| GuidZP400 |
049ac653-a678-4bb7-857c-6899089dc2b3
|
| Biuletyn |
590762-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
| Regon |
00028898100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
| Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
| Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
| Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.umed.wroc.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna papierowa
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, Dział Zamówień Publicznych, ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 110.1 (III piętro)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
| Numer referencyjny |
UMW/AZ/PN-96/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości podano w Formularzu asortymentowo-cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Miejsce dostawy:
Magazyn Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW, Wybrzeże L. Pasteura 1,
50-367 Wrocław, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 na własny koszt i ryzyko.
Kody CPV:
CPV 30197644-2 Papier kserograficzny
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do Siwz (Formularz asortymentowo-cenowy). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym – załącznik nr 2 do Siwz.
5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający informuje, że część zamówień może być realizowana ze środków finansowych pochodzących z projektów zewnętrznych ("unijnych"), w których Zamawiający uczestniczy bądź będzie uczestniczył w okresie trwania umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwotę
równą cenie oferty wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – załącznik nr 2 do
Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, w wersji papierowej. Zamawiający prosi również o załączenie Formularza asortymentowo-cenowego w wersji
elektronicznej – na płycie CD, plik EXCEL. 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełnione przez
Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być
przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej
jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana
stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) zmniejszenia ceny
jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obniżenia cen przez Wykonawcę; 3) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie
zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 4) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich
wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i
doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|