realizację przedmiotu zamówienia otrzymała dofinansowanie w ramach projektu pn.: „Zdalna szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020; Oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”, działanie 1.1:” Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego w ramach której dostarczono zestawy komputerowe lub komputery przenośne/laptopy o wartości min. 5 000 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego w ramach której dostarczono zestawy komputerowe lub komputery przenośne/laptopy o wartości min. 5 000 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wzór oferty wraz z zestawieniem oferowanego sprzętu komputerowego – załącznik nr 2 do SIWZ
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 3 do SIWZ
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 4 do SIWZ
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
a) zmiany wynikającej z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy pzp;
b) zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT w przypadku jej wprowadzenia w trakcie obowiązywania umowy;
c) zmiany polegającej na dopuszczeniu udziału podwykonawcy/podwykonawców w sytuacji, gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował samodzielną realizacje zamówienia;
|
IV 4 4 data |
2020-10-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|